kiewitcity zei:
veel geluk.. mischien dat m al uitvekocht is , in hasselt waren ze allemaal weg en in houthalen heb ik nog 1 vd 2 kunnen bestellen..le hé.al drie weken geleden; maar ze gingen er meer proberen vast te krijgen ,dus zult ge nog wel ene vinden.
GM Hasselt was verhuist, die zitten op de luikersteenweg ergens ,dus ben dan maar naar houthalen gereden, daar moesten ze idd ff kijken of ze nog nie uitverkocht waren .
MAAR ik had weer h*erensjans en had er ook nog 1tje kunne bestellen .

En de elite Xbox met 250GB HD + Forza 3 kregen ze ook binnen maar de verkoper wist nie of dit de L.E. van Forza 3was die inhet paket zit .
De prijs was wel 100euro duurder dan de elite van nu met 120GB harde schijf.
Maar ge hebt er wel een game, 130GB meer geheugen en als ik mij nie vergis ook nog eene extra controller bij zitten .
Ma da word nog ff sparen en mss men eigen eene schone kerstkado kopen
Nu is het gewoon aftellen en Forza 2 uitspelen (begint wel een beetje saai te worden)