Archief - Forza Motorsport 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hatetn

Legacy Member
Samus007 zei:
Gevolgen zijn er, in de vorm van tijdsunits als straf, dus gevolg is er.



maar is achteraf toegevoegd geweest. tegen dat het er was heb ik mijn ps3 controller bijna gesloopt door zo'n situaties.

megamold

Legacy Member
kleine mannekes met de bedoeling van te rammen zullen bijna altijd te snel rijden ( aangezien de racing line bijna altijd uitstaat online ) bijgevolg gaan ze te snel de bocht is maar niet noodzakelij kte snel voor uit de bocht te gaan.
probeer dus niet voorbij te steken op de straight ( want ze rammen je er gewoon af ) maar steek voorbij in de bocht en steek voorbij langs binnen , dan zal hij niet aan je kunnen omdat hij snel gaat.

deze manier heeft mij altijd veel geholpen, maar al bij al ben ik zeer weinig van dit soort mensen tegengekomen

Karre

Legacy Member
hatetn zei:
een kindje die u online van de baan ramt zonder gevolgen is idd beter dan een kindje die zijn wagen helemaal kapot ziet gaan en verliest

Maar sommige kindjes beginnen dan wel in de tegenovergestelde richting te rijden om je alsnog te pesten.

.z.

Legacy Member
Blijkbaar is demo nu ook beschikbaar voor de mensen met een silver abbonement. Gisterenavond m'n Limited Ed. besteld op thehut voor in totaal iets van 51£. Can hardly wait :-)

megamold

Legacy Member
Careless zei:
Maar sommige kindjes beginnen dan wel in de tegenovergestelde richting te rijden om je alsnog te pesten.

als ik mij niet vergis worden wagens die tegengesteld rijden automatisch omgezet naar "nocrash" mode en kunnen dus niemand rammen.

Karre

Legacy Member
Distorted_crump zei:
*zeur zeur, zaag zaag*

Hier mag je echt niets meer zeggen of je zaagt al e?

megamold zei:
als ik mij niet vergis worden wagens die tegengesteld rijden automatisch omgezet naar "nocrash" mode en kunnen dus niemand rammen.

Toch niet in Forza Motorsport 2 want daar heb ik het één keer ook in meegemaakt of misschien hebben ze het later dan gepatcht. In elk geval een geweldig iets dat dat gedaan wordt :).

spoon

Legacy Member
in Forza 2 default setting is het nocrash als je in de andere richting rijd
maar je kan dat ook anders instellen

Distorted_crump

Legacy Member
Careless zei:
Hier mag je echt niets meer zeggen of je zaagt al e?

ja moest het 1x zijn dat je het aanhaalt over die crash toestanden zou ik ja zeggen, maar het is nu al de zoveelste keer :/
en weet ook dat het irritant is maar moet je daarom het blijven herhalen?
ik zeg toch ook niet elke post woow de bugatti die koop ik direct!

Karre

Legacy Member
Distorted_crump zei:
ja moest het 1x zijn dat je het aanhaalt over die crash toestanden zou ik ja zeggen, maar het is nu al de zoveelste keer :/
en weet ook dat het irritant is maar moet je daarom het blijven herhalen?
ik zeg toch ook niet elke post woow de bugatti die koop ik direct!

Lees het topic door en je ziet dat ik het hier maar 2 maal heb gezegd (inclusief nu) op aanvulling van wat bepaalde mensen dan deden nadat ze gecrasht waren.

Scifo

Legacy Member
Een race-game online zal altijd f*cked up blijven met sommige kleuters. En damage maakt het nog een pak erger imo.

Zonder damage heb je nog de kans om een deftige race neer te zetten, maar als je wagen aan flarden wordt gereden. Leuk hoor! -_-

Damage is overroepen!!

spoon

Legacy Member
daarom dak liever sims op de PC doe met deftige tornooikes
heb je allemaal geen last van deze shit

megamold

Legacy Member
ge doet allemaal alsof er in elke race zo een piemel meedoet , ik kom van die mensen toch maar zelden tegen zuh , en zelfs dan nog race ik het liefste met vrienden of mensen die in mijn lijst staan

ik vind dat je veel meer last hebt van dat soort mensen bij games zoals bv dirt ,nfs , ...

hatetn

Legacy Member
megamold zei:
ge doet allemaal alsof er in elke race zo een piemel meedoet , ik kom van die mensen toch maar zelden tegen zuh , en zelfs dan nog race ik het liefste met vrienden of mensen die in mijn lijst staan

ik vind dat je veel meer last hebt van dat soort mensen bij games zoals bv dirt ,nfs , ...



toen ik GT5P speelde zat er in 9/10 van de gevallen een Italiaan of een Spanjaard. daarmee is alles gezegd, die hebben er een sport van gemaakt

Scooter

Legacy Member
Demo even gespeeld. Graphics zijn duidelijk beter tegenover zijn voorganger, ook de nieuwe menustijl is dik geslaagd. De cockpit view mocht iets meer achteruit zoals in GT5, maar dat went wel. Spijtig dat de demo geen echt racecircuit bevat want op een hoge moeilijkheidsgraad zijn die 2 rondjes te weinig om elke wagen proper in te halen.
Tot de release mij nog wat bezig houden met FM2.

Distorted_crump

Legacy Member
ik heb nochtans bij fm2 toch wel enkele heel deftige online races gehad, zonder elkaar kapot te rijden of omgekeerd te beginnen rijden en moet zeggen dat was fun! daar was de druk soms niet te harden omdat je gewoon wist dat die kerel achter je kont hangde en dat 1 fout echt wel genoeg was om hem voor te laten.
hoe dan ook erg jammer dat er altijd van die klootmensen zijn die het voor anderen willen verzieken!
ik weet anders wel iets goed! als hij uit is iedereen elkaar toevoegen en online races tegen elkaar zonder al die klote zakens!

Implar

Legacy Member
Toen Forza 2 uit was hebben we nog een tornooi gehouden hier op 9L :)
Waren races in de R3 klasse als ik me niet vergis, was echt dikke fun!

NEIROR

Legacy Member
In Schotland staat hij al te koop. Had ik maar niet al mijn ponden uitgegeven ... :doh:

kloon

Legacy Member
sinds gisteren een MS stuurtje in gebruik genomen voor de nieuwe forza
amaai mijn kloten ik ga nog zwaar mogen oefenen met dat ding

Th4 G4m3r

Legacy Member
kloon zei:
sinds gisteren een MS stuurtje in gebruik genomen voor de nieuwe forza
amaai mijn kloten ik ga nog zwaar mogen oefenen met dat ding

ben ook aan het twijfelen mij dit te kopen . is het de moeite da stuurke?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan