Archief - Forza Motorsport 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nijntje

Legacy Member
Hoe kan je eigenlijk in season play zelf gaan tunen zonder altijd terug moeten te gaan naar het hoofdmenu? Ik zie enkel staan 'quick upgrade'
Vind de interface toch niet zo geslaagd als FM2. FM3 is mooier maar FM2 was toch handiger in het gebruik.

Ben ondertussen driver lvl 21 en heb nog maar 6% carreer complete :)

[NeO]-mtr

Legacy Member
AnklyosoR zei:
Bij sommige merken heb je op het einde eentje die Locked is(bv. de Porsche GT3 RS). Zijn die alleen bestemd voor degene met de LE? Kdacht hem aan te kopen op marketplace, maar dan krijg ik error :(

Ja, enkel voor mensen die VIP zijn (en dus de LE gekocht hebben).

Distorted_crump

Legacy Member
Nijntje zei:
Hoe kan je eigenlijk in season play zelf gaan tunen zonder altijd terug moeten te gaan naar het hoofdmenu? Ik zie enkel staan 'quick upgrade'
Vind de interface toch niet zo geslaagd als FM2. FM3 is mooier maar FM2 was toch handiger in het gebruik.

Ben ondertussen driver lvl 21 en heb nog maar 6% carreer complete :)

dat versta ik ook niet :o level 21 en maar 6%, of er moeten verschrikkelijk veel races zijn!

Cerulean

Legacy Member
Misschien tellen voor dat percentage alleen de cups mee die ge gewonnen hebt? En niet gewoon uitgereden?
In elk geval is er zo'n event list waar ge na uw carreer alle cups kunt spelen die ge tijdens uw carreer niet gedaan hebt.

dewildejan75

Legacy Member
@nijntje Niet,of ge moet op knopke home duwen da is de snelste weg.

Ik vind de multiplayer wa tegen vallen,omdat ge niet meer met lagere car class kunt rijden.
En dat ge ook niet meer zelf uw race track kunt kiezen.

Distorted_crump

Legacy Member
weetje wat ik gek vind?
dit is het eerste gehypte spel dat letterlijk alle beloofde onderdelen bevat! :)
moet eerlijk zijn dit is het eerste race spel dit jaar waar ik zo verslaafd aan ben!

Cerulean

Legacy Member
En toch heb ik nog heel wat opmerkingen...

-Waarom zitten er geen dynamische weersomstandigheden in?? 't is altijd zonnig in Forzaland...

-Waarom niet meer nadruk leggen op pitstops? Ze bestaan wel maar worden op geen enkele manier betrokken in de gameplay (of is dit later in de carreer wel zo?)
Hangt eigenlijk een beetje samen met die weersomstandigheden. bv beginnen in droog weer, en dan regenbanden moeten halen in de pits als 't ineens regent.

-Ik vind carreer totaal geen competetief gevoel hebben. Of ge nu wint of niet, het doet er allemaal niet zo toe. Ge gaat gewoon sneller of trager een level omhoog...

-Heb al 2 keer grafische glitches gehad, dat de textures van de baan niet geladen werden. Zit ook vol met audio glitches (clicks en pops)

Maar verder is 't geniaal :p

Distorted_crump

Legacy Member
Ik heb juist een rare glitch gehad, ik reed me mn F430 en toen ik op zn rem ging stampen ging die nie trager, opeens remde hij volle bak echt raar!
Nuja niet dat het erg was :p ofwel lag het puur aan mijn drift stijl! :d

Foose

Legacy Member
Cerulean zei:
En toch heb ik nog heel wat opmerkingen...

-Waarom zitten er geen dynamische weersomstandigheden in?? 't is altijd zonnig in Forzaland...

-Waarom niet meer nadruk leggen op pitstops? Ze bestaan wel maar worden op geen enkele manier betrokken in de gameplay (of is dit later in de carreer wel zo?)
Hangt eigenlijk een beetje samen met die weersomstandigheden. bv beginnen in droog weer, en dan regenbanden moeten halen in de pits als 't ineens regent.

-Ik vind carreer totaal geen competetief gevoel hebben. Of ge nu wint of niet, het doet er allemaal niet zo toe. Ge gaat gewoon sneller of trager een level omhoog...

-Heb al 2 keer grafische glitches gehad, dat de textures van de baan niet geladen werden. Zit ook vol met audio glitches (clicks en pops)

Maar verder is 't geniaal :p

Idd tis zeker een goed spel. Maar na het spelen van de voor mij bejubelde demo is mijn enthousiasme toch ook wat gezakt :p.

Het rijden zelf vind ik dan weer subliem en beter als GT4. Maar qua speelduur, fun en makkelijkheid verkies ik dan toch weer de GT-reeks.

Ik dacht dat dit echt de GT5 killer ging worden maar ze komen toch wel wat te kort daarvoor spijtig genoeg :p:(. Maar het blijft een dijk van een game! :)

megamold

Legacy Member
is er mss nog iemand die vind dat season play nutteloos is?
ik bedoel , ik ben begonnen op season play en heb al de autos die ik heb gekocht en gekregen geupgrade voor mee te kunnen , dan zie ik ineens dat ik bij evet list maar een fractie van de races heb gedaan in die klasses
bijgevolg moet ik een nu bv een 2door klasse F race rijden met een auto die in klasse C of D zit en ik dus al de anderen voorbijsteek voor we nog maar bij de eerste bocht zijn.

TimzZ

Legacy Member
megamold zei:
is er mss nog iemand die vind dat season play nutteloos is?
ik bedoel , ik ben begonnen op season play en heb al de autos die ik heb gekocht en gekregen geupgrade voor mee te kunnen , dan zie ik ineens dat ik bij evet list maar een fractie van de races heb gedaan in die klasses
bijgevolg moet ik een nu bv een 2door klasse F race rijden met een auto die in klasse C of D zit en ik dus al de anderen voorbijsteek voor we nog maar bij de eerste bocht zijn.

Zit gij al volledig door season play?

megamold

Legacy Member
nee ik ben aan mijn 2de world championship begonne , en toen gemerkt dat er dan veel races overgeslaan worden omdat ge tijdens season play sneller overspringt naar de hogere klasses

redelijk verwarrend imho

Hq Nine

Legacy Member
je kan kiezen

tussen season play of event list , doe je event list kan je makkelijk eerst alle races in F serie doen enz enz

nu ik vind season play eigenlijk wel iets leuks
is niet die sleur die ik had in f2 omdat daar moest je 1 cup en weer maar die circuits afleggen nu ben je met die world cup en met gewone cups bezig , beetje afwisseling om de zoveel races


Voor online races voeg me gerust toe => Hq Nine

megamold

Legacy Member
ja ok , maar als je dan season play uithebt zit je nog met gigantisch veel races in elke klasse die je dan nog eens allemaal apart gaat moeten doen , en aangepaste autos gaat voor moeten kopen die een lagere klasse hebben als als je andere. als er nog een "own all cars" achievement was geweest zou ik het minder erg vinden

spoon

Legacy Member
net effe het online gebeuren bekeken
wat is met dat geworden zeg trek op gene bal nimeer
gekunt zelf geen lobby meer uitzoeken

amai men kloten :(

Naradia

Legacy Member
spoon zei:
net effe het online gebeuren bekeken
wat is met dat geworden zeg trek op gene bal nimeer
gekunt zelf geen lobby meer uitzoeken

amai men kloten :(

idd, live is het niet al te schitterend, ge moet soms tijden wachten voor er iemand binnen komt, en andere momenten komde in een volle zaal binnen waar al een race bezig is (lees pas begonnen met nog 40 km te gaan :s)
Maar eenmaal ge in een deftige lobby zit ist wel pure fun off course :D

fixer187

Legacy Member
megamold zei:
nee ik ben aan mijn 2de world championship begonne , en toen gemerkt dat er dan veel races overgeslaan worden omdat ge tijdens season play sneller overspringt naar de hogere klasses

redelijk verwarrend imho

Er is een reden voor dit en dat ben jezelf, de events in season hangen af van enkele factoren; huidige wagen, favoriete wagen, en vb ook de wagens die je in de garage hebt staan. Als je dus van in het begin veel wagens opvoerd gaan er dus ook sneller races zijn met een hogere klasse.

spoon

Legacy Member
garfield007 zei:
idd, live is het niet al te schitterend, ge moet soms tijden wachten voor er iemand binnen komt, en andere momenten komde in een volle zaal binnen waar al een race bezig is (lees pas begonnen met nog 40 km te gaan :s)
Maar eenmaal ge in een deftige lobby zit ist wel pure fun off course :D


ja maar gekunt zelf niks meer instellen
dat gaat alleen nog in private match vindt het systeem toch niet 100%

maar ja hopelijk patchen ze dat nog wel is

Distorted_crump

Legacy Member
fixer187 zei:
Er is een reden voor dit en dat ben jezelf, de events in season hangen af van enkele factoren; huidige wagen, favoriete wagen, en vb ook de wagens die je in de garage hebt staan. Als je dus van in het begin veel wagens opvoerd gaan er dus ook sneller races zijn met een hogere klasse.

nuja ik wissel graag af met die races, de ene keer neem ik bv een auto van E klasse of D en dan gewoon die race dat ze aanraden doen. heb alleen ff zenuwen gekregen met die races in die bergen :o man man man zo irritant dat je telkens tegen 3 man moet racen :/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan