IIcon
Legacy Member
Cerulean zei:Ik wil niet meer met u online spelen, da's niet spannend![]()
kiewitcity zei:begrijp u de volle 100% ... start en hup nakijken met een dikke halve tot volle ronde voorsprong...![]()
^^ m'n tijd is alweer gebroken door 1 iemand met paar honderdsten van seconde.. Zal trg opnieuw moeten rijden dus

I know, das ni fun nee, daarom dattek allemaal dezelfde wagens nam ^^
Ter is btw ne wedstrijd in de gunkstore, diek normaal wel zou kunnen winnen, maar kan der gwn ni geraken -.-

.