Archief - Beta: wie doet er nog mee?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Molletje

Legacy Member
Net een paar minuutjes gespeeld, graphics zijn veel beter dan ik had verwacht.
Ik irriteer me wel aan het menu (tis echt zoon console menu gemaakt in flash).
Er zullen wel custom gui's komen zeker?

Ook raar is dat ik telkens tegen bots speel?

Gamb|t

Legacy Member
Ik had vannacht 1 bot op de server en de rest rechte spelers . Maar het niveau van de "echte spelers" was ook niet echt hoog te noemen. De bot was voor mij de enigste uitdaging. Straks is kijken of de buy-scriptjes van source werken.

Dit is nog maar een zeer beperkte versie van cs. De komende dagen/weken zullen er wel meer extra's komen.

Ik had ook den indruk dat het pistool wat groot is tov. de rifle. En de recoil is ook drastisch veranderd, gedaan met de source toestanden.

Ligt het nu aan mijn gfx kaart. Maar vanop afstand is er serieus veel rook op bomspot A in de_dust. Waardoor een plantende T moeilijk zichtbaar is.

Molletje

Legacy Member

desP-

Legacy Member
Gamb|t zei:
En de recoil is ook drastisch veranderd, gedaan met de source toestanden.

Nochtans dit is wat ik op een ander forum lees :

1. recoil for rifles: you can't burst fire at all aka no sniping with colt/ak.
2. you're on ice, you press and let go of 'a' and you keep moving, making it seem like you're on ice or something. particular noticeable when you're trying to awp

Biggest pile of shit going, hitboxes are wank, i died round corners god knows how many times....feels like your on rollerscates/ice.
I got killed and we was watching 2 guys stood like 5 feet apart strafing and spraying till someone got that lucky headshot.

But its beta so loads should change hopefully.....seriously though hitboxes are bigger than the map i think

Samen met nog een hoop andere klachten lijkt het toch alsof het amper beter is als css.

Molletje

Legacy Member
het voelt anders aan dan css - dat is een feit.
Ik vind het wel veel leuker.
Jammer dat dust nog steeds een ct map is =|
(Public alleszins, ik denk dat met een samenwerkend team aanvallen wel zal meevallen)

Airliner95

Legacy Member
hoeveel gaat cs go eigenlijk kosten? of is die prijs nog nie bekend?

Molletje

Legacy Member
Airliner95 zei:
hoeveel gaat cs go eigenlijk kosten? of is die prijs nog nie bekend?

Niet bekend, ik denk zoon 30 tot 40 euro.
Hoewel ik het leuker zou vinden dat het 200 euro was. -> Geen cheater die zoveel risico neemt :)
Want JA, ik heb al een aimbotter in de beta gezien :( (en NEE, geen bot.)

u4ea

Legacy Member
Kdenk tussen de 0 en de 30 euro voor PC.
Aangezien steam aan hunne F2P aan het werken zijn enzo.
+ source zat nog is "gratis" bij HL².

Ratsalad

Legacy Member
Wat is het nut eigenlijk van dit 'spel' in vergelijking met met CSS?
Zelfde maps, wapens, principe .. hell, zelfs de physics (death,etc) zien er hetzelfde uit.

Of mis ik iets? Zou toch op zijn minst een duidelijke evolutie willen zien ..

Fraggie

Legacy Member
Ratsalad zei:
Wat is het nut eigenlijk van dit 'spel' in vergelijking met met CSS?
Zelfde maps, wapens, principe .. hell, zelfs de physics (death,etc) zien er hetzelfde uit.

Of mis ik iets? Zou toch op zijn minst een duidelijke evolutie willen zien ..
Dat is toch de globale flow in de gamers wereld? Na talloze versies van CoD/BF blijft er één gouden regel: don't change a winning tactic.

Pas op, dit is wel jammer, maar het is moeilijk om die grens vast te leggen.

dawnzolino

Legacy Member
wanneer gaat die er nu eigenlijk komen? want het wachten begint lang te duren :(

Fraggie

Legacy Member
timmyfrag zei:
wanneer gaat die er nu eigenlijk komen? want het wachten begint lang te duren :(
Het is nog maar van augustus aangekondigd. Het is vaak lang wachten op nieuwe games.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan