Distorted_crump
Legacy Member
megamold zei:het geluid van een DB9 of een v8 vantage is imho het enige geluid wat beter klinkt als dat van een R8![]()
die hun brul is gewoon onbeschrijfelijk!
heb ooit een db9 vol oren optrekken da is gwn spontaan nat!

en een vantage is net een musscle car!
Aant park van tervuren rijd er meestal één en die steekt de voorliggers voorbij gelijk ne zot...

hift halen denk ik (tweedehands ofzo). Mensen die puur afgaan op de beelden om dit spel te kopen; try before you buy zou ik zo zeggen. Echt niet zo toegankelijk...
