Archief - Forza Motorsport 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Karre

Legacy Member
Cerulean zei:
Pff die van alles goud daar ga ik mijn tijd niet insteken... Dat zou wel eens een van de meest tijdrovende achievements ooit kunnen zijn.

Valt dik mee buiten die endurance races. Ik zou die driver willen huren maar die is echt rot slecht eigenlijk. Ook begin je nu altijd op de 7de plaats dus je kan er ook al niet voor zorgen door uw auto beter te maken zodat je op de 1ste plaats begint.

Goldrusher

Legacy Member
25tajqo.png


De eerste die met een foto kan bewijzen dat hij/zij een authentiek exemplaar van de game heeft, alsook een PS3, krijgt een PM met een code voor een exclusieve 2010 Audi R8 5.2 Quattro.

:)

Karre

Legacy Member
Goldrusher zei:
25tajqo.png


De eerste die met een foto kan bewijzen dat hij/zij een authentiek exemplaar van de game heeft, alsook een PS3, krijgt een PM met een code voor een exclusieve 2010 Audi R8 5.2 Quattro.

:)

2nqti88.jpg


Kom op met die code :p.

sypro9000

Legacy Member
Wa voor een pruts foto is me da.

K'heb toch al ne code van bij mijn pre-order :p

Tim307

Legacy Member
Goldrusher zei:
25tajqo.png


De eerste die met een foto kan bewijzen dat hij/zij een authentiek exemplaar van de game heeft, alsook een PS3, krijgt een PM met een code voor een exclusieve 2010 Audi R8 5.2 Quattro.

:)

Waarom mag ik niet bewijzen dat ik origineel exemplar en xbox 360 heb :(

Karre

Legacy Member
sypro9000 zei:
Wa voor een pruts foto is me da.

K'heb toch al ne code van bij mijn pre-order :p

Had geen zin om het fototoestel uit te halen. En er is "duidelijk" te zien dat ik Forza 3 en een Playstation 3 heb :p.

Cerulean

Legacy Member
Is het een fout in de snelheidsmeting, of een fout in de upgrades waardoor hij werkelijk zo snel ging?

Rubmifer

Legacy Member
Damn wat is die Nismo GT-R een lekkere wagen zeg. Best sturend ding dat ik tot nog toe heb gereden. Komt topsnelheid te kort op het rechte stuk, maar dat maak je meteen goed in de bochten. Grip, grip en nog eens grip.

29embn6.jpg


Ook een heel erg gave crash gezien van de AI. Een DBR9 verremde zich wat, raakte licht de andere Nismo, die op zijn beurt lichtjes de Corvette aantikt. De corvette gaat wat schuin, de Nismo rechtdoor, en rijdt zo in op de mclaren. Heel erg gaaf :)

21b6pky.jpg

Frado2005

Legacy Member
btw, mss domme vraag: maar als je nu aant racen bent en je ziet opeens iet waarvan je een screenshot wil: bestaat er een of andere replay knop? Nu deedik meestal gewoon rewind, en gebeurde hetzelfde opnieuw, maar niet altijd natuurlijk:D

Hq Nine

Legacy Member
frado2005 zei:
btw, mss domme vraag: maar als je nu aant racen bent en je ziet opeens iet waarvan je een screenshot wil: bestaat er een of andere replay knop? Nu deedik meestal gewoon rewind, en gebeurde hetzelfde opnieuw, maar niet altijd natuurlijk:D

race uitrijden naar replay gaan reply bekijken tot die moment en dan photo mode selecteren

kiewitcity

Legacy Member
airie zei:
race uitrijden naar replay gaan reply bekijken tot die moment en dan photo mode selecteren

ik heb al aan de hand gehad na veel herstarten dat de game begon en heel de baan voor een sec of 20 mee op schoof .. dacht er ook een foto v te trekken maar in de replay zag je die bug niet en begon alles normaal...

Hq Nine

Legacy Member
ook al gemerkt dat de game frame drops krijgt 5-10 seconden voor iemand online komt en die bubble met zn naam verschijnt ?

Viggo

Legacy Member
Gisteren in "Praga Goes Gaming" was hij bezig met Forza 3. Wat me wel erg opviel waren de lange laadtijden........... Echt lange laadtijden.......
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan