Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cerulean zei:Ik wil niet meer met u online spelen, da's niet spannend![]()

pitbull46 zei:Zojuist in R2 de overall #1 gehaald in sunset peni. in tleaderboard ^^

Cerulean zei:Ik wil niet meer met u online spelen, da's niet spannend![]()

hatetn zei:man die endurance racen zijn belachelijk lang. ok het is het hele concept maar zoveel racen die boven het uur gaan? die 10 events alleen duren al langer dan een doorsnee spel
megamold zei:hire driver gebruiken

Gl@di8or zei:Heb net m'n A4 DTM replica af
Forzamotorsport.net Forums - [Marcquez] 2009 DTM Audi A4 Touring Car (Red Bull)
staat op m'n storefront![]()

hatetn zei:man die endurance racen zijn belachelijk lang. ok het is het hele concept maar zoveel racen die boven het uur gaan? die 10 events alleen duren al langer dan een doorsnee spel

marcel zei:puh, irl is alles onder 2 uur een sprint, niks met endurance te maken
nu ja, van 10 eventjes die meer dan een uur duren ga je niet doodgaan he? en niemand verplicht je van ze te doen...