Archief - Forza Motorsport 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dr.White widow

Legacy Member
blablabla endless discussion....


demo is vrij geslaagd al kan het nog een paar tweakjes gebruiken

megamold

Legacy Member
ik heb een ps3 gehad en ik vond het online gebeuren toch veel minder als xboxlive , dus geef mij maar live , en het online gebeuren van een pc vergelijken met dat van ee console is gewoon pure nonsens imho , ook direct de reden waarom ik een browser op een console de grootste waste van time & resources vind die er maar is

ot: ik vond de demo goed en zal eens mijn pre-order gaan doen :)

TimzZ

Legacy Member
Diene Careless moet stoppen met zagen.

Om dan hier nog zelf eens te komen schelden met 'fanboy gedrag'. Lef..

Not.


//
De demo van Forza3 speelde erg lekker.. ! :)

fixer187

Legacy Member
Careless zei:
Jij alvast al niet ;).

Nee, ik kan het echt niet af dat mensen gewoon in de tegenovergestelde richting beginnen rijden of u beginnen rammen puur omdat men niet tegen hun verlies kan. Ik heb het veel te vaak tegengekomen naar mijn zin in Forza Motorsport 2.

ff lekker subjectief zijn, precies of dit niet met elke racer is op eender welk platform of vb teamkills op eender welke online shooter, maar dan toch even even specifiek Forza 2 er uit kiezen...:ironic:

Karre

Legacy Member
fixer187 zei:
ff lekker subjectief zijn, precies of dit niet met elke racer is op eender welk platform of vb teamkills op eender welke online shooter, maar dan toch even even specifiek Forza 2 er uit kiezen...:ironic:

Forza Motorsport 2 heb ik dan ook het meest online gespeeld omdat dat race spel me het beste lag. En het komt inderdaad op ieder platform voor maar dankzij een server list, die ik echt mis op de console, kan je tenminste wel met dezelfde mensen blijven spelen (en kom niet af met de friendlist want je kan onmogelijk ze allemaal beginnen toevoegen en gewoon een server joinen eist minder organisatie dan beginnen afspreken etc).

Distorted_crump

Legacy Member
Careless zei:
Nooit meer kunnen inhalen, ye right :ironic:. Dat ik hier zelf moeite in steek. En ik game sowieso toch niet graag online op consoles dus waarom zou ik er voor betalen? Al weiger ik dat toch. Gewoon het feit dat op console het meestal via zo'n stom matchmaking systeem al is en je bij een bende die geen teamwork kent meestal wordt gegooid als niemand van je friends online zijn. Vooral in race games is die mentaliteit zo zuur. Meestal beginnen ze in de tegengestelde richting te rijden puur om je te pesten als ze niet af kunnen dat je beter rijdt.

ja jong tis al goed stop me zagen! we weten dat ge ne ps3 fanboy zijt dus gelieve het topic boven deze te nemen en de filosoof daar gaan uithangen met uw "ik betaal niet voor wat ik gratis krijg bij andere dingen" want psn suckt! ik heb al enkele keren bij ne maat online met de ps3 gespeeld en kan verzekeren dat zuigt!
en als ge toch nie forza 3 wilt spelen, wat doe je hier dan?

Karre

Legacy Member
Distorted_crump zei:
ja jong tis al goed stop me zagen! we weten dat ge ne ps3 fanboy zijt dus gelieve het topic boven deze te nemen en de filosoof daar gaan uithangen met uw "ik betaal niet voor wat ik gratis krijg bij andere dingen" want psn suckt! ik heb al enkele keren bij ne maat online met de ps3 gespeeld en kan verzekeren dat zuigt!
en als ge toch nie forza 3 wilt spelen, wat doe je hier dan?

Grappig dat je direct als fanboy bekeken wordt als je nog maar iets of wat kritiek uit. Ik heb net zo goed kritiek al zitten geven op Sony dat men de Playstation Store van België verwaarloosd en men veel te laat kwam met de PSN pre paid cards. Forza Motorsport 2 is zelfs het spel waar ik deze generatie het meest heb op gespeeld tot nu toe en ik kijk volop uit naar Forza Motorsport 3. Soit, ik ga hier niet meer reageren.

TimzZ

Legacy Member
Dank u..

De R8 vond ik best nog te pruimen in de demo terwijl ik die in Keulen maar niks vond eigk..

Ofwel was het de spanning toen van iedereen die op m'n handen stond te kijken.. ;)

bugsystyle

Legacy Member
Careless zei:
Jij alvast al niet ;).

Nee, ik kan het echt niet af dat mensen gewoon in de tegenovergestelde richting beginnen rijden of u beginnen rammen puur omdat men niet tegen hun verlies kan. Ik heb het veel te vaak tegengekomen naar mijn zin in Forza Motorsport 2.

IK Vin da nochtans ludiek! e goe maat van mij kan daar ook nie tegen. In gran d turismo op de psx kon ik bv enkel op deze manier een spannende wedstrijd hebben; Door hem e keer e goeie klets in het zachte gras te geven :)

Raven2003

Legacy Member
Careless zei:
(en kom niet af met de friendlist want je kan onmogelijk ze allemaal beginnen toevoegen en gewoon een server joinen eist minder organisatie dan beginnen afspreken etc).
Daarom dat je ook een lijst hebt met recente spelers (en ze dus vlug kan inviten in je lobby) en de mogelijkheid hebt om iemand positieve feedback te geven, waardoor je die persoon vaker online gaat tegenkomen.

OT: Forza 3 demo wist me ook wel te overtuigen! Wel viel me op dat de AI een stuk agressiever geworden is (opeens vlamde er ene tegen m'n auto, terwijl ik toch mooi afremde), of ligt dit aan mij? :p

Naradia

Legacy Member
Careless zei:
Met welke auto('s) rij je eigenlijk in de demo?

de volle 4 posts volgehouden.... bravo


* 2007 Porsche #80 Flying Lizard 911 GT3-RSR
* 2010 Audi R8 5.2 FSI quattro
* 2009 Ferrari California
* 2008 Mitsubishi Lancer Evolution X GSR
* 2009 Mini John Cooper Works

skatemania

Legacy Member
Careless zei:
Eigenlijk al eens op PSN gespeeld want het gaat toch zeer vlot hier? Dus hou die gebruikelijke xbox fanboy zever maar voor u. Trouwens, en op PC dan? Dat is nog het beste platform voor online gebeuren en daar moet je niet voor betalen. Al wou Microsoft dat wel doorvoeren met Windows Live Gold maar is dat ferm mislukt.

Jongen gaat is op een ander zagen? Ik betaal per jaar €60 voor live en dat is niets in vergelijking me die PSN bullshit...

Gold members kunnen gratis Halo ODST theme downen :) en zo krijgen wij wel meer voordelen in het jaar, we hebben dingen vroeger of soms 'gratis'. dus die €60 die ik betaal, betaal ik graag :)

Oh ja kwou nog zeggen kvind forza veel realistischer reageren, spelen als NFS shift ze! Pfft Wereld van verschil FM3 go go go!

Karre

Legacy Member
skatemania zei:
Jongen gaat is op een ander zagen? Ik betaal per jaar €60 voor live en dat is niets in vergelijking me die PSN bullshit...

Gold members kunnen gratis Halo ODST theme downen :) en zo krijgen wij wel meer voordelen in het jaar, we hebben dingen vroeger of soms 'gratis'. dus die €60 die ik betaal, betaal ik graag :)

Oh ja kwou nog zeggen kvind forza veel realistischer reageren, spelen als NFS shift ze! Pfft Wereld van verschil FM3 go go go!

Shift is dan ook, ondanks men het aankondigde als simulatie, een arcade racer.

_ns_

Legacy Member
Zonet gespeeld en is gewoonweg zalig. Prachtige graphics, speelt heerlijk en de cockpit is gewoon af! Enigste minpuntje zijn mss wel de redelijk lange laadtijden.

Arcas'

Legacy Member
vindt dat de laadtijden al bij al toch nog goed meevallen, of ben ik hier dan zo fout in?

Graphics zijn superb!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan