Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
spidey zei:Waar kan je de LE kopen? dachr reclame van Mediamarkt gezien te hebben voor 56€ ongeveer? kan dat?
. Was dus zelfde prijs als de gewone versie en er lagen er nog 3 LE's.Nike`zKeN zei:In de mediamarkt vanmorgen (wel in oostende) de LE gekocht voor 54€. Er was een stickerke overgeplat , die eronder was idd 65€. Was dus zelfde prijs als de gewone versie en er lagen er nog 3 LE's.
Denk dat het normaal is, ik ben ook van A naar R3 gegaan en heb iets van 1,4m cr. Net de Bugatti Veyron gekregenDistorted_crump zei:Hmmz vandaag een raar iets gekregen, eerst mn A championship gedaan. en daar direct na de r3 had liever nog eerste de S klasse gehad.
Of houd de game ook rekening met geld? Want heb nog maar 1 miljoen credits haha :d


hatetn zei:serieus zeg, zitte nu forza zuiver voor de achievements aan het spelen ofwa. al u posts op de laatste pagina's gaan over hoe je een achievement moet halen. had je nu al heel het spel gedaan ik zou nog zeggen ja. maar daar is het wat vroeg voor niet?