Archief - Forza Motorsport 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fixer187

Legacy Member
megamold zei:
ok dit vind ik dus wel maar kut , normal is te gemakkelijk ( eerste 3-4 bochten 1ste worden en dan maar beginnen dubbelen )
en hard is te moeilijk ( met veel geluk 2de worden )
en dit dan tegen autos die ver onder mijn performance liggen , ik rij atm met een focus RS C425 de 2de hoogste is een ctsv C412
maar zelfs de allerslechtste wagen (focus C354 ) is zowel op de straight als in de bochten veel sneller als mij wat dus niet mogelijk is.
als op hard de ai nu eens beter werd ( minder remmen sneller uit de bochten ... )
ipv zelfs de meest crappy auto op de grid bakken sneller te later rijden dan de beste auto.

Je moet zeker eens de Fiat 500 event op hard spelen, ik vond ook dat hard een beetje te moeilijk was maar dit event is perfect om daarmee te beginnen imo.

DissA

Legacy Member
de A klasse is atm te gemakkelijk in men S5 @ A600 ik lig al eesrte na 10m op hard
die auto is gewoon beestig goe mss moete de mensen die het wa moeiljik vindne op hard een auto nemen die hun beter ligt?

laat iets weten voor vanavond kzie een raceke in catalunya wel zitten ^^

schumi2003

Legacy Member
GeoBem007 zei:
Met uwe gas spelen.. Gene schrik hebben om gas te lossen en vooral ook geleidelijk aan gaan met de gas, dus niet op/af/op/af maar echt me feeling :)
En ja, bij en tegensturen..

Oefening baart kunst :p

Brambo^ zei:
Tgoh, vooral niet te snel willen gaan bij het driften.. tijd boeit toch niet, als ge uw drift points maar hebt.

Op begin ging ik ook altijd te snel de bochten in waardoor ik in de vangrails belande bij het drifte.


idd heb het nu een beetje door.

Ik wou altijd te snel driften en das idd niet goed, ook teveel gas geven = 360° enz dat heb ik nu onder de knie stilaan.

Maar welke auto's laten zich goed schuin zetten en welke specifieke afstellingen bij tune setup moet je dan nemen?

Nissan skyline bv met euhm veel front downforce en weinig rear? korte gear ratio's? Weining drunk achteraan en meer op de voorbanden?:$

Ben meer een trackracer dan een driftking :D

DissA

Legacy Member
Gl@di8or zei:
wat is uw tuning setup? :)
kheb de quick setup gebruikt en daarna me gearing na accel gedaan camber iets negatief gezet en men damping aangepast

em sta normaal ook op men storefront voor 8k onder "curbeater" :p

DissA

Legacy Member
schumi2003 zei:
idd heb het nu een beetje door.

Ik wou altijd te snel driften en das idd niet goed, ook teveel gas geven = 360° enz dat heb ik nu onder de knie stilaan.

Maar welke auto's laten zich goed schuin zetten en welke specifieke afstellingen bij tune setup moet je dan nemen?

Nissan skyline bv met euhm veel front downforce en weinig rear? korte gear ratio's? Weining drunk achteraan en meer op de voorbanden?:$

Ben meer een trackracer dan een driftking :D

beste is al veel camber vanvoor zetten ook kijken na u koppen curve en zien waar den auto meeste koppel produceerd en daar u 2e en 3e vites naar zetten

ma kwa vering en banden weet ik ni veel denk genoeg grip vooraan en achteraan just genoeg dat den auto "pakt"

verder zouk ook antirollbars zetten waar vanvoor redelijk stijf is dacht da den auto dan ook meer overstuur ging hebben

moet ma is kijken na den uitleg da ge krijgt in de menukes en dan zowa alles wa ze zeggen voor overstuur te verkrijgen aanpassen ^^

schumi2003

Legacy Member
Das t probleem juist dat spel moet op 60Hz spelen en dan wordt den tv licht wazig bij kleine tekst :p.

Van die koppel curve aanpassen naar uw 2e en 3e vitesse snap ik niets van?

Gewoon u 2e en 3e vitesse heel lang maken ofwat?

renaat13

Legacy Member
Brambo^ zei:
idd, heb ik dus ook...

Medium= te gemakkelijk, Hard= te moeilijk :(

Ik speel op medium met alle driving assists af. Ik moet zeggen dat dit met bepaalde wagens toch wel een grotere opgave is. Je komt zeker en vast niet na de eerste bocht aan de leiding.

DissA

Legacy Member
schumi2003 zei:
Das t probleem juist dat spel moet op 60Hz spelen en dan wordt den tv licht wazig bij kleine tekst :p.

Van die koppel curve aanpassen naar uw 2e en 3e vitesse snap ik niets van?

Gewoon u 2e en 3e vitesse heel lang maken ofwat?

als ge uwe auto tuned hebde zo'n koppel en vermogen curve é en ik denk da ge u 2e en 3e vitessen rond de punten moet zetten waar den otto het meeste vermogen heeft, mor als ik meneigen tekst zou lezen zou ik derook ni aan uit kunnen :p

maar camber vanvoor en vanachter verhogen is iig al een positief effect op het overstuur gedoe


btw iemand raceke? op catalunya met de A wagens ^^

add me op dDissAa

m1dnight

Legacy Member
Goh, kzat da gisteren ook te denken voor mijnen tv, elke assist uit gezet, en opponents op medium gezet, net te makkelijk, of net te moeilijk. Hoewel, nu ist wel tof om te racen, kzit nog altijd in A-klasse, en ik moet toegeven, ik kan een hele race op kop blijven (zonder! brokken), en dan naar de laatste lap toe, beginnen ze wel beter te rijden, en moet ik echt vechten om eerste te zijn. Dit is wel hoe ik het graag heb :D. Ik heb wel moeten afgeven laatste race nu, in NY. Driver gehuurd, en als ik zie hoe die rijden, ben ik pro.

Scifo

Legacy Member
Interessante lectuur. Enkel voor Forza zou ik een 360 willen aanschaffen. Ik snap niet wrm de logitech G25 niet ondersteund wordt, heb het stuur pas gekocht :'(

DissA

Legacy Member
Scifo zei:
Interessante lectuur. Enkel voor Forza zou ik een 360 willen aanschaffen. Ik snap niet wrm de logitech G25 niet ondersteund wordt, heb het stuur pas gekocht :'(

is ni door turn ten maar door m$

marcel

Legacy Member
bah, die AI in de R2 world championship begint ferm op mijn zenuwen te werken. 3 van de 4 races ben ik niet in de top 5 gefinisht omdat in de voorlaatste ronde een pipo mij op een recht stuk van de baan katapulteert...

Bloob

Legacy Member
renaat13 zei:
Ik speel op medium met alle driving assists af. Ik moet zeggen dat dit met bepaalde wagens toch wel een grotere opgave is. Je komt zeker en vast niet na de eerste bocht aan de leiding.

Inderdaad, dat zeg ik ook niet, maar hoe verder in het spel je komt ( ik zit nu A klasse) hoe langer de races worden.

Na 1 lap op medium ben ik iedereen al lang voorbij, en zie ze nooit meer terug.
Op hard daarentegen word ik met moeite 2de, laat staan eerste :unsure:

speel ook met alle assists off. (behalve clutch)

GeoBem007

Legacy Member
Ben nu vollop bezig in seizoen 3 met de WC in A-klasse en wat races in S.
In de S heb ik het soms moeilijk om de Veyron achter mij te houden maar in A is het nog een tikje erger. De opvolgers zijn vrij goed en leunen qua prestaties ook goed aan mij.. Maar ik heb nog geen enkel probleem gehad om aan de leiding te geraken en te blijven..

Ben ik dan zo goed? :p Alle assists staan bij mij ook af (op clutch na)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan