Archief - bundels | deals | shops | import

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

daedalus

Legacy Member
Xtralecherus zei:
In Aalst wil ik anders wel eens gaan..

mja shadow of mordor hebben ze daar niet spijtig genoeg.
deze en alien isolation zeggen me wel iets.
hier in beringen hebben ze alien niet

LouGarou

Legacy Member
daedalus zei:
mja shadow of mordor hebben ze daar niet spijtig genoeg.
deze en alien isolation zeggen me wel iets.
hier in beringen hebben ze alien niet
In Roeselare hebben ze die wel, alsook GTA die ik wil. Kijk eens of je nog iets wil dat ertussen zit en anders passeer ik daar :)
Edit: In Ieper hebben ze nog meer games (waaronder shadow of mordor, gta, knack, killzone, aliens, etc). Als mensen kunnen zeggen wat ze willen, let me know. Sommen we het hier op.

Deletos

Legacy Member
Hoe bereken je dan de prijs want is moeilijk om games van dezelfde prijs te nemen met zijn allen

StanTem

Legacy Member
Deletos zei:
Hoe bereken je dan de prijs want is moeilijk om games van dezelfde prijs te nemen met zijn allen

De gemiddelde korting?

Stel nu dat je 5 games koopt met normale prijs 10, 20, 30, 40 en 50 euro. Normaal kost dit 150 euro.
Met de korting betaal je 50+30+15+5+0=100 euro, wat neerkomt op een korting van 33%.

Nog een voorbeeldje met games van 25, 25, 40, 50 en 50 euro. Normaal is dit 190 euro.
Met korting wordt dat 50+37,5+20+6,25+0=113,75 euro, ofwel een korting van 40%.

Je zal het gewoon moeten uitrekenen. Op die manier wordt er niemand benadeeld, aangezien de duurste game aan volle pot gekocht wordt en de goedkoopste game gratis is bij aankoop van 5.

SpooN_05

Legacy Member
Zoeken jullie nog iemand? Want wil ook wel meedoen.
Zou graag gta V Of ac unity of lords of the fallen.

groetjes

Deletos

Legacy Member
Indien interessant van prijs zie ik het ook wel zitten

En bedankt stantem voor de uitleg

Toratsuru

Legacy Member
Ik wil ook gerust meedoen. Ik zou graag Far Cry 4 + Shadow of Mordor hebben. Als iemand een groepsaankoopje wilt doen, dan schrijf ik na aankoop het geld eventueel over samen met de verzendingskosten.

LouGarou

Legacy Member
Ik zou volgende games gaan kopen:

- GTA V - 55 euro (voor mij)
- The Crew - 55 euro (wie wil?)
- Shadow of Mordor - 50 euro (daedalus?)
- Lords of the Fallen - 50 euro (spoony?)
- Alien Isolation - 45 euro (ik of daedalus?)

Pm me eens anders.

daedalus

Legacy Member
LouGarou zei:
Ik zou volgende games gaan kopen:

- GTA V - 55 euro (voor mij)
- The Crew - 55 euro (wie wil?)
- Shadow of Mordor - 50 euro (daedalus?)
- Lords of the Fallen - 50 euro (spoony?)
- Alien Isolation - 45 euro (ik of daedalus?)

Pm me eens anders.

als we alle games rond de 50 euro houden wil ik alien en shadow of mordor
anders heeft het niet aan voor mij als er goedkopere games tussen zitten.
dan komt dit voor iedereen op een 25 euro de game en das niet slecht.
dus voorlopig
gta V - Lougarou
shadow of mordor - Daedalus
alien isolation - Daedalus

nu nog 2 personen die een game willen van 50euro
da kan in principe toch dezelfde game zijn eh mensen?
dan kan Lougarou ook nog alien nemen als ze nog een kopie hebben in de winkel.
mensen met goede itraders please :p

Xtralecherus

Legacy Member
Hier enkel interesse in Infamous Second Son & Killzone: SF beiden €25 desnoods wil ik anders nog knack(30) als Killzone er niet is of als 3de game bv.

Deletos

Legacy Member
LouGarou zei:
Ik zou volgende games gaan kopen:

- GTA V - 55 euro (voor mij)
- The Crew - 55 euro (wie wil?)
- Shadow of Mordor - 50 euro (daedalus?)
- Lords of the Fallen - 50 euro (spoony?)
- Alien Isolation - 45 euro (ik of daedalus?)

Pm me eens anders.

Ik zou GTA V willen. Wel in perfecte staat.

Klart

Legacy Member
Iemand een idee of ik een Playstation TV (console) in de Makro (St. P-Leeuw) kan kopen met Ecocheques? En een PS4-controller?

halovision

Legacy Member
Klart zei:
Iemand een idee of ik een Playstation TV (console) in de Makro (St. P-Leeuw) kan kopen met Ecocheques? En een PS4-controller?

Bij Makro doen ze meestal niet lastig als het om electronica gaat en je het juiste bedrag qua ecocheques in handen hebt.

Slynx

Legacy Member
daedalus zei:
als we alle games rond de 50 euro houden wil ik alien en shadow of mordor
anders heeft het niet aan voor mij als er goedkopere games tussen zitten.
dan komt dit voor iedereen op een 25 euro de game en das niet slecht.
dus voorlopig
gta V - Lougarou
shadow of mordor - Daedalus
alien isolation - Daedalus

nu nog 2 personen die een game willen van 50euro
da kan in principe toch dezelfde game zijn eh mensen?
dan kan Lougarou ook nog alien nemen als ze nog een kopie hebben in de winkel.
mensen met goede itraders please :p

Indien mogelijk zie ik FIFA15 & Dragon age inquisition wel zien zitten.
Dat zou dan op 50EUR voor beide samen komen, correct?

StanTem

Legacy Member
Xtralecherus zei:
Hier enkel interesse in Infamous Second Son & Killzone: SF beiden €25 desnoods wil ik anders nog knack(30) als Killzone er niet is of als 3de game bv.

Hebt ge al een PS4? :p

neutraal

Legacy Member
Ik heb wel interesse in fifa 15 en eventueel dragon age inquisition, als iemand nog een persoon nodig heeft om aan die 5 games te komen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan