skatemania
Legacy Member
TimzZ zei:Ze liggen allemaal voor u zeker..j/k
Nee toch ni ze
voorlopig ben ik altijd eerste
nuja tbegint al moeilijker te worden hebbek gemerkt 
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TimzZ zei:Ze liggen allemaal voor u zeker..j/k
voorlopig ben ik altijd eerste
nuja tbegint al moeilijker te worden hebbek gemerkt 
ik kon volgen tot ' approx. 4hours 'Brambo^ zei:Dit is het antwoord

skatemania zei:Ik had er van de usb zelf, maar niet van de box x)
Maar hier video: YouTube - Forza Motorsport 3 Limited Collectors Edition UNBOXING

skatemania zei:beste, neen dit was niet zo: Dit was ook al in de 2de forza. Geloof je me niet, zoek het dan zelf op
En voeg mij ook maar toe anders FireFist 1993
Hierbij ook gwn eff foto van mij in actie:(let op de tegenstanders xD die halen mij dus niet in x))![]()
megamold zei:waar besteld? mijne LE is ook uit engeland gekomen en die was toch op tijd hier


apriliars50 zei:Iemand zelf foto's gemaakt van de LE? Heb mijn copy opnieuw moeten bestellen ergens anders omdat er niet genoeg meer waren, daarmee ...
diknmuis zei:ik kon volgen tot ' approx. 4hours '
kzou graag onze rallyauto namaken maar kzien der geen begin aan

pitbull46 zei:Finally i'm VIP in tha game !
schumi2003 zei:Is het makkelijk om een auto's, vynils, setups, enz te verkopen op storefront eingelijk?
Of gewoon voor 0 credits?![]()
skatemania zei:Haha we hebben goe afgelachen derjust he xD te zalig spelen met paar mensen van 9 lives xD

skatemania zei:Haha we hebben goe afgelachen derjust he xD te zalig spelen met paar mensen van 9 lives xD

Implar zei:In die drag race: LOL! Diene gaat met een Fiesta rijden (pitbull)
5 sec later: Shit, diene Fiesta is rap![]()
Implar zei:In die drag race: LOL! Diene gaat met een Fiesta rijden (pitbull)
5 sec later: Shit, diene Fiesta is rap![]()
