Archief - bundels | deals | shops | import

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ThekillingGoku

Legacy Member
Nu er ne nieven is denk ik dat we dit meer en meer zullen beginnen zien.
Die stock van de oude modellen moet er nl. zo snel mogelijk uit.

Dit pakket stond voor E3 nl. nog voor 499 te koop in de meeste winkels (het is een hele poos geleden een week lang overal €50 gedaald in prijs en toen heb ik er ene gekocht voor €429).

Op zich wel nog een goede deal aangezien het enige nieuwe aan het nieuwe model die 1TB schijf is.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

kefkef

Legacy Member
ThekillingGoku zei:
Nu er ne nieven is denk ik dat we dit meer en meer zullen beginnen zien.
Die stock van de oude modellen moet er nl. zo snel mogelijk uit.

Dit pakket stond voor E3 nl. nog voor 499 te koop in de meeste winkels (het is een hele poos geleden een week lang overal €50 gedaald in prijs en toen heb ik er ene gekocht voor €429).

Op zich wel nog een goede deal aangezien het enige nieuwe aan het nieuwe model die 1TB schijf is.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Er is een verschil tussen het 1TB model en de nieuwe versie, althans volgens een paar bronnen.
De 1TB model is gewoon de oude ps4 500gb, maar met 1TB.

Bovendien komt er ook een 500GB versie uit, die minder verbruikt, stiller is en kleine aanpassing aan de lay-out (fysieke knoppen, volledig matte finish).

Of kan iemand het tegendeel bevestigen?

CoxM

Legacy Member
kefkef zei:
Er is een verschil tussen het 1TB model en de nieuwe versie, althans volgens een paar bronnen.
De 1TB model is gewoon de oude ps4 500gb, maar met 1TB.

Bovendien komt er ook een 500GB versie uit, die minder verbruikt, stiller is en kleine aanpassing aan de lay-out (fysieke knoppen, volledig matte finish).

Of kan iemand het tegendeel bevestigen?

Dat klopt.

CoxM

Legacy Member
kefkef zei:
Enig idee ivm de prijzen en dergelijke?

Als ik me niet vergis vervangt de 1TB-versie de 500GB-versie, blijft die € 399 en daalt de prijs van 500GB (of bundels inclusief games die aan € 399 blijven).

De energiezuinigere, lichtere en matte versie is nog niets over gecommuniceerd, was enkel in Japan te verkrijgen tot dus ver.

Don't shoot me if I'm wrong, 't is druk en ik slaag er weleens naast nu.

kefkef

Legacy Member
Blijkbaar zijn er al bepaalde mensen die hem hebben kunnen kopen in de media markt in Rotterdam voor 399eur, ik denk wel zonder bundels. Ik vraag mij af of hij echt zoveel stiller is geworden en dat hij echt veel minder warm wordt. Anders vind ik het een beetje meh, om daarop te wachten. Je kan daardoor immers goede deals doen op de "oude" toestellen.

Is die bundel in de fnac van Brugge nog beschikbaar?

georgiodavid

Legacy Member
Help
Waar kopen USA psn waarde digitale kaart ?op amazon usa gaat het niet meer, heb altijd daar gekocht en gisteren zag ik ineens dat
05c0165cbeef3904934f88e5374ad773.jpg

StanTem

Legacy Member
georgiodavid zei:
Help
Waar kopen USA psn waarde digitale kaart ?op amazon usa gaat het niet meer, heb altijd daar gekocht en gisteren zag ik ineens dat ]

Gewoon Amerikaans adres ingeven. Klik eens op Learn More...

georgiodavid

Legacy Member
Usa adres heb ik staan bij mijn MC account maar ze bedoelen iets anders want ik ben zo ver niet geraakt ik ging maar mijn mandje en dan kwam die bericht ineens ,mss moet ik locatie afzetten bij iphone.

StanTem

Legacy Member
georgiodavid zei:
Usa adres heb ik staan bij mijn MC account maar ze bedoelen iets anders want ik ben zo ver niet geraakt ik ging maar mijn mandje en dan kwam die bericht ineens ,mss moet ik locatie afzetten bij iphone.

Probeer anders eens op pc. Daar kan ik 'mijn adres' ingeven, ongeacht de betaalmethode.

georgiodavid

Legacy Member
georgiodavid zei:
Cool zal straks is proberen thanks.

Als ze dit bedoelen dan zijn we gejosd want het is net door daar usa te selecteren dat ik kon het kopen met iphone
af22f3afc74a0c579ac06d4699344648.jpg

MrKend54l

Legacy Member
georgiodavid zei:
Als ze dit bedoelen dan zijn we gejosd want het is net door daar usa te selecteren dat ik kon het kopen met iphone
af22f3afc74a0c579ac06d4699344648.jpg
Heb je het nu kunnen kopen of niet?

Jersy

Legacy Member
Ik koop met mijn uk account ook op amazon us
Werkt perfect, je moet gewoon een extra adres aanmaken in de us, en dan voor dat adres kiezen

georgiodavid

Legacy Member
MrKend54l zei:
Heb je het nu kunnen kopen of niet?

Het is gelukt via ipad amazon web pagina , er kwam zelfde bericht op maar dan kon ik adres kiezen (usa adres) die ik bij MC heb staan hell yeah Lats pre order star wars!

georgiodavid

Legacy Member
Uiteindelijk Het is ingewikkeld maar toch de moeite voor prijs. Als nu via PayPal kon direct vanuit ps4 betaald worden of amdere optie zou toch leuker zijn. Met paypal gaat niet omdat ik belgische paypal heb. Fuk.

kefkef

Legacy Member
De nieuwe gereviseerde ps4 gaan halen in Media Markt in Breda. 389eur, zonder bundel.
Nu nog een spel vinden om te spelen :D

Iemand die per toeval littlebigplanet of GTA V wegdoet? :D
Of staan er ergens goeie deals ivm spellen?

Xtralecherus

Legacy Member
Check Buy and Sell? Ideale manier om wat goeie(koop) games te vinden.

f@t_b@$t@rd

Legacy Member
Maximale waarde used game = 15 euro, daar hebt ge dus niks voor bij de GM eh ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan