Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vincort zei:Vooral de css'ers onder ons gaan hier nog plezier aan beleven. Voor de 1.6'ers durf ik te twijfelen, maar wie had anders verwacht?![]()


desP- zei:
Ik had het verwacht maar na een paar aanpassingen was ik toch stiekem aan't hopen, zal het zowiezo een kans geven & nu maar hopen dat er nog een open beta volgt want ik heb een dringende behoefte aan een degelijke FPS, long overdue.![]()
Ion1c zei:Voor de mensen die wel al een key hebben,
Hoe zit het met aim en hitboxes ?
Is het van spray & pray zoals de COD MW reeks, of is het nog altijd nuttig van deftig te aimen zoals 1.6 ?
Zijn de hitboxes wat correct of wordt het weer een ramp zoals de eerste maanden source ?
Digishine zei:paar rondjes gespeeld en niks voor mijad:

Digishine zei:paar rondjes gespeeld en niks voor mijad: