Archief - Forza Motorsport 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

IIcon

Legacy Member
Cerulean zei:
Ik wil niet meer met u online spelen, da's niet spannend :(

kiewitcity zei:
begrijp u de volle 100% ... start en hup nakijken met een dikke halve tot volle ronde voorsprong...:bow:

^^ m'n tijd is alweer gebroken door 1 iemand met paar honderdsten van seconde.. Zal trg opnieuw moeten rijden dus :p

I know, das ni fun nee, daarom dattek allemaal dezelfde wagens nam ^^

Ter is btw ne wedstrijd in de gunkstore, diek normaal wel zou kunnen winnen, maar kan der gwn ni geraken -.-

skatemania

Legacy Member
Implar zei:
De theme voor de LC Edition is beschikbaar. Het kan zelfs zijn dat mensen zonder de LCE het ook kunnen downloaden.
Xbox LIVE Marketplace | Forza Motorsport 3

EDIT: en hopelijk zijn jullie allemaal meerderjarig want er zijn velen die problemen hebben met de parental settings

Ahzo, ik zal eens gaan kijken :)

Staat nog niet op dashboard :( en via site kun je pas vanaf 18+ dusja...

Karre

Legacy Member
Had ik geluk zeg dat er iemand zijn preorder van de limited edition gecancelt heeft. Nu heb ik alsnog de limited edition kunnen bemachtigen :D.

Implar

Legacy Member
Even een vraagje over de Achievement 'Entrepreneur'
De beschrijving is 'Sell a Tuning Setup, Design, or Vinyl Group from your storefront.'

Ik heb echter al een Vinyl Group op mijn storefront staan (gratis) en een Tuning Setup (1000 Cr), maar geen achievement.
Zowel de Vinyl als de Setup zijn wel al enkele keren verkocht...

Alexat

Legacy Member
cheat zowat iedereen online of k begrijp ik iets verkeerd? iedereen vliegt opeens gwn voor mij, lijkt wel lagg, maar ook als iemand uit de bocht gaat, 2 seconden later flitst die voorbij :s

fixer187

Legacy Member
Implar zei:
Even een vraagje over de Achievement 'Entrepreneur'
De beschrijving is 'Sell a Tuning Setup, Design, or Vinyl Group from your storefront.'

Ik heb echter al een Vinyl Group op mijn storefront staan (gratis) en een Tuning Setup (1000 Cr), maar geen achievement.
Zowel de Vinyl als de Setup zijn wel al enkele keren verkocht...

zeker van dat de setup al verkocht is geweest? je moet ze dus verkopen en niet sharen.

Implar

Legacy Member
fixer187 zei:
zeker van dat de setup al verkocht is geweest? je moet ze dus verkopen en niet sharen.

Het is al opgelost.
Ik had al een melding dat ik 1000Cr verdiend had op de storefront, daarna op Recieve Credits gedrukt en ik merkte dat ik geen achievement kreeg.
Even verder gegoogled en na nog een paar keer op Recieve Credits te klikken kreeg ik de achievement.

kiewitcity

Legacy Member
fixer187 zei:
zeker van dat de setup al verkocht is geweest? je moet ze dus verkopen en niet sharen.

zelfde probleem van koop een wagen op storefront , ook geen achievement v gezien ..en denk zelfs dat t andere achievement van iemand te overbieden ook moest komen want werd 2 keer overboden eer ik de auto gekocht (gewonnen) had.

Distorted_crump

Legacy Member
Gvd zeg, weet je wat ik rete saai vind?
die closed circuit races pfff! :o
en zeker met die trage auto's, denk dat ik vanaf morgen online ga beginnen spelen.
Wel alleen maar A of S races kan echt geen weg met die R3!

Hq Nine

Legacy Member
net een een xbox 360 stuurtje gehaald 66 euro in Mediamarkt = geen geld :D


EDIT : kan je eigenlijk ergens die FF instellen ?

Mexter

Legacy Member
airie zei:
net een een xbox 360 stuurtje gehaald 66 euro in Mediamarkt = geen geld :D


EDIT : kan je eigenlijk ergens die FF instellen ?

damn, ikke vorige week gehaald voor 90 in mediamarkt = veel geld :d

moonhippo

Legacy Member
welk stuur gebruiken jullie eigenlijk ? Ik had ooit eens Logitech DriveFX gekocht maar ik ben er niet echt content over :S, zijn er mensen die dat MS stuur gebruiken ?

Implar

Legacy Member
moonhippo zei:
welk stuur gebruiken jullie eigenlijk ? Ik had ooit eens Logitech DriveFX gekocht maar ik ben er niet echt content over :S, zijn er mensen die dat MS stuur gebruiken ?

Iedereen gebruikt hier dat MS stuur hoor. Voor de 360 kan je enkel dat of het Fanatec stuur gebruiken.

moonhippo

Legacy Member
mmh zal ik het toch maar eens inhuis moeten halen, enig idee van een advies prijs ?

OT: ik blijf maar zeggen dit is mijn laatste race, en elke keer krijg ik wel iets nieuws, straks ga ik me eens deftig bezig houden met men designs

Implar

Legacy Member
moonhippo zei:
mmh zal ik het toch maar eens inhuis moeten halen, enig idee van een advies prijs ?

OT: ik blijf maar zeggen dit is mijn laatste race, en elke keer krijg ik wel iets nieuws, straks ga ik me eens deftig bezig houden met men designs

Momenteel in MediaMarkt: 66 eur

spidey

Legacy Member
net gekocht!
en het is nice!

kvraag me enkel af waar jullie zoveel 'leuke' auto's winnen ...
Het leukste dat ik gewonnen heb is een sirocco ... (ben wel nog niet ver gevorderd)

AnklyosoR

Legacy Member
Bij ons in de mediamarkt stond de LE aan dezelfde prijs als gewone editie 51,99eu..
Maar helaas geen MS stuur gezien. Anders had ik die wel meegenomen.

kiewitcity

Legacy Member
Distorted_crump zei:
Gvd zeg, weet je wat ik rete saai vind?
die closed circuit races pfff! :o
en zeker met die trage auto's, denk dat ik vanaf morgen online ga beginnen spelen.
Wel alleen maar A of S races kan echt geen weg met die R3!

R3 vind ik juist het beste , zit tenminste e wat snelheid in... en die ferarri rijdt perfect , en trowens als u dat tegen steekt hebt ge pech want er komt een r3 race van 9 races? ergens in het derde jaar en er zitten er tss v 14 ronden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan