Archief - bundels | deals | shops | import

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Brent-4

Legacy Member
Ze hadden er beter een paar meer besteld. Die zouden hier zeker gegeerd wild geweest zijn om over te kopen
emoji14.png

Robinskie86

Legacy Member
Nog iemand die telltale collectie gekocht?
Want bij het uitspelen van the walking dead seizoen 1 episode 1 werkt het bekijken van mijn stats niet.. dan freezed de boel..
Nog iemand dit probleem?

Brent-4

Legacy Member
Robinskie86 zei:
Nog iemand die telltale collectie gekocht?
Want bij het uitspelen van the walking dead seizoen 1 episode 1 werkt het bekijken van mijn stats niet.. dan freezed de boel..
Nog iemand dit probleem?
Is een probleemke met de PS4-versie waarschijnlijk. Die stats zullen nooit werken en je krijgt altijd een freeze.

In Season 2 is dit opgelost ;)

Robinskie86

Legacy Member
Brent-4 zei:
Is een probleemke met de PS4-versie waarschijnlijk. Die stats zullen nooit werken en je krijgt altijd een freeze.

In Season 2 is dit opgelost ;)
Oké merci!
Wel stom dat ze dit niet hebben
kunnen fixen..

Klart

Legacy Member
Da's een externe harde schijf, toch? Die kan je dan niet gebruiken voor games op je PS4?

Jersy

Legacy Member
idd
vorige week besteld ffs

voor die prijs kan je het gewoon niet meer laten liggen ...
87 euro voor TB en dan nog es een extra externe hd erbij van 500gb

JieBie888

Legacy Member

Brent-4

Legacy Member
Ik vraag me eigenlijk af hoe jullie die 500 gig vol krijgen
emoji14.png
Laten jullie alle games erop staan misschien? Hier worden die altijd gewoon eraf gegooid als ik ze uitgespeeld heb.

StanTem

Legacy Member
Brent-4 zei:
Ik vraag me eigenlijk af hoe jullie die 500 gig vol krijgen
emoji14.png
Laten jullie alle games erop staan misschien? Hier worden die altijd gewoon eraf gegooid als ik ze uitgespeeld heb.

Ik speel 547 games door elkaar :p

Teknohol1c

Legacy Member
Brent-4 zei:
Ik vraag me eigenlijk af hoe jullie die 500 gig vol krijgen
emoji14.png
Laten jullie alle games erop staan misschien? Hier worden die altijd gewoon eraf gegooid als ik ze uitgespeeld heb.

Wat niet uitgespeeld geraakt blijft staan. Ik maak mezelf altijd wijs dat ik er nog ga aan verder doen, maar dan komt alweer die volgende release uit en... Kende't?
Ik verschoot er ook van ze, dan eens gekeken wat er nog allemaal opstaat maar alles wat er nog opstaat is nog niet uit. Behalve Driveclub dan misschien... Nu planetside2 Beta aan het binnen halen.
Games zijn groot eh, het gaat sneller dan ik zelf dacht

Brent-4

Legacy Member
Teknohol1c zei:
Wat niet uitgespeeld geraakt blijft staan. Ik maak mezelf altijd wijs dat ik er nog ga aan verder doen, maar dan komt alweer die volgende release uit en... Kende't?

Haha dat ken ik inderdaad. Heb hier ook nog heel wat liggen om te spelen, maar ben overlaatst begonnen met Game of Thrones en 't komt er precies niet meer van om nog wa te spelen
emoji14.png


Wel een mooie prijs voor die harde schijf. We gaan binnenkort ook eentje kopen (1 TB normaal). Kan ik evengoed die van 500 uit mijn PS4 halen en die gebruiken als externe, is al meer dan voldoende.

Carreon

Legacy Member
Ik had afgelopen weekend ook die 2TB HDD besteld. Vandaag geleverd, voor 10 euro meer dus... :(


Sent from my iPhone using Tapatalk

DontKnow_id

Legacy Member
Even een vraagje, ik ga straks die harde schijf bestellen, maar ik zou tegelijkertijd ook die Collectors edition van The Witcher 3 willen bestellen.

Maar dat spel komt pas uit op 19 mei, gaan zie die harde schijf dan pas opsturen of zouden ze dat in 2 maal verzenden?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan