Archief - Forza Motorsport 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Blackdevil

Legacy Member
Net even getest bij mijn broer. Ben toch niet zo overtuigd tbh.

De physics bij barrel rolls is om te huilen. Ik lag op mijn dak en als ik naar links stuurde kantelde mijn wagen ook gewoon naar links :wtf:. De damage zelf is dan ook niet veel vernieuwend t.o.v. Forza 2. De tire squeel is net dezelfde als in Forza 2. Laadtijden duren gelijk nog langer dan in Forza 2 :wtf:. Rewind functie steek je niet in een game dat zich als concurrent beschouwd van Gran Turismo.

Heb ook goede punten :). De engine sound is bijna evenwaardig aan "the real thing", afgaande op een weekendje met een Mini JCW. En de AI zag er mij ook wel goed uit.

fixer187

Legacy Member
Bl@ckDevil zei:
Rewind functie steek je niet in een game dat zich als concurrent beschouwd van Gran Turismo.

.
euhm, gebruik het dan niet...Ik zou me hierover informeren waarom deze er in steekt.

Arumat

Legacy Member
Komt deze demo ooit beschikbaar voor silver members? Dat altijd moeten betalen begint serieus irritant te worden >_>

Bellerophon

Legacy Member
Je krijgt er wel iets voor in de plaats en het is allesbehalve duur te noemen. Online kan je een jaar Gold voor een spot prijsje krijgen. Dus hou je FUD aub voor jezelf.

Arumat

Legacy Member
Bellerophon zei:
Je krijgt er wel iets voor in de plaats en het is allesbehalve duur te noemen. Online kan je een jaar Gold voor een spot prijsje krijgen. Dus hou je FUD aub voor jezelf.
Ik speel niet online, ik wil gewoon de demo spelen aangezien ik al lang uitkijk naar Forza 3. Daarvoor ga ik dus niet speciaal gold kopen...

Implar

Legacy Member
Net de demo gedownload.
Ik was een grote fan van Forza 1 en 2, en deze zal zeker ook in de collectie belanden! Prachtig spel gewoon. Straks eens kijken waar ik de special edition zal bestellen :D

Kreative88

Legacy Member
Sommige reacties begrijp ik toch niet, het is een racespel/sim en het belangrijkste is en blijft dan ook de feeling van de auto's waarmee je rondrijd. Ik heb de demotrack nu al ongeveer 15x gespeeld met alle auto's en de feeling is echt ongelofelijk goed. In combinatie met het heerijke motorgeluid en knappe tracks is dit toch echt een van de uitblinkers in het genre.

Het kan me echt niet schelen dat de physics van een auto die overkop gaat tegenvallen, of dat het schademodel niet geweldig uitgebreid is. Als dat echt de primaire zaak is dan zijn er genoeg arcadetitels om je in te verdiepen.

Ronnie86

Legacy Member
ben geen racegamefan maar kgaan deze toch halen denk ik :)
demotje gespeeld en twas wel sava

Distorted_crump

Legacy Member
weetje wa ik nie versta, waarom gt5 nu over de 950 auto's wilt en nog meer parcours dan forza :/ teneerste waar gaan ze ooit 950 auto's halen?
of gaan ze zo een ding maken zoals bmw 320 bmw 325 bmw 330 bmw m3 bmw 520 bmw 525 bmw 530 bmw 535 bmw 550 bmw m5?

Karre

Legacy Member
Bellerophon zei:
Je krijgt er wel iets voor in de plaats en het is allesbehalve duur te noemen. Online kan je een jaar Gold voor een spot prijsje krijgen. Dus hou je FUD aub voor jezelf.

Gebrainwasht? Het is schandalig dat men zo iets zelfs durft uit te halen om alsnog u willen te doen betalen voor iets dat gratis zou moeten zijn.

Distorted_crump zei:
weetje wa ik nie versta, waarom gt5 nu over de 950 auto's wilt en nog meer parcours dan forza :/ teneerste waar gaan ze ooit 950 auto's halen?
of gaan ze zo een ding maken zoals bmw 320 bmw 325 bmw 330 bmw m3 bmw 520 bmw 525 bmw 530 bmw 535 bmw 550 bmw m5?

Omdat de CEO van Polyphony Digitals een enorme autofan is en dat ook wil doordrijven in zijn spel om een zo groot mogelijk aanbod te geven? :)

Karre

Legacy Member
Hoe meer ik er van zie hoe meer arcade ik het gevonden vind worden. Hopelijk laat die demo een positieve nadruk op mij achter. Trouwens dat lied werd toch ook gebruikt in Dirt 2? Of was het nu weer in Shift.

Scifo

Legacy Member
Careless zei:
Hoe meer ik er van zie hoe meer arcade ik het gevonden vind worden. Hopelijk laat die demo een positieve nadruk op mij achter. Trouwens dat lied werd toch ook gebruikt in Dirt 2? Of was het nu weer in Shift.

idd, Dirt2. Vette soundtrack die van Dirt2 :D

hatetn

Legacy Member
Careless zei:
Hoe meer ik er van zie hoe meer arcade ik het gevonden vind worden. Hopelijk laat die demo een positieve nadruk op mij achter. Trouwens dat lied werd toch ook gebruikt in Dirt 2? Of was het nu weer in Shift.



alle assist af en je weet wel dat je eens iets anders speelt dan al die arcade racers. jammer genoeg is hij alleen in zijn genre op de 360. nuja race pro maar ik denk niet dat daar ooit een vervolg op komt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan