Archief - Beta: wie doet er nog mee?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BrNlicious

Legacy Member
Ratsalad zei:
Wat is het nut eigenlijk van dit 'spel' in vergelijking met met CSS?
Zelfde maps, wapens, principe .. hell, zelfs de physics (death,etc) zien er hetzelfde uit.

Of mis ik iets? Zou toch op zijn minst een duidelijke evolutie willen zien ..

Ik vind dit niet erg, op css heb ik me jaren bezig gehouden. Als de scene op css niet zo dood was zou ik het wrs nog spelen nu. Door deze nieuwe cs te lanceren gaan er wrs veel mensen die vroeger speelden terug spelen om dezelfde fun te beleven die ze jaren geleden hadden. Ik denk wel niet dat er veel nieuwe mensen gaan bij zijn (hiermee bedoel ik dan kleinere kinderen) hiervoor denkik dat COD te populair is ( ik zie niet in waarom maar dat maakt nu ni uit:p)

dawnzolino

Legacy Member
het spel is al in beta dus moet toch zo lang niet meer duren? :)

Gamb|t

Legacy Member
Ik denk dat het nog eventjes zal duren. Beta zit nog maar in de eerste fase : testen van de servers. Normaal komt er begin volgend jaar pas een eerste update. En dat mag rap komen. Op de servers speel je nauwelijks nog tegen mensen. Servers zijn wat leeg aan het geraken.

Vincort

Legacy Member
Ik dacht eigenlijk dat ie voor Q1 werd aangekondigd? Maar Valve time kennende ofc...

Nog steeds van die random hs zoals in css? Spray and pray...

dawnzolino

Legacy Member
kan je nu nog in servers geraken? zou echt graag ook wa spele :)

Gamb|t

Legacy Member
Spray en pray is gedaan. Met de rifle is het snel achtereen klikken om iet of wat precisie te hebben. Ik heb het spel maar 2 weken gespeeld en sindsdien ligt het daar maar. Ik hoop dat de update meer vets brengt of het zal bij deze 2 weken blijven.

Shift

Legacy Member
brainrain zei:
Ik vind dit niet erg, op css heb ik me jaren bezig gehouden. Als de scene op css niet zo dood was zou ik het wrs nog spelen nu.

Persoonlijk vind ik dat deze niet dood is. Kspeel het nog wekelijks. Als je de statistieken op steam bekijkt zie je dat het nog steeds in de top 5 meest gespeelde is. Zelf 1.6 staat hier voor COD MW 3.

Gamb|t zei:
Spray en pray is gedaan. Met de rifle is het snel achtereen klikken om iet of wat precisie te hebben. Ik heb het spel maar 2 weken gespeeld en sindsdien ligt het daar maar. Ik hoop dat de update meer vets brengt of het zal bij deze 2 weken blijven.

Mag ik eens spelen ? :p

Gamb|t

Legacy Member
Spel hangt aan mijn steamaccount. Kan moeilijk hier een cs feestje organiseren :p

Ohm

Legacy Member
Door dit te lezen ben ik wel benieuwd geworden. BF3 slaagt hier dik tegen en ben die hedendaagse shooters beu geworden met al die fancy shit die ze erin steken. Wil terug meer de oldskool kant opgaan, uitrusting kiezen en gaan.

Waar kan ik dit nog ergens downloaden of ben ik te laat?

Shift

Legacy Member
Ohm zei:
Waar kan ik dit nog ergens downloaden of ben ik te laat?

De beta is nog steeds closed. Zonder key geraak je er niet in. En keys vind je ... bijna nergens.

LaBuenaVida

Legacy Member
Wanneer komt de open béta?

Ben wel benieuwd. Ik speel CS van toen ik 6 jaar was ^^ (CS 1.5)
Daarna 1.6 en nu CSS, nooit condition zero aangeraakt!

Als ik zo die filmpjes bekijk vindt ik het toch jammer hoe de dust/dust_2 verandert is..

Fraggie

Legacy Member
LaBuenaVida zei:
Als ik zo die filmpjes bekijk vindt ik het toch jammer hoe de dust/dust_2 verandert is..
Oh ja, maar we zitten niet met een nieuwe engine, dus moet er wel iets veranderen. Anders zal zeker niemand het spel kopen. Altijd wel wikken en wegen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan