Archief - bundels | deals | shops | import

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MuSSo

Legacy Member
Online kopen bied weinig tot geen voordeel meer tegenwoordig. Lange leve de fail euro.

JiRhu

Legacy Member
Jornax zei:
Klopt het dat je een reservatie in de webshop van Dreamland niet in een Dreamland filiaal zelf kan afhalen, maar enkel in een Colruyt of Okay? Zo lijkt het me toch op http://webshop.dreamland.be/ecom/nl..._a.__Waar__kan__ik__mijn__reservatie__afhalen ,
want ik zou er graag Dragon Age voor de PS4 reserveren en afhalen voor 55 euro, en dat terwijl dan als excuus gebruiken om in de winkel zelf eens rond te neuzen :p Maar dat zal blijkbaar dus niet gaan, ik krijg namelijk geen enkele Dreamland te zien bij "kies een afhaalpunt" in het bestellingsproces. Vind ik toch wat eigenaardig.


Je kan wel bestellen en dreamland filiaal kiezen.
Homepage dreamland webshop => daar is een link met gaming preorders (dragon age staat erbij). Daar heb je dan de mogelijkheid om colruyt of dreamland punt te selecteren. Heb dit zelf ook gedaan.

Brent-4

Legacy Member
Blijkbaar zijn de prijzen bij VGP ook wat omhoog getrokken... Nieuwe games voor PS4 kostten er vroeger meestal 59,99 Canadese dollar.
Ondertussen is dat al 64,99 voor de meeste en voor sommige zelfs 69,99 (AC: Unity). Tel daar nog de 7 dollar voor verzending bij en je bespaart nog zo'n 3 à 4 euro. Daar moet je het precies ook niet voor doen.

Nog ene die minder interessant wordt dus :cry:

Goldrusher

Legacy Member
MuSSo zei:
Online kopen bied weinig tot geen voordeel meer tegenwoordig. Lange leve de fail euro.
Er zijn nog genoeg shops die een pak goedkoper zijn dan welke winkel ook.

En de euro is niet verantwoordelijk voor de vele prijsstijgingen in de UK. Adviesprijs van games ging er van 40 naar 50 pond, en gratis verzending werd bij veel shops afgeschaft.
Volgens de wisselkoersen zou een game bij Amazon UK maximaal 6% duurder mogen zijn dan vorig jaar. Ze zijn echter 25% duurder!

1.27 x 50 gbp = 60 euro --> huidige prijs aan huidige koers
1.27 x 40 gbp = 51 euro --> oude prijs aan huidige koers
1.20 x 40 gbp = 48 euro --> oude prijs aan nov 2013 koers

pamperke

Legacy Member
Die deal bij GM om een game met used waarde van 50€ te ruilen voor een nieuwe game met 19€ opleg is ook wel interessant vind ik.

Had nog wat oudere games (je kan combineren om aan die 50€ te komen) die ik 2ehands voor een appel en een ei zou moeten verkopen of hier maar staan. Dan is 19€ voor een nieuwe game toch wel mooi?
Heb nu AC:unity en Dragon Age besteld en ben nog aan't twijfelen voor GTA V :-) Alhoewel, aan het tempo dat ik speel is 3 games op een week tijd misschien wat te veel van het goede...

BuYcKi

Legacy Member
Beter nu inruilen nu uw games nog 'veel' waard zijn, als ze morgen de uses-prijs zakken ben je eraan voor de moeite.
:)

Brent-4

Legacy Member
Voor PS4-games kan je normaal niet cumuleren. Voor PS3-games is dat wel het geval dacht ik.

Of de voorwaarden moeten aangepast zijn ondertussen.

pamperke

Legacy Member
Ik ben deze week nog 2 ps4 games van 25€ waarde gaan binnen brengen voor Dragon Age. Dus ofwel is het gewoon mogelijk, ofwel heb ik ze bij hun pietje :p

StanTem

Legacy Member
Brent-4 zei:
Voor PS4-games kan je normaal niet cumuleren. Voor PS3-games is dat wel het geval dacht ik.

Of de voorwaarden moeten aangepast zijn ondertussen.

Je mag wel meerdere games inleveren.

Reverz

Legacy Member
Brent-4 zei:
Aahn, dan zijn hun voorwaarden verandert. In het begin van die actie kon je maar 1 game inleveren.
Niet waar, je kon van bij het begin twee of meer games inruilen maar weinig mensen doen dat omdat de value van de deal dan enorm achteruit gaat. Je kon in dat geval vaak beter proberen van de games 2de hands te verkopen.

Cycloon

Legacy Member
Ik heb bij game mania nog nooit een betere prijs gehad dan wat ik zou krijgen als ik het zelf zou verkopen.

svp46

Legacy Member
Kan je 2 ps3 game's inleveren voor bv GTA V voor de PS4?
Ik dacht nu net eens iets interessants te zien bij game mania... :p

StanTem

Legacy Member
svp46 zei:
Kan je 2 ps3 game's inleveren voor bv GTA V voor de PS4?
Ik dacht nu net eens iets interessants te zien bij game mania... :p

Nee. De games die je inlevert moeten voor dezelfde console zijn als de game die je gaat kopen.

Drossie

Legacy Member
Bundel met GTA5 of Far Cry 4 voor maar 399!

Een week te laat, ik betaalde vorige week 399 voor enkel de console.

lookoutordie

Legacy Member
Even een vraag, waar halen jullie zoal goedkoper PS+?
Mijn vervalt tegen eind December dus heb nog even tijd om te zoeken maar tot op heden nog niets gevonden.
Hulp is dus altijd welkom ;)!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan