Archief - Forza Motorsport 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

zoR

Legacy Member
Mensen die af en toe zin hebben om eens tegen elkaar te racen , geen id of er al een topic voor is, if so.. plz kill me.

Add -> Zorrr

hatetn

Legacy Member
lol bezig me season en zit aan s4 wat al redelijk is. dan gekeken bij de events, ik zit nog nergens:applause:

marcel

Legacy Member
ntLdr zei:
Ik ben toch niet zo content met de veyron. Vanaf je die iets of wat meer performance geeft krijgt die mega veel onderstuur. En ik ken niets van het tunen om het gedrag aan te passen. Dus ik rijd maar wat rond met de auto's die ik krijg.

probleem met de veyron is dat alles onder de +/- 200kph op stil staan lijkt (zeker op het oude mulsanne circuit), terwijl ge voor sommige bochten toch nog een stuk trager moet gaan

btw: k heb juist mijn FXX gekregen :applause:

schumi2003

Legacy Member
Brambo,

zijn er eingelijk trukjes voor dat driften? Want scheef zetten is geen probleem maar uit het decor blijven das wat anders :D

Bloob

Legacy Member
schumi2003 zei:
Brambo,

zijn er eingelijk trukjes voor dat driften? Want scheef zetten is geen probleem maar uit het decor blijven das wat anders :D

Tgoh, vooral niet te snel willen gaan bij het driften.. tijd boeit toch niet, als ge uw drift points maar hebt.

Op begin ging ik ook altijd te snel de bochten in waardoor ik in de vangrails belande bij het drifte.

GeoBem007

Legacy Member
Met uwe gas spelen.. Gene schrik hebben om gas te lossen en vooral ook geleidelijk aan gaan met de gas, dus niet op/af/op/af maar echt me feeling :)
En ja, bij en tegensturen..

Oefening baart kunst :p

Columbo

Legacy Member
Heeft iemand trouwens nog leuke stuff staan in z'n storefront?

Ik heb zelf logo's van Logitech, Jupiler, Octan (van LEGO) te koop staan.

GT: M1ke360

megamold

Legacy Member
ok dit vind ik dus wel maar kut , normal is te gemakkelijk ( eerste 3-4 bochten 1ste worden en dan maar beginnen dubbelen )
en hard is te moeilijk ( met veel geluk 2de worden )
en dit dan tegen autos die ver onder mijn performance liggen , ik rij atm met een focus RS C425 de 2de hoogste is een ctsv C412
maar zelfs de allerslechtste wagen (focus C354 ) is zowel op de straight als in de bochten veel sneller als mij wat dus niet mogelijk is.
als op hard de ai nu eens beter werd ( minder remmen sneller uit de bochten ... )
ipv zelfs de meest crappy auto op de grid bakken sneller te later rijden dan de beste auto.

Carrotman

Legacy Member
Ik vind hard nochtans veel te makkelijk. Maar zit dan ook nog maar aan E/D class cars. Ligt dat daaraan?

MeRCeNaRy

Legacy Member
Carrotman zei:
Ik vind hard nochtans veel te makkelijk. Maar zit dan ook nog maar aan E/D class cars. Ligt dat daaraan?

Ja, des te hoger ge gaat in klassen des te moeilijker het word. Ik ben nu just van C425 Wk's naar A600 Wk's gegaan met menne R33 en kheb op da wk hennig goed moeten rijden om uiteindelijk te kunnen winnen, het kwam tot op de laatste bocht neer :)

Ik heb wel gemerkt dat uwe ketel afstellen ENORM veel doet. Heb menne R33 afgesteld en doe op 1 bepaald circuit tot 5 seconden sneller :)

Cerulean

Legacy Member
Ik speel ook op hard, en win maar de helft van de races (zit nu aan seizoen 3), maar ik heb 't liever zo dan de gemakkelijkheid van normal. Voor achievements is het niet ideaal natuurlijk want er is er eentje waarbij ge alles moet gewonnen hebben. Maar da's bijzaak.
Van tunen heb ik geen verstand dus daar begin ik niet aan, kan er dan helaas ook geen voordeel uithalen.

GeoBem007

Legacy Member
Ik heb zo ni direct da probleem eigenlijk.. En ik kan me ni voorstellen dat ik echt zo ne goeie piloot ben ze.
Ik probeer zowiezo zo veel mogelijk onderstel en drivetrain upgrades te doen en de motor pas ik aan als ik nog 'punten over heb' om tot aan de limiet te geraken..
Ik heb in de A600 een Porsche GT2 die lichtjes is aangepast, A600 en een Subaru Impreza WRX STI die volledig naar A599 is gegaan. Zijn twee van mijn beste wagens :)

Ik kan best geloven dat afstelling veeeeel helpt.. Enkel ben ik daar ni zo ne crack in, dus vind dat een beetje lastig.

Wat ik vooral lastig vind is de race transmission. Er komt dan, moest je hem kopen, 9/10 een gigantische dip in uw 'launch'.. Waarom is dit eigenlijk? Blijf er meestal van weg, heb meestal genoeg met de versie eronder om de eind-verhouding aan te passen..

megamold

Legacy Member
ik tune mijn autos ook bij , maar als ik op een lange straight voorbijgestoken worden door nen auto van 15 jaar oud die in alle opzichte slechter is als men eigen auto dan is mijn goesting voor op hard te spelen snel voorbij.
een race 2x moeten rijden voor goud te halen vind ik ni zo erg zolang het maar spannend is, maar op het moment is normal of hard allesbehalve spannend

Stancke

Legacy Member
Fack, gisteren te weten gekomen dat je het kan spelen in de Fnac. Vandaag eens geweest en toch een goed uur bezig geweest:x

Ben echt onder de indruk (PS3 gamer:)), het geluid alleen al. Verdomme, geil! Physics zijn dik in orde.

Ik had wel iedere race dat m'n olie temperatuur te hoog op liep, waardoor hij natuurlijk performance verliest. Hoe komt die? Had automatic transmission of moest je de gas loslaten bij het schakelen?

Karre

Legacy Member
Stancke zei:
Fack, gisteren te weten gekomen dat je het kan spelen in de Fnac. Vandaag eens geweest en toch een goed uur bezig geweest:x

Ben echt onder de indruk (PS3 gamer:)), het geluid alleen al. Verdomme, geil! Physics zijn dik in orde.

Ik had wel iedere race dat m'n olie temperatuur te hoog op liep, waardoor hij natuurlijk performance verliest. Hoe komt die? Had automatic transmission of moest je de gas loslaten bij het schakelen?

Waarschijnlijk stond automatic met clutch aan.

Carrotman

Legacy Member
is het beter om eerst season play te doen of gewoon die single events?

Cerulean zei:
Van tunen heb ik geen verstand dus daar begin ik niet aan, kan er dan helaas ook geen voordeel uithalen.
ik ook totaal niet lol, moet het spel eerst wat gewoon worden en dan mss poging doen tot tunen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan