Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mattehh zei:Mijn gamertag: mattehhxxx, voeg me toe voor wie vanavond eens wil racen!
Cerulean zei:Maar waarom zet ge abs dan wel aan![]()
Als ge dat uit zet en ff te laat zijt, slipte bijna in elke bocht rechtendoor. (Misschien als ge met zo'n stuur rijdt dat ge u rem beter kunt controleren, en het minder voorhebt)pitbull46 zei:AIGHT! GAJE TOEVOEGEN
Wie vanavond rond 21u wilt racen zet zen naam hieronder:
DSB Icon
mattehhxxx
AnklyosoR
AnklyosoR zei:Geen idee, uit gewoonteAls ge dat uit zet en ff te laat zijt, slipte bijna in elke bocht rechtendoor. (Misschien als ge met zo'n stuur rijdt dat ge u rem beter kunt controleren, en het minder voorhebt)
Btw, als ge online rijdt (niet private) kan het toch feitelijk nooit eerlijk verlopen, omdat den ene alle assists aanheeft en den andere bv. alles uit heeft staan. Vind ik wel beetje minpunt.
Ik wil vanavond ook wel meedoen!
schumi2003 zei:Wat doen de heren hier zoal voor snelle dragsletjes te bouwen?
kaalstrippen, opfokken, AWD dingens eronder fappen en licht bakske pakken of musclecar?
Nattefrost zei:Alle assists af, manual gearbox maar zonder clutch aangezien ik met het MS wheel speel (en ik wil daar echt geen knop voor gebruiken). AI op medium omdat het bij mij meer draait om zoveel mogelijk uit het rijden zelf te halen, ipv het racen. Mss naar hard als ik het spel beter onder de knie krijg, want ik moet toegeven dat de medium setting nogal laag is, eerder wat ik van een easy zou verwachten.
, met da stuur is hard zelfs nog te makkelijk, en den ai is wel slim genoeg om zalig tegen te bikkelen 
pitbull46 zei:AIGHT! GAJE TOEVOEGEN
Wie vanavond rond 21u wilt racen zet zen naam hieronder:
DSB Icon
mattehhxxx
Hq Nine
pitbull46 zei:AIGHT! GAJE TOEVOEGEN
Wie vanavond rond 21u wilt racen zet zen naam hieronder:
DSB Icon
mattehhxxx
Hq Nine
Pentecost III
Toerfloel
Qronicle
AIGHT! GAJE TOEVOEGEN
Wie vanavond rond 21u wilt racen zet zen naam hieronder:
DSB Icon
mattehhxxx
Hq Nine
Pentecost III
Toerfloel
Qronicle
AnklyosoR
