Archief - Forza Motorsport 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

IIcon

Legacy Member
schumi2003 zei:
Is dat nog bij mensen hier dat als ze 'free ride' selecteren en dan een wagen kiezen + circuit dat het scherm dan bevriest?

Heb dit nu al meegemaakt met de Mitsubishi HKS timeattack cars en bij mijn Golf MK5 GTI. Echt raar want daarjuist deed ie de Peugeot van le mans direct.

Nog nooit gehad nee...

Brambo^ zei:
Mijn Golf Rabbit GTI kon goed volgen :woohoo:

Idd :D maar je was zo stille ? :D

JimmyPatterson

Legacy Member
Distorted_crump zei:
uuhm, gwn die van op de foto's die op internet staan.
die zwarte doos met sleutelhanger, usb stick, en ja doos met de game discs en die kras biljetten met de codes voor de carpacks.

Is wel met mijn gsm gemaakt:p

Forza3LE.jpg

Columbo

Legacy Member
Net een paar GT's toegevoegd (M1ke360). Speel ook nog Race Pro & Flashpoint, maar die liggen ff aan de kant. Forza is heerser over mijn x360 op dit moment. :applause:

See you online.

kiewitcity

Legacy Member
komt ge eigenlijk parcours v forza 1 tegen in de single player na al die kaartjes te hebben gedownload ? of is dit enkel online ... heb enkele layers gekocht maar deze blijven op slot ,zal wel zijn mdat mijn level niet hoog genoeg is zeker?

spel speelt wel heel lekker weg en lijkt makkelijker als de vorige ..alles op medium en wint nog a een paar ronden racen bij 2 had ik meer problemen om op medium te kunnen winnen.

spoon

Legacy Member
ja fujimi kaido kom je in SP tegen weet ni of der nog track zijn uit Forza 1

skatemania

Legacy Member
ns boy zei:
Dan suckt ge.. :unsure:


Kmoet me deze toch eens aanschaffen binnenkort :)

Als ik zo zou zuigen he met een BMW die makelijk de 300 per uur haalt... Hoe komt het dan dat die met zen fiësta op 2 seconden naar 100 per uur is ;)

Zo slecht ben ik dan toch niet...

Razzia

Legacy Member
Pff me want, ma kheb ni genoeg geld nu. Kan er maar eentje kopen, en dat wordt MW2... Maar deze ga ik sowieso nog aanschaffen! :love:

Karre

Legacy Member
Wat heeft iedereen met MW2 eigenlijk? Dat is gewoon zoals MW1, korte single player met krak dezelfde multiplayer. Dan heb je met Forza 3 toch een pak meer voor je geld :).

_ns_

Legacy Member
Tgoh jah, Forza 3 is in feite ook meer van hetzelfde he :). Beide komen sowieso in m'n bezit ^^

Nijntje

Legacy Member
Welke mensen hebben hier eigenlijk allemaal een stuurwiel? Zou leuk zijn om is een online race te houden met mensen die allemaal met een wiel rijden. Geen aids op, cockpitview en dan een mini endurance race :)

_ns_

Legacy Member
Dnno, maar ik vind dat het MS stuurtje iig toch wat training vergt, toen ik het in begin had, verloor ik constant de controle :/

Razzia

Legacy Member
Careless zei:
Wat heeft iedereen met MW2 eigenlijk? Dat is gewoon zoals MW1, korte single player met krak dezelfde multiplayer. Dan heb je met Forza 3 toch een pak meer voor je geld :).

Ik speel liever shooters :) Racegames ook, maar die koop ik meestal achteraf. Probleem is dat ik deze echt meteen wel wil..

AnklyosoR

Legacy Member
Bij sommige merken heb je op het einde eentje die Locked is(bv. de Porsche GT3 RS). Zijn die alleen bestemd voor degene met de LE? Kdacht hem aan te kopen op marketplace, maar dan krijg ik error :(

Nijntje

Legacy Member
ns boy zei:
Dnno, maar ik vind dat het MS stuurtje iig toch wat training vergt, toen ik het in begin had, verloor ik constant de controle :/

Ik heb me er echt al massa's mee geamuseerd. Kan niet wachten tot mijn fanatec in de bus valt :)

Dus mensen met stuurwiel: ADD ME "Voytek BE"

Distorted_crump

Legacy Member
wow :o net een Ferrari California gewonnen :D
en al in het bezit van een F430!
Wel leuk dat je nu meer auto's kan winnen!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan