Archief - bundels | deals | shops | import

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Teknohol1c

Legacy Member
lookoutordie zei:
Ok, bedankt :) zal regelmatig eens kijken. Dat is rond deze tijd van het jaar dat die deals komen?

Ik heb mijn PS+ toch ook al ieder jaar kunnen kopen aan 37.5€ dus en mijn verloop ook bijna dus het zal/mag niet te lang meer op zich laten wachten. Deze keer koop ik meteen voor 2 jaar ze :lol:

tijgerke zei:
Voor wie nog een Bol.com kortingscode nodig heeft:
BE-WELKOM96LP (5€)
Geldig tem 15/01/2015 voor aankopen van +25€.

:niceone:
Kon ik wel gebruiken

Syphon007

Legacy Member
Jah goeie prijs denk ik.
ik ook direct opnieuw besteld had deze eerst bij dreamland aan 58,90...
Soms is het toch straf een paar dagen later zoveel zakken...

StanTem

Legacy Member
Code L328 voor het gratis figuurtje werkt blijkbaar niet.
Allez, ik zie nergens een bevestiging ervan.

Syphon007

Legacy Member
Was bij mijn eerste bestelling ook niet,
Je kan ze wel ingeven en verder gaan maar je ziet erna er niks van?
Was toch tot 24 nov ?

StanTem

Legacy Member
Syphon007 zei:
Was bij mijn eerste bestelling ook niet,
Je kan ze wel ingeven en verder gaan maar je ziet erna er niks van?
Was toch tot 24 nov ?

'k Heb een mail gestuurd. Gewoon reply op de bevestigingsmail.

Xhizor

Legacy Member
Teknohol1c zei:
Ik heb mijn PS+ toch ook al ieder jaar kunnen kopen aan 37.5€ dus en mijn verloop ook bijna dus het zal/mag niet te lang meer op zich laten wachten. Deze keer koop ik meteen voor 2 jaar ze :lol:



:niceone:
Kon ik wel gebruiken


Begrijp niet waarom er velen geen meerdere jaren gepakt hebben, vooral als je toch van plan bent om te blijven gamen op console. Ik ben in ieder geval nog goed tot eind 2016 en dat voor 32,50 euro per jaar. Kon nog een paar kortingscodes gebruiken :p

StanTem

Legacy Member
Xhizor zei:
Begrijp niet waarom er velen geen meerdere jaren gepakt hebben, vooral als je toch van plan bent om te blijven gamen op console. Ik ben in ieder geval nog goed tot eind 2016 en dat voor 32,50 euro per jaar. Kon nog een paar kortingscodes gebruiken :p

Hier is het tot half 2016 :p

Brent-4

Legacy Member
Syphon007 zei:
Bij dreamland webshop LBP3 voor ps4 aan 44,90!

Twijfel nu toch ook wel om deze te bestellen en dan te houden voor in de pauze tijdens den blok/examens.

Was wel niet echt gepland om deze al aan te schaffen...

halovision

Legacy Member
M'n Plus vervalt binnen 4 weken. Zijn er ergens deals? Waar best kopen of nog ff wachten?

pietro.O

Legacy Member
Syphon007 zei:
Jah goeie prijs denk ik.
ik ook direct opnieuw besteld had deze eerst bij dreamland aan 58,90...
Soms is het toch straf een paar dagen later zoveel zakken...

Ik heb die ook gepreordered aan 59€. Kan je die dan nog annuleren? En hoe? Thx.

Teknohol1c

Legacy Member
Xhizor zei:
Begrijp niet waarom er velen geen meerdere jaren gepakt hebben, vooral als je toch van plan bent om te blijven gamen op console. Ik ben in ieder geval nog goed tot eind 2016 en dat voor 32,50 euro per jaar. Kon nog een paar kortingscodes gebruiken :p

Toch niet moeilijk te begrijpen...? Als ze toch ieder jaar met korting afkomen (want zo is het ook) waarom zou je dan jaren vooruit kopen?
Alleen is het telkens wel spannend als het einde van je termijn eraan komt.

Syphon007

Legacy Member
pietro.O zei:
Ik heb die ook gepreordered aan 59€. Kan je die dan nog annuleren? En hoe? Thx.

Gewoon op die bevestiging mail reply dat je deze wilt annuleren en dat je opnieuw besteld hebt omdat de prijs 44,99 euro is nu.
Maken ze zeker geen probleem van, is beetje normaal ook
Aanpassen kunnen ze meestal niet.
Ik bestelde ook is Disney infinity 2.0 voor dochter haar Sint.
Ze gaven beetje later 4 x dubbele punten erop en dat konden ze ook niet aanpassen moest opnieuw bestellen zeiden ze en de andere gingen ze annuleren.

pietro.O

Legacy Member
Syphon007 zei:
Gewoon op die bevestiging mail reply dat je deze wilt annuleren en dat je opnieuw besteld hebt omdat de prijs 44,99 euro is nu.
Maken ze zeker geen probleem van, is beetje normaal ook
Aanpassen kunnen ze meestal niet.
Ik bestelde ook is Disney infinity 2.0 voor dochter haar Sint.
Ze gaven beetje later 4 x dubbele punten erop en dat konden ze ook niet aanpassen moest opnieuw bestellen zeiden ze en de andere gingen ze annuleren.

Dan doe ik het ook zo. Bedankt ;)

BuYcKi

Legacy Member
Teknohol1c zei:
Toch niet moeilijk te begrijpen...? Als ze toch ieder jaar met korting afkomen (want zo is het ook) waarom zou je dan jaren vooruit kopen?
Alleen is het telkens wel spannend als het einde van je termijn eraan komt.

Meestal is het wel in september/oktober te doen hoor..
:p

Ik heb nog een jaar liggen atm.

Brent-4

Legacy Member
BuYcKi zei:
Meestal is het wel in september/oktober te doen hoor..
:p

Ik heb nog een jaar liggen atm.

Ik zit voorlopig nog goed tot april 2015 en als ik mij goe herinner ligt hier nog een abo voor een jaar en eentje voor drie maanden.

Nog tot halverwege 2016 dus ongeveer :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan