Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ntLdr zei:Ik ben toch niet zo content met de veyron. Vanaf je die iets of wat meer performance geeft krijgt die mega veel onderstuur. En ik ken niets van het tunen om het gedrag aan te passen. Dus ik rijd maar wat rond met de auto's die ik krijg.
schumi2003 zei:Brambo,
zijn er eingelijk trukjes voor dat driften? Want scheef zetten is geen probleem maar uit het decor blijven das wat anders![]()
Carrotman zei:Ik vind hard nochtans veel te makkelijk. Maar zit dan ook nog maar aan E/D class cars. Ligt dat daaraan?




), het geluid alleen al. Verdomme, geil! Physics zijn dik in orde. Stancke zei:Fack, gisteren te weten gekomen dat je het kan spelen in de Fnac. Vandaag eens geweest en toch een goed uur bezig geweest
Ben echt onder de indruk (PS3 gamer), het geluid alleen al. Verdomme, geil! Physics zijn dik in orde.
Ik had wel iedere race dat m'n olie temperatuur te hoog op liep, waardoor hij natuurlijk performance verliest. Hoe komt die? Had automatic transmission of moest je de gas loslaten bij het schakelen?
ik ook totaal niet lol, moet het spel eerst wat gewoon worden en dan mss poging doen tot tunenCerulean zei:Van tunen heb ik geen verstand dus daar begin ik niet aan, kan er dan helaas ook geen voordeel uithalen.

Careless zei:Waarschijnlijk stond automatic met clutch aan.

Stancke zei:Ja, dus wat had ik moeten doen?![]()
. Gas los, koppeling in, schakelen, koppeling los en gas geven
.