Archief - bundels | deals | shops | import

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ObtimusBrime

Legacy Member
Brent-4 zei:
PS4 + gratis topgame + tweede controller voor maar € 439,00 bij Bol.

Tzijn trouwens weer Bulk 10-daagse met heel wat kortingen.

Thanks! Ik was niet van plan om er meteen ene aan te schaffen maar deze deal heeft me wel over de streep getrokken. :p

Ondertussen 2 dagen later: Stuur mail naar Kiala om te vragen waarom mijn pakket tijdelijk geblokkeerd is in het sorteercentrum. Blijkt het een fout te zijn van bij hen en gaan ze het zo snel mogelijk gaan opsturen naar mijn kialapunt. :doh: Hoop dat ik dit weekend kan gaan gamen..

halovision

Legacy Member
Paasverkoop
Tomb Raider: Definitive Edition, €11.99 (PS4)
PES 2015 Pro Evolution Soccer, €24.99 (PS4)
Far Cry 4 ( €44.99 PS4)
Call of Duty Advanced Warfare, €49.99 (PS4)
Demon’s Souls, €4.99 (PS3)
Far Cry 3 + Far Cry 3 Blood Dragon, €14.49 (PS3)
Mass Effect Trilogy, €14.99 (PS3)
Muramasa Rebirth, €9.99 (Vita)
Silent Hill Book of Memories, €4.99 (Vita)
Freedom Wars, €14.99 (Vita)

Jersy

Legacy Member
StanTem zei:
Het staat bij de advertenties op eBay nochtans heel duidelijk vermeld. 't Is daarom dat ik er ook niet aan begin. 't Is dan wel goedkoop, maar da's ook al.

het is idd heel fishy, de account die ik gekregen heb bestaat zogezegd niet meer, maar bestaat nog net genoeg zodat ik het spel kan spelen
nuja, tot nog toe is mijn ps4 niet gedeactiveerd, dus dont care ;)

volgens mij is dit een soort van hack, want er zijn meer en meer van die dingen te vinden op ebay

Mr.Anderson

Legacy Member
Hoe dwaas... vorige week dinsdag ga ik om mijn play 4 + game naar Bart Smit en betaal €390. Vorige vrijdag gaat mijn collega ook om ene, naar dezelfde winkel.. betaalt voor exact hetzelfde €380. Uitleg madammeke: we hebben mediamarkt als grote concurrent dus verlagen we steeds de prijs.

StanTem

Legacy Member
Eerlijk gezegd gebruik ik PlayStation TV niet. De laatste weken verhuis ik de PS4 als ik boven wil spelen :unsure:

Nostradamus2000

Legacy Member
stuurt ma op dan
emoji14.png

filmfreak92

Legacy Member
PS4+ The Last Of Us + Extra DS4 controller + camera aan €429.99, gratis verzending of afhaling bij Fnac. Lijkt me een van de betere deals van dit moment? :)

Fnac

StanTem

Legacy Member
filmfreak92 zei:
PS4+ The Last Of Us + Extra DS4 controller + camera aan €429.99, gratis verzending of afhaling bij Fnac. Lijkt me een van de betere deals van dit moment? :)

Fnac

Is inderdaad een mooie deal.

Xhizor

Legacy Member
Hmm ze krijgden het blijkbaar niet aan de consument verkocht, als ze al een spel van amper 2 maanden oud moeten verkopen voor 27 euro :/

Ja echt schitterend spel hoor, binnen 3 dagen zag ik niemand het meer op men vriendenlijst spelen :p

pamperke

Legacy Member
Xhizor zei:
Hmm ze krijgden het blijkbaar niet aan de consument verkocht, als ze al een spel van amper 2 maanden oud moeten verkopen voor 27 euro :/

Ja echt schitterend spel hoor, binnen 3 dagen zag ik niemand het meer op men vriendenlijst spelen :p

Here we go again :)

StanTem

Legacy Member
Vanaf vrijdag is er een bundel beschikbaar met The Order 1886, The Last of Us Remastered en Bloodborne voor 489 euro.

000000000000032031_GM_SCREEN_0001_M.JPG
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan