Archief - Forza Motorsport 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Naradia

Legacy Member
verdoemen hé, mijn spel zit altijd vast op da suzuka circuit :angry: , terug binnen doen zeker, tzit een zeer kleine kras op, bij onzienbaar

Karre

Legacy Member
skatemania zei:
beste, neen dit was niet zo: Dit was ook al in de 2de forza. Geloof je me niet, zoek het dan zelf op ;)

En voeg mij ook maar toe anders FireFist 1993

Hierbij ook gwn eff foto van mij in actie:
Lotus.jpg
(let op de tegenstanders xD die halen mij dus niet in x))

Ik weet niet welke versie jij van Forza 2 hebt gespeeld maar in mijn versie zat het er toch niet in hoor.

Implar

Legacy Member
Om 21u is er een 1/4 mile dragrace gepland, die die willen meedoen, zend dan even een berichtje via Live (GT: implar).
Pitbull, jij moet gene meer zenden

mortus

Legacy Member
Mij mogen jullie ook altijd adden. Sgt Tomson.

Ben ook nog maar net bezig, maar een beke online fun is altijd plezant he :)

Over de game: Kheb gene HDMI 360 en ik vind dat het daardoor precies tegenvalt. Khad meer details verwacht. En er zitten een paar blunders in naar mijn mening. Chauffeur schakeld lijk niet ( ik rij wel auto, weet nie of dit in manual veranderd ( dan zou het wel ferm zijn)), wagens die met rechts stuur geleverd worden terwijl dit standaard normaal links is ( scirocco heb ik al gezien),...

Maar ik stoor er mij niet aan en vlam verder :D

Distorted_crump

Legacy Member
apriliars50 zei:
Iemand zelf foto's gemaakt van de LE? Heb mijn copy opnieuw moeten bestellen ergens anders omdat er niet genoeg meer waren, daarmee ...

uuhm, gwn die van op de foto's die op internet staan.
die zwarte doos met sleutelhanger, usb stick, en ja doos met de game discs en die kras biljetten met de codes voor de carpacks.

skatemania

Legacy Member
diknmuis zei:
ik kon volgen tot ' approx. 4hours '
:D
kzou graag onze rallyauto namaken maar kzien der geen begin aan

Ik kon er niet aan uit aan die dinges wat moet je nu juist doen mo dat over te zetten? :s

fixer187

Legacy Member
schumi2003 zei:
Is het makkelijk om een auto's, vynils, setups, enz te verkopen op storefront eingelijk?

Of gewoon voor 0 credits?:p

door 1 druk op een knop is alles wat je wil uploaden in de storefront.

Als het rommel is verkoopt het ook niet goed. Je kan best iets gratis aanbieden. Als je veel downloads hebt sta je waarschijnlijk onder de favorieten van mensen en kan je na verloop van tijd credits vragen

Implar

Legacy Member
skatemania zei:
Haha we hebben goe afgelachen derjust he xD te zalig spelen met paar mensen van 9 lives xD

In die drag race: LOL! Diene gaat met een Fiesta rijden (pitbull)
5 sec later: Shit, diene Fiesta is rap :D

lucas

Legacy Member
kan je enkel online racen met friends??
bedoel als ik online wil gaan (quick race, circuit race) kan je maar kiezen tussen A klasse en de R klasse !!!!
ook zie je dat er bv 550 andere gebruikers zijn (in circuit race) terwijl er niemand anders de room binnen komt ???
doe ik iets verkeerd??

schumi2003

Legacy Member
Is dat nog bij mensen hier dat als ze 'free ride' selecteren en dan een wagen kiezen + circuit dat het scherm dan bevriest?

Heb dit nu al meegemaakt met de Mitsubishi HKS timeattack cars en bij mijn Golf MK5 GTI. Echt raar want daarjuist deed ie de Peugeot van le mans direct.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan