ngL-
Legacy Member
grafisch is het een stap(je) vooruit... De laadtijden zijn lang, maar dat was met forza 2 ook al. Goed is ook dat ze nu presets hebben a la easy normal hard... om je moeilijkheidsgraad in te stellen. Als je Forza 2 goed vond ga je deze ook goed vinden, zo simpel is het. En de opmerking hierboven over het in-car view is echt spot on, grafisch ziet het er deftig uit maar je zit gewoon te dicht
misschien kun je dit nog customizen zoals in TDU? toch geen slechte demo, en simpelweg ZALIGE wagens 
misschien kun je dit nog customizen zoals in TDU? toch geen slechte demo, en simpelweg ZALIGE wagens 
.

