Archief - bundels | deals | shops | import

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

halovision

Legacy Member
21% korting op de Driveclub season pass was eveneens welkom geweest. 1 week te vroeg geupgrade, maar dat overkomt iedereen.

halovision

Legacy Member
Hun digitale prijzen zijn over de top hé. Knack aan €39.99 bv. Er moet wel 21% af, maar in de handel kan je deze game toch al kopen voor rond de €10 à 20.

Big Boss

Legacy Member
God of war 3 toch maar gekocht, 28 euro is niet zoveel he. Spel wel volledig kapot gespeeld op de ps3, maar kom :D...

StanTem

Legacy Member
Bij base.com kan je Ratchet & Clank bestellen voor nog geen 42 euro. Toch wel goedkoop, niet?

Met verzending komt het op 43,75 euro.

StanTem

Legacy Member
pamperke zei:
Hadden ze niet aangekondigd dat ze mikken op een prijs van 39,99$?

't Zal in de Benelux toch niet zijn. Op bol.com staat het 60 euro.

Op thehut.com zelfs 80 euro :rofl:

pamperke

Legacy Member
StanTem zei:
't Zal in de Benelux toch niet zijn. Op bol.com staat het 60 euro.

Op thehut.com zelfs 80 euro :rofl:

De vuile afzetters!
Vanavond de eens bestellen dan. Iemand ervaring met die winkel? Ik kende die nog niet...

StanTem

Legacy Member
pamperke zei:
De vuile afzetters!
Vanavond de eens bestellen dan. Iemand ervaring met die winkel? Ik kende die nog niet...

Heb er zelf ook nog niets besteld.
Dishonored: Definitive Edition staat er ook maar 32 euro (al kost die hier ook maar 40 euro).
En Plants vs Zombies: Garden Warfare 2 ook maar 44 euro.

ThekillingGoku

Legacy Member
Ik heb base.com recent nog gebezigd.
Incl. verzendkosten was ik iets van een 27 EUR kwijt voor PS4 FF Type-0 HD terwijl ik er in de Benelux toch al snel minimum 45+ kwijt was op die moment (weet niet wat die hier nu staat).

Was hier redelijk snel moet ik zeggen.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

ThekillingGoku

Legacy Member
Goh ... een game bundel die mij echt niet ligt moet ik zeggen.

Cheap infamous expansion en ne remaster collection.

Dan LBP ... not my thing.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

halovision

Legacy Member
Valt deze site te vertrouwen? Digitale PS4 Games Kopen - PS4 Store - ps4store.nl
Digitale games staan hier een pak goedkoper, €37.95 voor de meeste pre orders. Na betaling zouden ze jou binnen de 24h een mail sturen, zodat je via een account de game kan downloaden en nadien op je eigen account kan spelen.
Ken een Nederlander die zo games heeft gekocht en vooral om niet de volle pot te moeten betalen voor games dat ie al op PS3 had, oa GTA V, TLOU...

f@t_b@$t@rd

Legacy Member
Da is wel tegen de voorwaarden van Playstation, dus als het al werkt is het op eigen risico zou ik zeggen...

Shaddix

Legacy Member
halovision zei:
Valt deze site te vertrouwen? Digitale PS4 Games Kopen - PS4 Store - ps4store.nl
Digitale games staan hier een pak goedkoper, €37.95 voor de meeste pre orders. Na betaling zouden ze jou binnen de 24h een mail sturen, zodat je via een account de game kan downloaden en nadien op je eigen account kan spelen.
Ken een Nederlander die zo games heeft gekocht en vooral om niet de volle pot te moeten betalen voor games dat ie al op PS3 had, oa GTA V, TLOU...

Das gelijk games torrenten op de pc maar er toch voor betalen :p
Die winkel koopt 1 exemplaar voor een account en verkoopt die dan door aan een drietal mensen waarschijnlijk = dikke winst.

tichke

Legacy Member
Inderdaad, die gebruiken account sharing om winst te maken ... Als je toch digitaal koopt misschien wel de moeite.
Maar alles wat op disc uitkomt koop ik persoonlijk op disc, aangezien ik jaarlijks mijn games verkoop. Komt nog altijd goedkoper uit.

ThekillingGoku

Legacy Member
Wel ... persoonlijk verkoop ik geen een van mijn games. Maar aan de andere kant is het heel zeldzaam dat ik de volle pot geef aan een spel.
Om te beginnen is een splinternieuw game via de UK omgerekend meestal al snel rond de €55 (ipv 60/70/80 hier) en eigenlijk zijn er bitter weinig games die ik koop op release. Heb gemiddeld een 6-12 maanden wachttijd denk ik. Soms zelfs meer.

Er zijn zo natuurlijk altijd wel van die games die je echt direct wil hebben maar ik heb letterlijk nog nooit echt 60+ euro gegeven voor een game.

Qua verkoop ... jah ... ik zie ze dan ook gewoon graag staan op mijn game schap.
emoji6.png


Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan