Archief - bundels | deals | shops | import

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Osis1984

Legacy Member
geluk dat ik geen geld op mijn psn account had staan, anders automatische verlenging van 49.99€ aan mijn broek..

MrKend54l

Legacy Member
Osis1984 zei:
geluk dat ik geen geld op mijn psn account had staan, anders automatische verlenging van 49.99€ aan mijn broek..

Je kan dat uitschakelen op je ps4.

AssyrianLegend

Legacy Member
Code werkt bij mij niet. Wss werkt hij alleen bij u eerste bestelling en dan niet meer?

Brent-4

Legacy Member
AssyrianLegend zei:
Code werkt bij mij niet. Wss werkt hij alleen bij u eerste bestelling en dan niet meer?
Een kortingscode kan slechts eenmaal gebruikt worden per account. ;)

pietro.O

Legacy Member
Oij zei:
Ja de code werkt nog. Maar wat heeft u tegengehouden om dat zelf niet eens te bekijken? ;)

Ideaal, merci! En 'k ga die zelf niet bestellen, 't is voor ne maat.

DAVID-V1980

Legacy Member
Mediamarkt Nederland is momenteel aan het stunten om hun voorraad Far Cry 4 Kyrat edities kwijt te raken op alle platformen. Gisteren binnen geweest in MM Ede (NL) omdat we daar in de buurt waren na een weekendje uit en daar de PS4 versie van de Kyrat editie (grote doos met statue en limited edition versie Far Cry4) op de kop kunnen tikken voor slechts 59 euro. Stond nog heel wat voorraad voor alle platformen en blijkbaar geld deze prijs in alle MM winkels van Nederland tot de voorraad op is (grote affiche in de winkel 59 euro OP=OP). Staat online duurder op de MM site en is ook online niet te bestellen voor deze prijs, je moet echt naar de dichtstbijzijnde MM gaan in Nederland of eventueel eens bellen of er nog voorraad is. Graag wilde ik dit met jullie even delen, voor de eventueel geïnteresseerden die nog zo'n versie willen en niet zo ver van de Nederlandse grens wonen ;)

Cycloon

Legacy Member
Brent-4 zei:
Een kortingscode kan slechts eenmaal gebruikt worden per account. ;)

Voor de mensen die er de moeite voor over hebben. Je kan perfect een nieuwe account maken met een ander emailadres en hetzelfde postadres, dan krijg je de code ook zonder problemen.

Brent-4

Legacy Member
Er zijn dit jaar precies geen foutjes gevonden op nieuwjaar bij een of andere webshop zoals dat vorig jaar het geval was met Watch Dogs bij Bol :(

Fepl

Legacy Member
Ik ga na een beetje twijfelen toch maar een ps4 kopen, denk ik. Moet er ooit eens van komen :)

De bundels die ik in België vind zijn precies toch niet echt de moeite. Vaak combinaties met games die'k niet wil (zoals fifa, cod, of race games) en de prijzen zijn ook niet altijd overtuigend. Iemand die mij een goede tip kan geven? Heb momenteel vooral interesse in open world games, shooters, RPG enzo. Ik dacht te starten met dragon age maar niet meteen een bundel van te vinden. Destiny is misschien ook wel de moeite en die vind je hier en daar wel maar ik ben niet zo'n fan van futuristische dingen dus ik twijfel toch wat. De bundels daarvan zijn nu ook niet zo voordelig, vind ik.

Momenteel ziet't er naar uit dat online bestellen nog de beste kanshebber is. Heb al wel dingen besteld op amazon.co.uk en amazon.de maar nooit zo'n grote bedragen/dingen dus toch wat aarzeling om het via die weg te doen. Ik veronderstel dat alles wel correct verloopt als je bijvoorbeeld bij Sony koopt en dat de kans op problemen dan minimaal is?

Die websites misschien dan eens in de gaten houden. Iemand nog tips voor goeie en betrouwbare websites die snel leveren en correct?

Brent-4

Legacy Member
Fepl zei:
Dit is tot nu toe de beste dat'k vind, die camera heb'k niet echt nodig maar de 2 controllers en game zijn wel heel mooi voor die prijs.

Twijfel :)
Beter dan dit zal je niet meer vinden ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan