daedalus
Legacy Member
Xtralecherus zei:In Aalst wil ik anders wel eens gaan..
mja shadow of mordor hebben ze daar niet spijtig genoeg.
deze en alien isolation zeggen me wel iets.
hier in beringen hebben ze alien niet
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Xtralecherus zei:In Aalst wil ik anders wel eens gaan..
In Roeselare hebben ze die wel, alsook GTA die ik wil. Kijk eens of je nog iets wil dat ertussen zit en anders passeer ik daardaedalus zei:mja shadow of mordor hebben ze daar niet spijtig genoeg.
deze en alien isolation zeggen me wel iets.
hier in beringen hebben ze alien niet

Deletos zei:Hoe bereken je dan de prijs want is moeilijk om games van dezelfde prijs te nemen met zijn allen
LouGarou zei:Ik zou volgende games gaan kopen:
- GTA V - 55 euro (voor mij)
- The Crew - 55 euro (wie wil?)
- Shadow of Mordor - 50 euro (daedalus?)
- Lords of the Fallen - 50 euro (spoony?)
- Alien Isolation - 45 euro (ik of daedalus?)
Pm me eens anders.

LouGarou zei:Ik zou volgende games gaan kopen:
- GTA V - 55 euro (voor mij)
- The Crew - 55 euro (wie wil?)
- Shadow of Mordor - 50 euro (daedalus?)
- Lords of the Fallen - 50 euro (spoony?)
- Alien Isolation - 45 euro (ik of daedalus?)
Pm me eens anders.
Deletos zei:Ik zou GTA V willen. Wel in perfecte staat.

Klart zei:Iemand een idee of ik een Playstation TV (console) in de Makro (St. P-Leeuw) kan kopen met Ecocheques? En een PS4-controller?
Teknohol1c zei:Toch nog eens herbeginnen?![]()
daedalus zei:als we alle games rond de 50 euro houden wil ik alien en shadow of mordor
anders heeft het niet aan voor mij als er goedkopere games tussen zitten.
dan komt dit voor iedereen op een 25 euro de game en das niet slecht.
dus voorlopig
gta V - Lougarou
shadow of mordor - Daedalus
alien isolation - Daedalus
nu nog 2 personen die een game willen van 50euro
da kan in principe toch dezelfde game zijn eh mensen?
dan kan Lougarou ook nog alien nemen als ze nog een kopie hebben in de winkel.
mensen met goede itraders please![]()
Xtralecherus zei:Hier enkel interesse in Infamous Second Son & Killzone: SF beiden €25 desnoods wil ik anders nog knack(30) als Killzone er niet is of als 3de game bv.

Deletos zei:Zou durven haha