Seizoen 2 met Lokeren zit er net op.
weer 3es geëindigd, 10 punten minder dan Anderlecht en 12 minder dan Standard.
Deze keer wel de beker gewonnen (finale 0-1 gewonnen van Brugge)
Lambrecht is ook op pensioen gegaan, en kheb nen nieuwe baas, enen da al gezegd heeft dat hij geen kapitaalsinjectie gaat geven om de schulden kwijt te spelen. :doh:
Kheb nu een transferbudget gekregen van ongeveer 3m, en loonbudget van 90k per week waarvan al 85k gebruikt.
Nu moet ik daarmee mn team zo goed mogelijk versterken. Elke linie is ongeveer evengoed/zwak, dus ik ga gericht aankopen moeten doen. Mn spits, Mokulu is topscorer geworden (25 goals), en er zitten massaal veel teams achter (hoogste bod is weliswaar 250k

)
Kdenk dak vooral ga investeren in een nieuwe keeper (Copa wordt oud), een DC en een DM.
Edit: ondertussen ook manager geworden van DR Congo, in de kwalificatie voor de African Cup sta ik 1es met nog 1 match te spelen (enkel eerste gaat door). Ik heb 9 ptn, en South-Africa heeft er 8, en daar moet ik nog tegen. (Sierra Leone heeft 7 ptn, dus het kan zijn dat ik niet genoeg heb aan gelijkspel)