IIcon
Legacy Member
schumi2003 zei:Is dat nog bij mensen hier dat als ze 'free ride' selecteren en dan een wagen kiezen + circuit dat het scherm dan bevriest?
Heb dit nu al meegemaakt met de Mitsubishi HKS timeattack cars en bij mijn Golf MK5 GTI. Echt raar want daarjuist deed ie de Peugeot van le mans direct.
Nog nooit gehad nee...
Brambo^ zei:Mijn Golf Rabbit GTI kon goed volgen![]()
Idd
maar je was zo stille ? 





net een Ferrari California gewonnen