Archief - bundels | deals | shops | import

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Matey

Legacy Member
Xhizor zei:
Kan dat meestal kopen met korting in de maand december, heb er een aantal gekocht voor 32 euro voor een heel jaar :p

Merci voor de tip! Waar koop je die dan meestal? 'k Kan da nu 2 abo's van 3 maand kopen en dan in december toeslaan :p.

Jersy

Legacy Member
Matey zei:
Merci voor de tip! Waar koop je die dan meestal? 'k Kan da nu 2 abo's van 3 maand kopen en dan in december toeslaan :p.

online eh :)
meestal doen een dreamland of een bart smit rond de eindejaarsperiode wel es acties

red room

Legacy Member
Xtralecherus zei:
Voor €10 kun je toch niet sukkelen en je kunt het praktisch voor dezelfde prijs weer verkopen hoor :p.

I know maar soms wanneer ik naar mijn gigantische backcatalogue kijk (ik zwijg nog over de ps+ games) vraag ik mij af waarom ik games blijf kopen...

Xhizor

Legacy Member
Matey zei:
Merci voor de tip! Waar koop je die dan meestal? 'k Kan da nu 2 abo's van 3 maand kopen en dan in december toeslaan :p.

Ik koop de mijne steeds op bol.com met nog een kortings code. Dan een ander account aanmaken kan je die code weer gebruiken. Nu weet wel niet meer of dit werkt met een ander account, heb iets opgevangen dat dit veranderd zou zijn. Hoe dan ook als je voor een paar jaar koopt kan je wel zo'n 30 euro winnen.

Destel

Legacy Member
red room zei:
I know maar soms wanneer ik naar mijn gigantische backcatalogue kijk (ik zwijg nog over de ps+ games) vraag ik mij af waarom ik games blijf kopen...
Omdat games soms moeten rijpen.

Kevin983

Legacy Member
StanTem zei:
Stond enkele weken geleden aan 70 euro bij Carrefour, maar daar kreeg je dan wel een DualShock 4 bij.



Grootte?
De mijne kost 85 euro op amazon.de (externe die je kan gebruiken als interne (uit behuizing halen)).
Is 2 terabyte.

En content van dienen seagate? qua snelheid en dergelijke?

StanTem

Legacy Member
Kevin983 zei:
En content van dienen seagate? qua snelheid en dergelijke?

Ja hoor, heel content van.
Een merkbaar verschil qua snelheid met de originele HDD is het niet.
Is sowieso een erg goede koop.

Kevin983

Legacy Member
StanTem zei:
Ja hoor, heel content van.
Een merkbaar verschil qua snelheid met de originele HDD is het niet.
Is sowieso een erg goede koop.

Deze ga ik mij ook eens aanschaffen dan, want heb al veel spellen terug moeten wissen voor nieuwe te kunnen spelen.

JasonC

Legacy Member
Pfft, ik had mezelf voorgenomen om zéker een 1TB HDD bij te kopen samen met m'n PS4 om dan niet te moeten sukkelen met alles over te zetten en opnieuw te moeten downloaden/installeren,... Niet dus... :) En bij de PS3 bleef ik ook maar uitstellen en puzzelen omdat ik er geen goesting in had. :p

Maar die Seagate is écht wel verleidelijk aan die prijs, zéker omdat je dan nog een extra externe HDD hebt, toen ik m'n PS4 kocht wist ik zelfs niet of dit mogelijk was. :)
Twijfel alleen of ik dit wel écht nodig heb/zal hebben.

R1TM1X

Legacy Member
JasonC zei:
Pfft, ik had mezelf voorgenomen om zéker een 1TB HDD bij te kopen samen met m'n PS4 om dan niet te moeten sukkelen met alles over te zetten en opnieuw te moeten downloaden/installeren,... Niet dus... :) En bij de PS3 bleef ik ook maar uitstellen en puzzelen omdat ik er geen goesting in had.
emoji14.png


Maar die Seagate is écht wel verleidelijk aan die prijs, zéker omdat je dan nog een extra externe HDD hebt, toen ik m'n PS4 kocht wist ik zelfs niet of dit mogelijk was. :)
Twijfel alleen of ik dit wel écht nodig heb/zal hebben.
Heb mij ook een tijdje gelede de seagate van 2tb gestoken en het is echt een luxe.

JieBie888

Legacy Member
Shaddix zei:
Doorgebeten en toch maar die HD besteld :p

Heb die van 2TB ook in PS4 gestoken en heel tevreden.Qua snelheid niet echt een veschil maar ben toch gerust voor een tijdje. Je gaat wel veel tijd verliezen met de copy van alles te doen :)

Rocknsad

Legacy Member
Hoe lang zou de batman special edtion nog in de winkel liggen? Ik zou mij eind juli een ps4 willen kopen, en vind dat donkergrijs enorm vet (verder heb ik niets speciaal met batman, maar toch).

Of komen er nog nieuwe packs uit? Of is het aan te raden om te wachten op de PS4 met 1TB geheugen, of misschien zelfs op de MGS special edition?

tichke

Legacy Member
Rocknsad zei:
Hoe lang zou de batman special edtion nog in de winkel liggen? Ik zou mij eind juli een ps4 willen kopen, en vind dat donkergrijs enorm vet (verder heb ik niets speciaal met batman, maar toch).

Of komen er nog nieuwe packs uit? Of is het aan te raden om te wachten op de PS4 met 1TB geheugen, of misschien zelfs op de MGS special edition?

Er komen idd nog van die specials. Je hebt in september de MGS SE die ik persoonlijk enorm vet vind.
Daarna komt de SE van Destiny.

StanTem

Legacy Member
Rocknsad zei:
Hoe lang zou de batman special edtion nog in de winkel liggen? Ik zou mij eind juli een ps4 willen kopen, en vind dat donkergrijs enorm vet (verder heb ik niets speciaal met batman, maar toch).

Of komen er nog nieuwe packs uit? Of is het aan te raden om te wachten op de PS4 met 1TB geheugen, of misschien zelfs op de MGS special edition?

Moet gij voor uzelf uitmaken hé, welke PS4 ge wilt :p

Die LE PS4's zijn altijd maar een relatief korte periode beschikbaar, maar hoelang weet ik niet.

Die Special Edition PS4's zijn altijd maar een gelimiteerde tijd beschikbaar.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan