.z.
Legacy Member
Heb eens geprobeerd met clutch te rijden. Precies niet evident met nen gewone controller. K'zal het maar op gewone manual houden. En cockpit view valt goed mee voor mij, misschien later met project natal kan je gewoon in cockpitview rondkijken wanneer je uw hoofd beweegt. Zou nog wijs zijn 




