Archief - Forza Motorsport 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mattehh

Legacy Member
Mijn gamertag: mattehhxxx, voeg me toe voor wie vanavond eens wil racen!

GeoBem007

Legacy Member
Storefront, hoe geraak je daar op? Heb een pic geupload maar weet dus ni hoe ik eraan geraak nu :)

Nattefrost

Legacy Member
Alle assists af, manual gearbox maar zonder clutch aangezien ik met het MS wheel speel (en ik wil daar echt geen knop voor gebruiken). AI op medium omdat het bij mij meer draait om zoveel mogelijk uit het rijden zelf te halen, ipv het racen. Mss naar hard als ik het spel beter onder de knie krijg, want ik moet toegeven dat de medium setting nogal laag is, eerder wat ik van een easy zou verwachten.

DissA

Legacy Member
komen der eens racekes met de A+ klassen zodat het toch beetje snel gaat ;)

zoja laat maar iets weten dDissAa

.z.

Legacy Member
Vreemd! De parkeersensoren van m'n maserati GT werken precies niet! Had wel wat meer detail verwacht :p

IIcon

Legacy Member
Mattehh zei:
Mijn gamertag: mattehhxxx, voeg me toe voor wie vanavond eens wil racen!

AIGHT! GAJE TOEVOEGEN
Wie vanavond rond 21u wilt racen zet zen naam hieronder:

DSB Icon
mattehhxxx

AnklyosoR

Legacy Member
Cerulean zei:
Maar waarom zet ge abs dan wel aan :p

Geen idee, uit gewoonte :P Als ge dat uit zet en ff te laat zijt, slipte bijna in elke bocht rechtendoor. (Misschien als ge met zo'n stuur rijdt dat ge u rem beter kunt controleren, en het minder voorhebt)

Btw, als ge online rijdt (niet private) kan het toch feitelijk nooit eerlijk verlopen, omdat den ene alle assists aanheeft en den andere bv. alles uit heeft staan. Vind ik wel beetje minpunt.

Ik wil vanavond ook wel meedoen!

Cerulean

Legacy Member
AnklyosoR zei:
Geen idee, uit gewoonte :P Als ge dat uit zet en ff te laat zijt, slipte bijna in elke bocht rechtendoor. (Misschien als ge met zo'n stuur rijdt dat ge u rem beter kunt controleren, en het minder voorhebt)

Btw, als ge online rijdt (niet private) kan het toch feitelijk nooit eerlijk verlopen, omdat den ene alle assists aanheeft en den andere bv. alles uit heeft staan. Vind ik wel beetje minpunt.

Ik wil vanavond ook wel meedoen!

Vind ik ook serieus kut.
Maar volgens mij kan de host dit wel zelf instellen.

Ik doe ook mee vanavond. Maar heb nog met 2 man afgesproken. Als er bij jullie nog plaats is doen we met jullie mee, en anders doe ik wel gewoon met hun...

schumi2003

Legacy Member
Wat doen de heren hier zoal voor snelle dragsletjes te bouwen?

kaalstrippen, opfokken, AWD dingens eronder fappen en licht bakske pakken of musclecar?

Implar

Legacy Member
schumi2003 zei:
Wat doen de heren hier zoal voor snelle dragsletjes te bouwen?

kaalstrippen, opfokken, AWD dingens eronder fappen en licht bakske pakken of musclecar?

Mijn 10 sec. car is een Dodge Challenger, stripped out, meer HP en AWD.
Ook een paar dingen getuned (springs, gearbox,...)

GeoBem007

Legacy Member
AWD is the way to go voor een snelle dragger.. Gewoon omdat het onmogelijk is om in Forza met een goeie grip te vertrekken met iets anders dan AWD..
Beetje jammer..

Superman!!!!!

Legacy Member
Nattefrost zei:
Alle assists af, manual gearbox maar zonder clutch aangezien ik met het MS wheel speel (en ik wil daar echt geen knop voor gebruiken). AI op medium omdat het bij mij meer draait om zoveel mogelijk uit het rijden zelf te halen, ipv het racen. Mss naar hard als ik het spel beter onder de knie krijg, want ik moet toegeven dat de medium setting nogal laag is, eerder wat ik van een easy zou verwachten.

watje :p, met da stuur is hard zelfs nog te makkelijk, en den ai is wel slim genoeg om zalig tegen te bikkelen :)

Cerulean

Legacy Member
pitbull46 zei:
AIGHT! GAJE TOEVOEGEN
Wie vanavond rond 21u wilt racen zet zen naam hieronder:

DSB Icon
mattehhxxx
Hq Nine
Pentecost III
Toerfloel
Qronicle

Enig bezwaar als ik 2 maten er ook bijzet? Anders verwijdert ge ze maar terug. Ze zijn wel 9lives lid maar hier ni zo actief.

AnklyosoR

Legacy Member
AIGHT! GAJE TOEVOEGEN
Wie vanavond rond 21u wilt racen zet zen naam hieronder:

DSB Icon
mattehhxxx
Hq Nine
Pentecost III
Toerfloel
Qronicle
AnklyosoR

Ik lag eruit :P

IIcon

Legacy Member
Dus nog 1 iemand .. vanaf er iemand niet meer speelt, zallek wel iemand anders inviten :)
Pentecost, doe maar ;)

DSB Icon
mattehhxxx
Hq Nine
Pentecost III
Toerfloel
Qronicle
AnklyosoR

Cerulean

Legacy Member
'k zou wel zeggen, heb 10 minuten geduld voor iedereen er is he, want dikwijls zit ik midden in een race ofzo als ik een invite krijg, en dan rijd ik die eerst graag uit :p

IIcon

Legacy Member
U doet maar :D

Juist terug 2x 2de tijd in r2 class.. weet de naam nu niet meer van parcours.. tis de eerste in de rij van de leaderboards :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan