Archief - Forza Motorsport 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

megamold

Legacy Member
op elke foto van de limited edition zie je nochtans 2 dvd's terwijl erniks bijstaat van een soundtrack cd of iets dergelijks

super_veloce

Legacy Member
megamold zei:
op elke foto van de limited edition zie je nochtans 2 dvd's terwijl erniks bijstaat van een soundtrack cd of iets dergelijks

is toch algemeen bekend dat forza3 op 2 cd's staat, één dat je moet installeren op je hdd en één die je in de cd drive steekt

skatemania

Legacy Member
Wel klote dat spa francorchamps niet op de tracklist staat, ik vind dat toch één van de mooiste tracks ter wereld, net zoals de nurburgring. Hetgene wat spa speciaal maakt is de eerste bocht na de start :) mmm die bocht... lekker :)

Implar

Legacy Member
Hmm, nog nooit op gelet dat daar 2 cd's opstaan :P
Moet beter leren kijken in het vervolg...
Ahja, mijn LE versie is toch al op pre-order, maar is het al geweten hoeveel GB die 2e CD in beslag neemt?

skatemania

Legacy Member
Pak 8GB op de schijf dieje insteekt, en nog eens 4GB op de 2de schijf wss :)

skatemania

Legacy Member
Tzal hoogstwaarschijnlijk wel zo iets zijn, k kan me niet voorstellen dat ze een game voor Xbox 360 maken van 16GB (en anders zal men HDD het dus niet aankunnen want kzit hier met die kut 20GB...)

EDIT: Lol kmoet me binnenkort op één of andere manier men geheugen upgraden want al men DLC gaat erafgezwierd moeten worden door die content op de 2de DVD... Microsoft waarom gaven jullie bij het begin (2jaar na release) niet gewoon fucking 60GB

megamold

Legacy Member
skatemania zei:
Wel klote dat spa francorchamps niet op de tracklist staat, ik vind dat toch één van de mooiste tracks ter wereld, net zoals de nurburgring. Hetgene wat spa speciaal maakt is de eerste bocht na de start :) mmm die bocht... lekker :)

circuit van zolder !!!
goddamnit!
tzou wel fijn zijn om op een circuit te racen waar ik irl al op heb gereden :D

MeRCeNaRy

Legacy Member
Deze vandaag ook gepreorderd. Hoop dat men HD dat aankan die 2 dvd's :)

skatemania

Legacy Member
megamold zei:
circuit van zolder !!!
goddamnit!
tzou wel fijn zijn om op een circuit te racen waar ik irl al op heb gereden :D

Ja idd, nuja we zijn 'maar' België he :p

yaminenko

Legacy Member
Voor de mannen die gepreordered hebben, waar hebben jullie dit gedaan?

Samus007

Legacy Member
hatetn zei:
nu lees ik al super simulatie racegame en GT5 in één zin. waar gaat het naartoe

niet overdrijven he hatetn, er zijn hopen zaken en procedes die beide makers gedaan hebben om zo natuurgetrouw realisme weer te geven, idd zaken die ik ook in twijfel trek maar dat zijn details (schade voor mij persoonlijk, ik snap nog alijtd niet dat men zo een groot belang er aan hecht, mss voor jongeren fun om eens een veyron compleet op alle mogelijk manieren aan gort te rijden en das dan eens leuk for once, tire damage en fuel alleen al vind ik persoonlijk een pak intressanter), Als damage zo belangrijk is mss beter een destruciotn derby achtige game voor ogen houden maar zoals gezegd heeft de leeftijd daar toch iets mee te maken en dat bedoel ik niet op een slechte manier, ettelijke lentes terug zou ik mss ook in dezelfde lijn denken, GT5 alsokk Forza03 zitten sterk naar het realsime en zeker voor op console, daar is gewoon niks realistischer aanwezig als totaalpakket en die op pc zijn al een ook al niet meer van de nieuwste.

_ns_

Legacy Member
Mjah schade is imo onderdeel van het realisme he, niet echt voor de 'fun'. Tis imo echt belachelijk als ge een botsing maakt en de auto ziet er nog nagelnieuw uit.

Samus007

Legacy Member
als die wagen correct volgens natuurgetrouwe physics reageert bij collisie is de schade al beperkt (figuurlijk dan) en in het verleden is dat niet altijd het geval geweest bij GT games, dat weet ik en betreur ik, dat powersliden tegen een andere auto om door een bocht sneller te geraken deed serieus afbreuk aan het realisme, zou verholpen zijn nu, we zullen zien.

hatetn

Legacy Member
een kindje die u online van de baan ramt zonder gevolgen is idd beter dan een kindje die zijn wagen helemaal kapot ziet gaan en verliest

Samus007

Legacy Member
hatetn zei:
een kindje die u online van de baan ramt zonder gevolgen is idd beter dan een kindje die zijn wagen helemaal kapot ziet gaan en verliest

Gevolgen zijn er, in de vorm van tijdsunits als straf, dus gevolg is er.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan