Karre
Legacy Member
ns boy zei:Gewoon steeds de botsfunctie uitzetten et voila, opgelost.
Dan kan je even goed alleen op een parcour rond racen vind ik persoonlijk.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ns boy zei:Gewoon steeds de botsfunctie uitzetten et voila, opgelost.

Careless zei:Jij alvast al niet.
Nee, ik kan het echt niet af dat mensen gewoon in de tegenovergestelde richting beginnen rijden of u beginnen rammen puur omdat men niet tegen hun verlies kan. Ik heb het veel te vaak tegengekomen naar mijn zin in Forza Motorsport 2.
fixer187 zei:ff lekker subjectief zijn, precies of dit niet met elke racer is op eender welk platform of vb teamkills op eender welke online shooter, maar dan toch even even specifiek Forza 2 er uit kiezen...:ironic:
Careless zei:Nooit meer kunnen inhalen, ye right :ironic:. Dat ik hier zelf moeite in steek. En ik game sowieso toch niet graag online op consoles dus waarom zou ik er voor betalen? Al weiger ik dat toch. Gewoon het feit dat op console het meestal via zo'n stom matchmaking systeem al is en je bij een bende die geen teamwork kent meestal wordt gegooid als niemand van je friends online zijn. Vooral in race games is die mentaliteit zo zuur. Meestal beginnen ze in de tegengestelde richting te rijden puur om je te pesten als ze niet af kunnen dat je beter rijdt.
Distorted_crump zei:ja jong tis al goed stop me zagen! we weten dat ge ne ps3 fanboy zijt dus gelieve het topic boven deze te nemen en de filosoof daar gaan uithangen met uw "ik betaal niet voor wat ik gratis krijg bij andere dingen" want psn suckt! ik heb al enkele keren bij ne maat online met de ps3 gespeeld en kan verzekeren dat zuigt!
en als ge toch nie forza 3 wilt spelen, wat doe je hier dan?
DroogTimzZ zei:Dank u..

Careless zei:Jij alvast al niet.
Nee, ik kan het echt niet af dat mensen gewoon in de tegenovergestelde richting beginnen rijden of u beginnen rammen puur omdat men niet tegen hun verlies kan. Ik heb het veel te vaak tegengekomen naar mijn zin in Forza Motorsport 2.

Daarom dat je ook een lijst hebt met recente spelers (en ze dus vlug kan inviten in je lobby) en de mogelijkheid hebt om iemand positieve feedback te geven, waardoor je die persoon vaker online gaat tegenkomen.Careless zei:(en kom niet af met de friendlist want je kan onmogelijk ze allemaal beginnen toevoegen en gewoon een server joinen eist minder organisatie dan beginnen afspreken etc).

Careless zei:Met welke auto('s) rij je eigenlijk in de demo?
Careless zei:Eigenlijk al eens op PSN gespeeld want het gaat toch zeer vlot hier? Dus hou die gebruikelijke xbox fanboy zever maar voor u. Trouwens, en op PC dan? Dat is nog het beste platform voor online gebeuren en daar moet je niet voor betalen. Al wou Microsoft dat wel doorvoeren met Windows Live Gold maar is dat ferm mislukt.
en zo krijgen wij wel meer voordelen in het jaar, we hebben dingen vroeger of soms 'gratis'. dus die €60 die ik betaal, betaal ik graag 
skatemania zei:Jongen gaat is op een ander zagen? Ik betaal per jaar €60 voor live en dat is niets in vergelijking me die PSN bullshit...
Gold members kunnen gratis Halo ODST theme downenen zo krijgen wij wel meer voordelen in het jaar, we hebben dingen vroeger of soms 'gratis'. dus die €60 die ik betaal, betaal ik graag
Oh ja kwou nog zeggen kvind forza veel realistischer reageren, spelen als NFS shift ze! Pfft Wereld van verschil FM3 go go go!