Archief - Forza Motorsport 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

spidey

Legacy Member
Waar kan je de LE kopen? dachr reclame van Mediamarkt gezien te hebben voor 56€ ongeveer? kan dat?

IIcon

Legacy Member
yep,dat kan zijn :) ook al geruchten ervan gelezen :)

ps: gvd Ytube is traag -.-

kiewitcity

Legacy Member
pitbull46 zei:
yep,dat kan zijn :) ook al geruchten ervan gelezen :)

ps: gvd Ytube is traag -.-

zeg pitbull , welk parcour en welke wagen is goed om het 100000 drift achievement te halen , al een paar keer geprobeerd met ne lexus ma haal met heel veel moeitte 70000 punten... heb in verleden al veel filmpjes v u drift toeren gezien v grid enzo...

de parcouren zijn te kort :rofl:

Implar

Legacy Member
kiewitcity zei:
zeg pitbull , welk parcour en welke wagen is goed om het 100000 drift achievement te halen , al een paar keer geprobeerd met ne lexus ma haal met heel veel moeitte 70000 punten... heb in verleden al veel filmpjes v u drift toeren gezien v grid enzo...

de parcouren zijn te kort :rofl:

Ik denk dat Fujimi Kaido het beste parcours is (volledig lap dan wel, geen point to point). En veel rewinds gebruiken zodat je uit elke bocht het maximum kan halen.
Ik heb zelf de achievement nog niet, me er dit weekend eens mee bezig houden.

spoon

Legacy Member
ik die drift achievement gedaan op fujimi kaido met de impreza race wagen

kiewitcity

Legacy Member
Cerulean zei:
'k zou denken dat ne Lexus niet direct de ideale driftbak is?

de lexus isf met alle optie's af ge moet die maar is zien scheef gaan hangen dan valt niet onder controle te houden ,t zal da zijn .is weer zo een ellendig achievementje v 5g ...

Catscratch

Legacy Member
Om te driften zou ik direct voor de TVR Sagaris gaan ... als ge daar gewoon ne race mee doet rijde al meer zijdelings dan rechtdoor :D

JimmyPatterson

Legacy Member
Tvr's staan dan ook wel bekend om een "gevaarlijke" rij-ervaring:p

.z.

Legacy Member
met die Lexus ISF heb je wel je handen vol zeg. En die turbo klinkt als ne kleinde die op de achterbank rare geluiden zit te maken.

GeoBem007

Legacy Member
is de ISF ni supercharged?
Pitbull: vette kleurtjes :D Heb het niet uitgekeken maar zaten wel paar vette drifts tussen :)

JimmyPatterson

Legacy Member
Die kleuren doen pijn aan mun ogen ö

Wel een aantal erg goede drifts

hatetn

Legacy Member
kiewitcity zei:
de lexus isf met alle optie's af ge moet die maar is zien scheef gaan hangen dan valt niet onder controle te houden ,t zal da zijn .is weer zo een ellendig achievementje v 5g ...



serieus zeg, zitte nu forza zuiver voor de achievements aan het spelen ofwa. al u posts op de laatste pagina's gaan over hoe je een achievement moet halen. had je nu al heel het spel gedaan ik zou nog zeggen ja. maar daar is het wat vroeg voor niet?

GizeH

Legacy Member
el slettos zei:
Xbox knop indrukken op uw controller, het meest linkse tabblad, redeem code ;)

@ IkoN: dat zit bij de LE ja

ik wist dat van redeem code, maar ik kreeg een mail van shopto.net waar gesproken werd van een "codes tab".
Er werd bedoelt de codes tab bij mijn shopto account, vandaar de verwarring ;)

Carrotman

Legacy Member
Waarom zijn die single events (niet season play) zo makkelijk? Ik deed er 3, had een D-wagen gewonnen en steek nu iedereen voorbij in 1 2 3...
En ik heb de limited edition, zit ook een dashboard theme bij maar zie die nergens staan...?

IkoN

Legacy Member
heb de 2 codes ingegeven en de packs gedownload maar die audi R8 is da die rode die ge kunt kopen voor 149.000CR ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan