kiewitcity
Legacy Member
Cerulean zei:
die zal wel geen enkel probleemke zin tegen gekomen met de 100000 drft punte...

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cerulean zei:

Careless zei:De achievements in Forza 3 zijn echt vele gemakkelijker dan in Forza 2. Ik heb Forza 2 echt enorm lang gespeeld en ik heb er nu in Forza 3 op zo'n korte tijd al meer.
Careless zei:De achievements in Forza 3 zijn echt vele gemakkelijker dan in Forza 2. Ik heb Forza 2 echt enorm lang gespeeld en ik heb er nu in Forza 3 op zo'n korte tijd al meer.
Nijntje zei:Heb mij een E30 M3 gemaakt met Valken livery erop maar tot op heden nog maar net aan de 85.000 geraakt
Niet simpel met het stuurtje
Kan je bv een bocht verkeerd nemen en dan terugrijden of terugspoelen?

Implar zei:Terugrijden gaat niet, dan geeft hij geen punten. Terugspoelen gaat zonder probleem, dus elke keer je crasht kan je terugspoelen![]()


Evil Force zei:Heb net forza3 maar mij 2de cd wil hij precies niet installeren.
Iemand ook voorgehad?
Evil Force zei:Ik steek cd 1 in, laat hem opstarten, dan vraagt hij naar cd2, die steek ik in en er gebeurt niks.
Hij vraagt dan gewoon om cd 1 terug in te steken, dat doe ik, laat hem opstarten en terug hetzelfde. Gij vraagt cd 2 opnieuw..