Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
f@t_b@$t@rd zei:Is The crew beter geworden sedert de eerste beta? Want die vond ik echt barslecht om eerlijk te zijn...

f@t_b@$t@rd zei:Vraagje over die US account. Moet je die Primary maken op je PS4 om dan het spel op je BE account ook te kunnen spelen, want nu staat er een slotje op op mijn BE account.
Cheacker zei:US account moet primary zijn.
StanTem zei:Een account kan niet als primary worden ingesteld.
Het is de console die als primary console voor een bepaald account ingesteld moet worden. Doe je dat voor het US account, dan kan je met je BE account de games spelen die aangekocht werden met het US account.
f@t_b@$t@rd zei:En wat als je dan van PS4 verandert omdat de vorige bv kapot is ofzo? En kan je dan meerdere accounts tegelijk op 1 primary console?
crashbe zei:Waar best een PS4 kopen? (Liefst een witte/bundel)

Momenteel 30€ in Zavvi, met code WELKOMJonas89 zei:zonder de gekende problemen zou ik zeggen; ja, maar met al die bugs zou ik nog wachten tot hij max 30 euro staat

skullbasher25 zei:iemand die weet of er nog ergens PS4+ gtaV bundels op stock staan, kleur maakt niet uit, regio oost- of west vlaanderen. Mediamarkt in Roeselare had enkel bundels met far cry 4, geen zin om een hele hoop winkels af te lopen om bot te vangen.
Technobear zei:39,99 voor 1jaar plus via Bol.com, damned en ik heb juist verlengd, nooit chance ikke.
