Archief - Forza Motorsport 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

IkoN

Legacy Member
blauwe zie ik nie staan zene , heb ne witte R8,daarnaast ne rode , en dan nog 1ne in de S klasse

JimmyPatterson

Legacy Member
Blauw zoals deze:
Audir8.jpg


Ik heb die blauwe, de "normale" en dan die rode forza editie

IkoN

Legacy Member
kzeg het , de enige die ik zie staan in men buy cars is de gewone witte,dan de rode Quattro en dan die in de S klasse , mss as ik is op men box klop da die dan tevoorschijn komt :)

IkoN

Legacy Member
thx , die community die staat er nie bij bijmij , hoe kunde die krijgen eigenlijk?

megamold

Legacy Member
als ik mij ni vergis hebk die code gekrege voor mijn preorder op shopto

Nike`zKeN

Legacy Member
spidey zei:
Waar kan je de LE kopen? dachr reclame van Mediamarkt gezien te hebben voor 56€ ongeveer? kan dat?

In de mediamarkt vanmorgen (wel in oostende) de LE gekocht voor 54€. Er was een stickerke overgeplat , die eronder was idd 65€ :D. Was dus zelfde prijs als de gewone versie en er lagen er nog 3 LE's.

Darius Craven

Legacy Member
Nike`zKeN zei:
In de mediamarkt vanmorgen (wel in oostende) de LE gekocht voor 54€. Er was een stickerke overgeplat , die eronder was idd 65€ :D. Was dus zelfde prijs als de gewone versie en er lagen er nog 3 LE's.

Heb hetzelfde gezien in Oostakker. Dat is echt wel cheap voor zo'n topgame en dan nog LE...

Distorted_crump

Legacy Member
Hmmz vandaag een raar iets gekregen, eerst mn A championship gedaan. en daar direct na de r3 had liever nog eerste de S klasse gehad.
Of houd de game ook rekening met geld? Want heb nog maar 1 miljoen credits haha :d

IIcon

Legacy Member
bwa, als jen u een S class maakt of hebt, deze selecteert, kan je races voor de S class doen ;) is niet bepaald met volgorde, maar met de class die je wil rijden..

ntLdr

Legacy Member
Distorted_crump zei:
Hmmz vandaag een raar iets gekregen, eerst mn A championship gedaan. en daar direct na de r3 had liever nog eerste de S klasse gehad.
Of houd de game ook rekening met geld? Want heb nog maar 1 miljoen credits haha :d
Denk dat het normaal is, ik ben ook van A naar R3 gegaan en heb iets van 1,4m cr. Net de Bugatti Veyron gekregen :evil:

m1dnight

Legacy Member
Vandaag tot level 21 gespeeld. Begin meeste gereden met gol 2 gti, nadien focus RS en nu een GT2! Tot hoe hoog gaat die level eigenlijk?

ntLdr

Legacy Member
Er is een achievment voor lvl 50 dus ik vermoed tot daar ergens ? Ik zit nu op lvl34 en rijd nu met R3 class wagens, maar ik vind dat het remmen en insturen van bochten als maar moeilijker word. Is het de bedoeling dat je vanaf dan met de tune settings begint te spelen ? Want ik snap daar de ballen van... Oftewel onbreekt de skill nog hard ... :)

kiewitcity

Legacy Member
hatetn zei:
serieus zeg, zitte nu forza zuiver voor de achievements aan het spelen ofwa. al u posts op de laatste pagina's gaan over hoe je een achievement moet halen. had je nu al heel het spel gedaan ik zou nog zeggen ja. maar daar is het wat vroeg voor niet?

ma nee , vroeg me gewoon af hoe ik dat drift achievement moest halen , in een gewone race zal dat nooit nie lukken ... gisteren effe die bmw geleend v pitbull ma t lukt van geen kanten , ben nu in het 4 de seizoen dus nog lang nie klaar met de game en nu begint het allemaal langer te duren zit R3 nu met ne bmw ,me laatste geld eraan uitgegeven ..veel te veel layers gekocht.

GeoBem007

Legacy Member
Staat hier rond p40 in een spoiler de lijst met auto's die je krijgt per level..
In het begin staan er een paar foutjes, maar de rest klopt goed!
Heb gisteren mijn SL65 gekregen :) Meteen beetje aangepast en wat races gereden :)
Ik wil de Veyron! :P

ntLdr

Legacy Member
Ik ben toch niet zo content met de veyron. Vanaf je die iets of wat meer performance geeft krijgt die mega veel onderstuur. En ik ken niets van het tunen om het gedrag aan te passen. Dus ik rijd maar wat rond met de auto's die ik krijg.

Bloob

Legacy Member
Vandaag de drift achievement gehaald. Op fujiimo Kaido met mijn opgevoerde Golf Rabbit GTI.

Was te easy, had tegen de 130k punten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan