Archief - Forza Motorsport 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ngL-

Legacy Member
grafisch is het een stap(je) vooruit... De laadtijden zijn lang, maar dat was met forza 2 ook al. Goed is ook dat ze nu presets hebben a la easy normal hard... om je moeilijkheidsgraad in te stellen. Als je Forza 2 goed vond ga je deze ook goed vinden, zo simpel is het. En de opmerking hierboven over het in-car view is echt spot on, grafisch ziet het er deftig uit maar je zit gewoon te dicht :) misschien kun je dit nog customizen zoals in TDU? toch geen slechte demo, en simpelweg ZALIGE wagens :)

Karre

Legacy Member
lucas zei:
net nog een film'ke gevonden
Xboxworld.nl - Mediabestand [ Forza Motorsport 3 'PAX 09' demonstratie ]
en als ik het goe begrijp,kan je bij het painten een figuur'ke ofzo bij andere spelers nemen en op jouw wagen plakken (zoals die joker)
ook op einde film'ke, wa meer uitleg over het online racen

Wtf op 13min14sec. Is gelijk de eerste keer ooit dat ik een auto echt een barrel roll zie doen door gewoon frontaal op iets tegen te rijden :p.

hatetn

Legacy Member
Timmo70 zei:
Is het echt veel beter dan Need for Speed Shift?

het is zelfs beter dan mensen die twee games met elkaar durven vergelijken gewoon omdat er auto's inzitten.

Darius Craven

Legacy Member
Heel goede demo, knappe game, MAAR nu ik GT prologue en deze demo heb gespeeld denk ik dat GT de meer complete game zal worden (Grafisch, aantal auto's, opties, ...). Maar gezien die volgend jaar pas komt kan ik tot dan van Forza 3 genieten :)

Scifo

Legacy Member
Timmo70 zei:
Maar heb je SHIFT wel al eens gespeeld?

Komop seg, SHIFT. Dat spel is reteslecht -_- (op vlak van besturing toch)

Rewind optie is wel lame uit dat filmke :p

Distorted_crump

Legacy Member
Scifo zei:
Komop seg, SHIFT. Dat spel is reteslecht -_- (op vlak van besturing toch)

Rewind optie is wel lame uit dat filmke :p

is echt grappig die rewind :d
vandaag eens gebruikt haha :d je hoort ook zo een omgekeerde brul van je auto wel grappig!
zie nu al uit naar de full!

spoon

Legacy Member
de leaderboards zijn up

op het track selectie scherm op Y drukken en dan A en je kan zoveel laps doen als je wilt :D

Bellerophon

Legacy Member
Fuck kerels ze hebben het zo juist gedaan op vlak van engine sound een waar orgasme! Hier kan Polyphony iets van leren!!!

Vraeck

Legacy Member
niet erg moeilijk he, sound van GT is toch maar crap vind ik. Die piepende banden sample hoor ik al sinds GT1. Straks de Forza 3 demo es binnensleuren zie, jammer dat het nog een maand wachten is

Bellerophon

Legacy Member
Indeed die tire squeel sample is gewoonweg afgrijselijk!

Maar ik wil extra benadrukken dat de wagens hyper-realistisch klinken, vooral de motoren, Forza 3 heeft op dat vlak een grens verlegt.

Kreative88

Legacy Member
Ik ben impressed, het voelt heerlijk en de auto's uit de demo zijn stuk voor stuk een genot om mee te rijden. Ook zalig dat de tracks er veel mooier en uitgewerkter uitzien en dat in combinatie met prachtig geluid.

Killer racegame als je het mij vraagt :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan