Archief - Forza Motorsport 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jerommeke90

Legacy Member
Net eerste paar racekes gereden => echt een zalige racegame!

nog een vraagje: kan je de playlist aanpassen met je eigen muziek? Zoja, via memorystick ofzo of kan je ook een playlist op de HDD van je xbox plaatsen??

AnklyosoR

Legacy Member
Beste racegame ooit!
Ben nu lvl 10, als er mensen zijn die is online willen racen: voeg me maar toe!

GT: AnklyosoR

Cerulean

Legacy Member
Ik vind alleen de strijd met andere auto's teleurstellend. Bij mij komt het erop neer dat ik een goeie start moet nemen, en na 2 bochten zit ik vast in mijn positie. Dikwijls rijden er nog 1 of 2 AI's voor mij, en de rest achter mij, en zo blijft het meestal tot de finish.

spoon

Legacy Member
Cerulean zei:
Ik vind alleen de strijd met andere auto's teleurstellend. Bij mij komt het erop neer dat ik een goeie start moet nemen, en na 2 bochten zit ik vast in mijn positie. Dikwijls rijden er nog 1 of 2 AI's voor mij, en de rest achter mij, en zo blijft het meestal tot de finish.

iets agressiever rijden en iets later remmen en der voorbij moeilijk kan da toch ni zijn

zwiep858

Legacy Member
Heb een klein vraagje, sommige hebben een een paint die precies van de computer afkomt, kan je eigelijk fotos van de pc afhalen en dan die op je auto zetten, of hoe maken ze dan al die andere auto's zo cool?

Distorted_crump

Legacy Member
gvd de gvd :o wa een zwaar zalig spel, heb nog steeds geen autos gekocht maar ben wel al in bezit van een Maserati Granturismo! :d
echt grafisch supppeer! en verslavend!

IkoN

Legacy Member
Just de LE gaan halen se , ben nu bezig packs te dl en dan sebiet is direkt beginnen se
Kan nie wachten en hopelijk maakt het mijn verwachting waar :)
had hier gelezen R8 code , hoe krijgde die of zit die mee in de LE in die packs da ge kunt downloaden?

Grtz

schumi2003

Legacy Member
Is het makkelijk om een auto's, vynils, setups, enz te verkopen op storefront eingelijk?

Of gewoon voor 0 credits?:p

Cerulean

Legacy Member
zwiep858 zei:
Heb een klein vraagje, sommige hebben een een paint die precies van de computer afkomt, kan je eigelijk fotos van de pc afhalen en dan die op je auto zetten, of hoe maken ze dan al die andere auto's zo cool?

Zou ik ook willen weten.

flipperwi

Legacy Member
waarom heeft de sirocco zijn stuur langs rechts???

prachtig spel trouwens, nog niet echt veel gespeeld wel.

megamold

Legacy Member
Cerulean zei:
Zou ik ook willen weten.

als een goeie kunstenaar een portret tekent van een persoon gaat hij toch ook eerst beginnen met een ovaal voor het hoofd , een rechthoek voor een been , een driehoek voor een neus , ....

maar ge moogt er zeker van zijn dat daar heel wat skill en tijd voor nodig is.
ik kan het allesinds ni :D

ik vind dat de ai wel leuker is als in forza2 , soms doen ze echt agressief en als ge wat achter kun kont hangt te slingeren maken ze soms fouten

1 woord : EPIC :D

maar kben wel iets of wat teleurgesteld dat er geen "own all cars" achievement meer is
also: waar is de nieuwe nissan gtr?

als ge niet in staat zijt om omhoog te klimmen in positie moet ge kijken waar ge de meeste kansen heb om voorbij te steken ( het dichtste bij de voorligger zit )
in de bocht? meer handling upgrades
op de straight? meer power upgrades
maar een gewoon nieuwe set banden doet al wonderen :)
autoupgrade = big nono imho
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan