Nijntje
Legacy Member
Hoe kan je eigenlijk in season play zelf gaan tunen zonder altijd terug moeten te gaan naar het hoofdmenu? Ik zie enkel staan 'quick upgrade'
Vind de interface toch niet zo geslaagd als FM2. FM3 is mooier maar FM2 was toch handiger in het gebruik.
Ben ondertussen driver lvl 21 en heb nog maar 6% carreer complete
Vind de interface toch niet zo geslaagd als FM2. FM3 is mooier maar FM2 was toch handiger in het gebruik.
Ben ondertussen driver lvl 21 en heb nog maar 6% carreer complete

level 21 en maar 6%, of er moeten verschrikkelijk veel races zijn!
)