Archief - Forza Motorsport 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Distorted_crump

Legacy Member
megamold zei:
het geluid van een DB9 of een v8 vantage is imho het enige geluid wat beter klinkt als dat van een R8 :)

die hun brul is gewoon onbeschrijfelijk!
heb ooit een db9 vol oren optrekken da is gwn spontaan nat! :lol:
en een vantage is net een musscle car!

skatemania

Legacy Member
megamold zei:
het geluid van een DB9 of een v8 vantage is imho het enige geluid wat beter klinkt als dat van een R8 :)

Ooit al een maserati horen optrekken?:p Aant park van tervuren rijd er meestal één en die steekt de voorliggers voorbij gelijk ne zot...

spoon

Legacy Member
Th4 G4m3r zei:
En dan nog een vraagje wat bedoel je met iets te duur (prijs?) en waar vind je dit stuur dan ? ik veronderstel dat het niet voor de xbox gemaakt is dan ?

199.95 zonder pedalen + 50€ voor de standaard porsche pedalen of 200€ voor de club sport pedalen

prijzen zijn blijkbaar al iets gezakt

Fanatec Gameshop

Distorted_crump

Legacy Member
een stuur is misschien wel prettig, maar plaats heb ik er niet voor :D
liever gewoon met de controller :) en dan nog eens zoveel kosten pff!
hoewel het wel een mooi set is!

ngL-

Legacy Member
ik heb gisteren mijn FM2 nog eens ingestoken... fuck ik kan mij daar echt nie meer voor opladen jong... die besturing is echt nie aangenaam met een gewone controller, dit soort spel is meer iets om met een stuur en pedalen te spelen. Kga toch maar NFS:Shift halen denk ik (tweedehands ofzo). Mensen die puur afgaan op de beelden om dit spel te kopen; try before you buy zou ik zo zeggen. Echt niet zo toegankelijk...

Distorted_crump

Legacy Member
ngL- zei:
ik heb gisteren mijn FM2 nog eens ingestoken... fuck ik kan mij daar echt nie meer voor opladen jong... die besturing is echt nie aangenaam met een gewone controller, dit soort spel is meer iets om met een stuur en pedalen te spelen. Kga toch maar NFS:Shift halen denk ik (tweedehands ofzo). Mensen die puur afgaan op de beelden om dit spel te kopen; try before you buy zou ik zo zeggen. Echt niet zo toegankelijk...

is niets met toegankelijkheid te maken lijkt me :) eerder wat je zelf gewend ben, ik heb nfs shift gespeeld overlaatst bij een maat en dat spel ligt me niet, en speel nu al geruime tijd op fm2, zo wat rond bollen met ne supercar op de ring, en moet zeggen dat ik veeel liever fm2 speel dan de hele tijd bezig te zijn met mn auto bij te sturen in ne bocht :s

hiscore

Legacy Member
Laatste footage op Gamersyde gezien en vind dat de tracks er zoals gewoonlijk weer te klinisch uitzien. Vooral die ene met die S-bochtjes bergop en af... dat blijft maar duren. Misschien dat het daarom zolang geduurd heeft eer we meer dan 1 track te zien kregen.

Zeer benieuwd trouwens hoe die "100 track variations" gaan ingevuld worden. Ik vrees er al een beetje voor aan de lengte van dat een parcours te zien, maar soit, we zullen wel zien als het zover is.

Th4 G4m3r

Legacy Member
spoon zei:
199.95 zonder pedalen + 50€ voor de standaard porsche pedalen of 200€ voor de club sport pedalen

prijzen zijn blijkbaar al iets gezakt

Fanatec Gameshop

Er zit zeker ook nog een airbag in dit stuk plastiek ? man waar zit die 400 euro in verwerkt dan ? :oink:

Karre

Legacy Member
ngL- zei:
ik heb gisteren mijn FM2 nog eens ingestoken... fuck ik kan mij daar echt nie meer voor opladen jong... die besturing is echt nie aangenaam met een gewone controller, dit soort spel is meer iets om met een stuur en pedalen te spelen. Kga toch maar NFS:Shift halen denk ik (tweedehands ofzo). Mensen die puur afgaan op de beelden om dit spel te kopen; try before you buy zou ik zo zeggen. Echt niet zo toegankelijk...

Forza kan je echt wel met gemak met een controller spelen. Ik heb zelfs nog het Microsoft stuur gehad en het ging nog beter met de controller. Of dat stuur is gewoon een stuk rotzooi of het kwam omdat er geen cockpit view in Forza Motorsport 2 zat. In elk geval, het rijden met het stuur ging echt veel te stroef, veel te gevoelig.

megamold

Legacy Member
skatemania zei:
Ooit al een maserati horen optrekken?:p Aant park van tervuren rijd er meestal één en die steekt de voorliggers voorbij gelijk ne zot...

die maken ook een mooi geluid ja , maar persoonlijk vind ik de auto niet zo mooi , bij een r8 of een db9 hebt ge hebt complete pakket
sound + beauty :drool:

heb btw eergisteren een porsche panamera gezien met belgische platen , ik dacht dat die nog ni te verkrijgen waren hier?

Distorted_crump

Legacy Member
megamold zei:
heb btw eergisteren een porsche panamera gezien met belgische platen , ik dacht dat die nog ni te verkrijgen waren hier?

uuhm ik denk dat het al een eindje is hoor :)
deze zomer ging ik een dagje spotten in knokke, en toen we vertrokken stond er een panamera op een trailer opweg naar de porsche garage, wel maar 1 model.
wss het showmodel ofzo?

skatemania

Legacy Member
Dacht ook dat die hier al eff te koop was hoor!

Anywho :D Morgen FM3 Demo platspelen /D

*toen bedacht skate zich dat hij tegen vrijdag nog heel wat schoolwerk heeft*

Evil Force

Legacy Member
Dude, de porsche panamera is hier al een tijdje te koop hoor.
Iemand 3 straten hiervandaan heeft er ene.
En k'heb deze zomer enkele keren een zwarte zien rijden, geblindeerde ruiten, gigantische velgen met zo spaken, ook andere bumpers, ect. Volledig opgezet dus. Wel vet.
En brullen dat die doet als ie optrekt, nie normaal.

super_veloce

Legacy Member
megamold zei:
die maken ook een mooi geluid ja , maar persoonlijk vind ik de auto niet zo mooi , bij een r8 of een db9 hebt ge hebt complete pakket
sound + beauty :drool:

heb btw eergisteren een porsche panamera gezien met belgische platen , ik dacht dat die nog ni te verkrijgen waren hier?

zijn al een tijdje beschikbaar, vandaag stond er een porsche 997 gt3 rs voor de deur:drool::drool::drool:, de sound alleen al

megamold

Legacy Member
twas maar gedacht eh :p kdacht da ik iets gehoord had overtijd dat hij hier binnekort ging te koop zijn ma dan hebk verkeerd gehoord precies :)
tis nu ook ni datk het ne schonen auto vind of datk het zou kunne betalen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan