Hq Nine
Legacy Member
ik ben nu 1 dag met het ms stuurtje aan het rijden
op het begin vond ik de force feedback wat zwak maar hoe meer ervaring dat je er in krijgt hoe harder en scherper je bochten gaat nemen hoe harder die ff wordt
ik vind het stuur zo zalig , wil niet meer met een controller racen
heeft iemand nog een goed idee om die pedalen vast te zetten ?
Ot =>Spiday : gewoon lvle en je krijgt echt dikke wagens
op het begin vond ik de force feedback wat zwak maar hoe meer ervaring dat je er in krijgt hoe harder en scherper je bochten gaat nemen hoe harder die ff wordt

ik vind het stuur zo zalig , wil niet meer met een controller racen

heeft iemand nog een goed idee om die pedalen vast te zetten ?
Ot =>Spiday : gewoon lvle en je krijgt echt dikke wagens


