Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. De damage zelf is dan ook niet veel vernieuwend t.o.v. Forza 2. De tire squeel is net dezelfde als in Forza 2. Laadtijden duren gelijk nog langer dan in Forza 2
. Rewind functie steek je niet in een game dat zich als concurrent beschouwd van Gran Turismo.
. De engine sound is bijna evenwaardig aan "the real thing", afgaande op een weekendje met een Mini JCW. En de AI zag er mij ook wel goed uit.euhm, gebruik het dan niet...Ik zou me hierover informeren waarom deze er in steekt.Bl@ckDevil zei:Rewind functie steek je niet in een game dat zich als concurrent beschouwd van Gran Turismo.
.
Ik speel niet online, ik wil gewoon de demo spelen aangezien ik al lang uitkijk naar Forza 3. Daarvoor ga ik dus niet speciaal gold kopen...Bellerophon zei:Je krijgt er wel iets voor in de plaats en het is allesbehalve duur te noemen. Online kan je een jaar Gold voor een spot prijsje krijgen. Dus hou je FUD aub voor jezelf.
Bellerophon zei:Je krijgt er wel iets voor in de plaats en het is allesbehalve duur te noemen. Online kan je een jaar Gold voor een spot prijsje krijgen. Dus hou je FUD aub voor jezelf.
Distorted_crump zei:weetje wa ik nie versta, waarom gt5 nu over de 950 auto's wilt en nog meer parcours dan forza :/ teneerste waar gaan ze ooit 950 auto's halen?
of gaan ze zo een ding maken zoals bmw 320 bmw 325 bmw 330 bmw m3 bmw 520 bmw 525 bmw 530 bmw 535 bmw 550 bmw m5?

Bellerophon zei:Nieuw filmpje op Gametrailers.
Careless zei:Hoe meer ik er van zie hoe meer arcade ik het gevonden vind worden. Hopelijk laat die demo een positieve nadruk op mij achter. Trouwens dat lied werd toch ook gebruikt in Dirt 2? Of was het nu weer in Shift.

Careless zei:Hoe meer ik er van zie hoe meer arcade ik het gevonden vind worden. Hopelijk laat die demo een positieve nadruk op mij achter. Trouwens dat lied werd toch ook gebruikt in Dirt 2? Of was het nu weer in Shift.