Archief - Forza Motorsport 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bloob

Legacy Member
zal er ook wel van afhangen met welke auto ge uw race doet. Kdenk nie dak zooo slecht ben :unsure: :sad: :p

GeoBem007

Legacy Member
Mijn A's doe ik met een lichtjes aangepaste 997 GT2 (A600) of een zwaarder aangepaste Subaru Impreza WRX STI (hatch, A599).
De S doe ik met een aangepaste Reventon of R8 V10 (beiden S700)..

Achja, mss wordt het volgend seizoen moeilijker..

AnklyosoR

Legacy Member
Zullen we anders nog eens afspreken om morgenavond een paar private races te doen? Als de servers het toelaten tenminste :D

Misschien tegen 21.00u?

DissA

Legacy Member
pitbull46 zei:
Zojuist in R2 de overall #1 gehaald in sunset peni. in tleaderboard ^^

gratz!
kvind moeilijk om mooie lijnen te rijden met de controller,
kzou zohard willen da den g35 ondersteund werd door mircosoft :(

kiewitcity

Legacy Member
Cerulean zei:
Ik wil niet meer met u online spelen, da's niet spannend :(

begrijp u de volle 100% ... start en hup nakijken met een dikke halve tot volle ronde voorsprong...:bow:

schumi2003

Legacy Member
Met welk type van banden driften jullie street of sport? Ik denk dat race iets teveel grip gaat hebben.

Engine in the front of mid? Mss kan een porsche met rear ended ook wel zijn troeven hebben... Ik weet het niet.

hatetn

Legacy Member
man die endurance racen zijn belachelijk lang. ok het is het hele concept maar zoveel racen die boven het uur gaan? die 10 events alleen duren al langer dan een doorsnee spel

megamold

Legacy Member
hatetn zei:
man die endurance racen zijn belachelijk lang. ok het is het hele concept maar zoveel racen die boven het uur gaan? die 10 events alleen duren al langer dan een doorsnee spel

hire driver gebruiken

hatetn

Legacy Member
megamold zei:
hire driver gebruiken



kzal me bezig houden. je kan zo een persoon inhuren om al u games te spelen. ik krijg gewoon het gevoel dat deze nog eens een stuk langer is dan de 2e en ik kan het niet laten om het allemaal te doen. dus forza is slecht:naughty:

megamold

Legacy Member
ik doe toch hire driver , als ik na de eerste bocht al 1ste ben om dan nog een uur alleen te rijden lijkt me maar kut.

megamold

Legacy Member
om dan voorbijgestoken te worden door gammelbakken die onmogelijk sneller als mij kunnen zijn en dan te verliezen? no tnx

marcel

Legacy Member
hatetn zei:
man die endurance racen zijn belachelijk lang. ok het is het hele concept maar zoveel racen die boven het uur gaan? die 10 events alleen duren al langer dan een doorsnee spel

puh, irl is alles onder 2 uur een sprint, niks met endurance te maken :p
nu ja, van 10 eventjes die meer dan een uur duren ga je niet doodgaan he? en niemand verplicht je van ze te doen...

hatetn

Legacy Member
marcel zei:
puh, irl is alles onder 2 uur een sprint, niks met endurance te maken :p
nu ja, van 10 eventjes die meer dan een uur duren ga je niet doodgaan he? en niemand verplicht je van ze te doen...



jawel, ik verplicht mezelf. nuja ik heb al genoeg racen gedaan die zelfs 6 uur duurden in GTR, maar het voelt echt enorm lang aan. zeker omdat de AI heel die tijd superagressief gaat. wat in principe niet realistisch is bij endurance
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan