Archief - Beta: wie doet er nog mee?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

desP-

Legacy Member
Vincort zei:
Vooral de css'ers onder ons gaan hier nog plezier aan beleven. Voor de 1.6'ers durf ik te twijfelen, maar wie had anders verwacht? :p

:cry:

Ik had het verwacht maar na een paar aanpassingen was ik toch stiekem aan't hopen, zal het zowiezo een kans geven & nu maar hopen dat er nog een open beta volgt want ik heb een dringende behoefte aan een degelijke FPS, long overdue. :)

Shift

Legacy Member
desP- zei:
:cry:

Ik had het verwacht maar na een paar aanpassingen was ik toch stiekem aan't hopen, zal het zowiezo een kans geven & nu maar hopen dat er nog een open beta volgt want ik heb een dringende behoefte aan een degelijke FPS, long overdue. :)

Probeer Tribes Ascend, top spel.

h0ppertje

Legacy Member
Hier ook nog op zoek naar een key... Heb er wel wat voor over :)

Ion1c

Legacy Member
Voor de mensen die wel al een key hebben,

Hoe zit het met aim en hitboxes ?
Is het van spray & pray zoals de COD MW reeks, of is het nog altijd nuttig van deftig te aimen zoals 1.6 ?
Zijn de hitboxes wat correct of wordt het weer een ramp zoals de eerste maanden source ?

Thekidcplus

Legacy Member
niemand die my als friend kan inviten voor de beta? : account thekidcplus

Digishine

Legacy Member
Kweet ni wa dat is maar ik zit altijd in beta's bij steam zelf al wil ik ze ni eens


Eerst DOTA 2 en nu deze :rofl: achja kzal het maar is teste zeker

Senn0

Legacy Member
Rond 4 uur ofzo gaan ze opnieuw via Steam keys uitdelen.. (degene die mee hebben gedaan aan die survey toch)

Vincort

Legacy Member
Ion1c zei:
Voor de mensen die wel al een key hebben,

Hoe zit het met aim en hitboxes ?
Is het van spray & pray zoals de COD MW reeks, of is het nog altijd nuttig van deftig te aimen zoals 1.6 ?
Zijn de hitboxes wat correct of wordt het weer een ramp zoals de eerste maanden source ?

Hitboxes: slecht, bijna elke kill is een HS, dit zal wel worden gepatcht hoop/denk ik
Spray&Pray: goed (sprayen wordt op langere afstand genadeloos afgeslacht)

TermIx.be

Legacy Member
Digishine zei:
paar rondjes gespeeld en niks voor mij :sad:

als ge niks gaat doen met die 2 extra invites, ge moogt er altijd eentje mijn richting uitgooien :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan