Archief - bundels | deals | shops | import

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fepl

Legacy Member
Mja zou wel kunnen maar die camera boeit mij echt absoluut niet, de game moet ik op zich niet noodzakelijk hebben en een tweede controller is natuurlijk wel leuk maar ik speel zelden met iemand samen :) Zou natuurlijk wel al het overbodige kunnen verkopen achteraf en dan een goedkope ps4 overhouden...

JasonC

Legacy Member
JasonC zei:
Hoera, deze nog net kunnen meepakken, net op tijd want 't is alweer onbeschikbaar! :applause:
Console PS4 + Killzone : Shadow Fall + Knack + InFamous : Second Son [import allemand]: Amazon.fr: Jeux vidéo

Had hem twee weken geleden ook al eens gemist en zag hem vanavond toevallig weer verschijnen, geen moment meer getwijfeld, €420, mooie deal vind ik zelf. :)

Naar mijn mening is deze die ik heb besteld wel "beter" dat die bundel van TLoU, maar da's natuurlijk subjectief. Ik had geen extra controller en camera nodig, en TLoU heb ik net hier op't forum gekocht voor €25.

Dus aan Fepl, ik raad je toch aan om de Amazons wat in't oog te houden, er verschijnen wel eens mooie dingen, jammer genoeg verdwijnen die dan weer snel.
Voor de rest heb ik ook mooie bundles gezien op die sites die op de eerste post van deze topic staan. Open ze ne keer allemaal in tabs en kijk es rond. Had op een bepaalde site, weet nimeer welke, mooie bundles gezien met gta v + tlou voor €440 ofzoiets.

En als ge ni vies zijt van 2dehands, op het Buy&Sell forum komen er soms mooie zaken langs. Zo las ik gisteren nog een topic van vorige week met een PS4 van drie maand oud, acht games erbij, verkocht voor ongeveer €450.

Fepl

Legacy Member
Goeie bundel inderdaad! I zal het een beetje in't oog moeten houden... of gewoon impulsief in een winkel in België ene kopen.


Op game.co.uk wel nog een interessante gevonden, ps4+LBP3+2 controllers + ps4 cam + oddsock voor omgerekend zo'n 460 euro. Is voor mij al iets interessanter maar levertijd is niet helemaal duidelijk voor mij en voel mij ook niet 100% zeker over bestellen in de UK.

Kennaah

Legacy Member
Fepl zei:
Goeie bundel inderdaad! I zal het een beetje in't oog moeten houden... of gewoon impulsief in een winkel in België ene kopen.


Op game.co.uk wel nog een interessante gevonden, ps4+LBP3+2 controllers + ps4 cam + oddsock voor omgerekend zo'n 460 euro. Is voor mij al iets interessanter maar levertijd is niet helemaal duidelijk voor mij en voel mij ook niet 100% zeker over bestellen in de UK.

Game doet ook geen leveringen van consoles buiten UK als ik mij niet vergis

Extrizyo

Legacy Member
voor de mensen die ps+ besteld hebben via die actie van dreamland. Wanneer krijgen jullie je pakket?

Ik heb juist eens gebeld en ze zeggen dat het van leverdatum 29/12/14 opgeschoven is naar 05/06/15 :o

wtf daar zit 5 maand tussen ?:o blijkbaar zitten ze zonder voorraad ..

pietro.O

Legacy Member
Extrizyo zei:
voor de mensen die ps+ besteld hebben via die actie van dreamland. Wanneer krijgen jullie je pakket?

Ik heb juist eens gebeld en ze zeggen dat het van leverdatum 29/12/14 opgeschoven is naar 05/06/15 :o

wtf daar zit 5 maand tussen ?:o blijkbaar zitten ze zonder voorraad ..

Ik heb enkel een mail gekregen dat de ps+ kaart nog niet beschikbaar is zonder nieuwe leveringsdatum.
05/06/15? Zolang kan dat toch niet duren om aan die kaarten te geraken? Ze hopen waarschijnlijk dat de meeste van die bestellingen aan 32€ geannuleerd zullen worden.

StanTem

Legacy Member
Extrizyo zei:
voor de mensen die ps+ besteld hebben via die actie van dreamland. Wanneer krijgen jullie je pakket?

Ik heb juist eens gebeld en ze zeggen dat het van leverdatum 29/12/14 opgeschoven is naar 05/06/15 :o

wtf daar zit 5 maand tussen ?:o blijkbaar zitten ze zonder voorraad ..

Sommigen hebben het al gehad (waaronder ik mijn 2 jaar), bij anderen is het inderdaad opgeschoven.
Kan wel niet geloven dat het zo lang gaat duren...

poorterke

Legacy Member
StanTem zei:
Sommigen hebben het al gehad (waaronder ik mijn 2 jaar), bij anderen is het inderdaad opgeschoven.
Kan wel niet geloven dat het zo lang gaat duren...

Is gewoon een grote vergissing geweest van colruyt/dreamland. Ik had er ook twee besteld, kreeg een mail dat de vermoedelijke leverdatum eind mei ging zijn. Na wat aandringen in colruyt zelf en een telefoon van een verkoopster naar de hoofdzetel, uiteindelijk mijn twee kaarten meegekregen daar ze gewoon los in de winkel verkrijgbaar waren. En uiteraard aan de juiste prijs ( 31,96euro ).

crashbe

Legacy Member
Jup, ook mijn PS+ kaart van Dreamland opgeschoven naar 30 mei 2015...

Tenor

Legacy Member
Snap dit echt niet, mijne is ook opgeschoven naar 30/05. Dit ligt in elke winkel en dat kan zogezegd niet geleverd worden voor mei?

Extrizyo

Legacy Member
das pas bullshit , als ze zo'n actie doen moeten ze er toch voor zorgen dat het ook kan geleverd worden :s zal dan ook eens gaan klagen

Syphon007

Legacy Member
Kunnen ze zelf wettelijk niet annuleren als ze het niet binnen een bepaalde termijn kunnen leveren ?
Zo hopen ze mss ook dat mensen zelf annuleren of er niet meer achter gaan voor die prijs :) lijkt me toch straf dat het zo lang duur om aan die kaarten te geraken ...

JasonC

Legacy Member
Lol, voor welk bedrag hebben jullie die kaarten dan op de kop kunnen tikken, toch niet weer een fout van Dreamland/Colruyt?! :lol:



EDIT: zit hier toevallig net met een probleem, misschien dat iemand hier een oplossing kent:

Ik probeer hier net op Amazon FR deze thumb grips te bestellen voor de Dualshock 4, kostprijs €4,88.

Ik heb nog €5,30 op m'n account staan van gift cards, en toch lukt het me niet om ermee te betalen. Nochthans, bij de stap "Livraison" zie ik niet direct dat er een bedrag (taxen ofzo) is bijgekomen, en ik denk dat dat daar, na het adres te kiezen, toch wel zichtbaar zou zijn, moesten er kosten bijkomen.
Bij de volgende stap "Paiement" staat altijd automatisch aangevinkt van te betalen met m'n saldo, die €5,30 dus. Alleen is nu die tekst niet groen gemarkeerd, is normaal wel zo.
En ik kan ook niet verder klikken, als ik boven "Continuer" ga staan krijg ik direct een grijs kaderke te zien met de tekst "Pour continuer, saisissez vos informations de paiement."

Iemand enig idee waaraan dit kan liggen?

MrKend54l

Legacy Member
Tenor zei:
Snap dit echt niet, mijne is ook opgeschoven naar 30/05. Dit ligt in elke winkel en dat kan zogezegd niet geleverd worden voor mei?

Waar zie jij dit? Heb enkel nog maar bericht gehad dat hij niet leverbaar was

crashbe

Legacy Member
MrKend54l zei:
Waar zie jij dit? Heb enkel nog maar bericht gehad dat hij niet leverbaar was

In Colruyt zelf kun je op de pc's status van je bestelling nakijken.
Net zoals jou had ik ook zo'n mail gekregen & in de winkel stond 30 mei levering...:naughty:

drakengeest

Legacy Member
crashbe zei:
In Colruyt zelf kun je op de pc's status van je bestelling nakijken.
Net zoals jou had ik ook zo'n mail gekregen & in de winkel stond 30 mei levering...:naughty:

ale chance dak er nog vroeg bij ben.. Heb nog een abonnement to 2016.. Net op tijd dus
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan