fixer187
Legacy Member
megamold zei:ok dit vind ik dus wel maar kut , normal is te gemakkelijk ( eerste 3-4 bochten 1ste worden en dan maar beginnen dubbelen )
en hard is te moeilijk ( met veel geluk 2de worden )
en dit dan tegen autos die ver onder mijn performance liggen , ik rij atm met een focus RS C425 de 2de hoogste is een ctsv C412
maar zelfs de allerslechtste wagen (focus C354 ) is zowel op de straight als in de bochten veel sneller als mij wat dus niet mogelijk is.
als op hard de ai nu eens beter werd ( minder remmen sneller uit de bochten ... )
ipv zelfs de meest crappy auto op de grid bakken sneller te later rijden dan de beste auto.
Je moet zeker eens de Fiat 500 event op hard spelen, ik vond ook dat hard een beetje te moeilijk was maar dit event is perfect om daarmee te beginnen imo.




