Archief - Forza Motorsport 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kiewitcity

Legacy Member
ik zit level 50 voorbij en laatste seizoen ..maar heb de indruk da ik nog uren en uren mag spelen als ik het achievement wil van alls goud... bij momenten is de game zo makkelijk en ander momenten vloek ik me kapot.. speel altijd game op medium ai op hard ..lekker ..

Dr Wodka

Legacy Member
ik ben bijna level 40 nu hehe.......rij op moment nog altijd met de FXX rond en die is zo easy om races met te winnen.

Mijn gevoel is die FXX beter als de veyron want met die auto kan ik echt gene zak winnen op bochtige banen terwijl ik met de FXX elk parcours win.

De veyron kan ik enkel races winnen zoals le mans / nurburgrin / ovals.

hatetn

Legacy Member
Opus zei:
ik ben bijna level 40 nu hehe.......rij op moment nog altijd met de FXX rond en die is zo easy om races met te winnen.

Mijn gevoel is die FXX beter als de veyron want met die auto kan ik echt gene zak winnen op bochtige banen terwijl ik met de FXX elk parcours win.

De veyron kan ik enkel races winnen zoals le mans / nurburgrin / ovals.



de veyron is dan ook een overroepen kutauto omdat hij 407km/h gaat en 987 pk heeft.

nu neem die R1 peugeots en je gaat wel zien wat zalige wagens zijn.

kzit atm aan 42% en over de uren zal ik maar niet meer praten. het lijkt me wel dat ik boven de 100 ga zitten tegen dat alles goud is

m1dnight

Legacy Member
Die veyron is idd een ferme kutbak, ik was redelijk blij toen ik hem kreeg, omdat ik met de impreza WRX niet echt veel R3 races kon winnen. Eerste bocht dat ik nam met die veryron "you're going out the door".

Ik weet nu zelf wel niets van het tunen af, om de prestaties een beetje te verbeteren, maar goed, die F430GT die ik nu heb, rijdt zeer lekker, wl een gevoelig wagentje!

Karre

Legacy Member
Wat hadden jullie nu verwacht van die Veyron? :lol: Die auto weegt 2 ton en heeft een enorme kracht, natuurlijk ging die enorm stroef zijn om mee te sturen. Dat zat ik zelfs al van in het begin te zeggen.

Dr Wodka

Legacy Member
Jah die R1 peugeot is ok zalig om te rijden .....met die heb ik al menig online races gewonnen of op het podium mee gestaan.

GeoBem007

Legacy Member
Ik snap ni waarom mensen hier auto's tunen naar R3 terwijl ge er een paar pareltjes in uwe schoot geworpen krijgt?
De F430GT, de GT3 RSR, de M3, ..?

Karre

Legacy Member
GeoBem007 zei:
Ik snap ni waarom mensen hier auto's tunen naar R3 terwijl ge er een paar pareltjes in uwe schoot geworpen krijgt?
De F430GT, de GT3 RSR, de M3, ..?

Goedkoper natuurlijk.

hatetn

Legacy Member
Careless zei:
Wat hadden jullie nu verwacht van die Veyron? :lol: Die auto weegt 2 ton en heeft een enorme kracht, natuurlijk ging die enorm stroef zijn om mee te sturen. Dat zat ik zelfs al van in het begin te zeggen.



ik heb vanaf de eerste keer dat hij in top gear kwam gezegd dat het een kreng was om mee op een circuit te rijden. ik ben zelfs enorm lang van de mening geweest dat ze hem daarom geen rondje lieten rijden. wanneer het gebeurde werd mijn vermoeden enkel bevestigd.

als je een echte topper in de s klasse wilt. lambo revinton. wss de beste wagen onder de R klasse.

Qronicle

Legacy Member
Vandaag dat drift lap achievement gehaald met de TVR Sagaris, valt nog wel mee als ge constant kunt rewinden ^^

m1dnight

Legacy Member
Klein vraagje, moet ge alle assists uitzetten om te driften? Of best eentje aanzetten?
Nu heb ik enkel traction control aangezet, en da geeft mij de indruk da driften stabieler gaat? Want zonder enige assist, met een R3 auto, is driften nit het makkelijkste van het spel.

Implar

Legacy Member
m1dnight zei:
Klein vraagje, moet ge alle assists uitzetten om te driften? Of best eentje aanzetten?
Nu heb ik enkel traction control aangezet, en da geeft mij de indruk da driften stabieler gaat? Want zonder enige assist, met een R3 auto, is driften nit het makkelijkste van het spel.

Traction control en STM moeten uitstaan om deftig te driften. Ook manueel schakelen.
En als het voor de achievement is, best geen al te sterke wagen nemen, ik heb een opgefokte Toyota Trueno gebruikt en die had meer dan genoeg power.

GeoBem007

Legacy Member
Heb daar net een 370Z voor gekocht. Twin Turbo met volledige turbo upgrade, intercoolers, oliekoeling en nokkenassen. Dan alle onderstel en drivetrain mods..

Maar das percies wa teveel power.. LOL
Mss moet ik hem motorisch maar standaard houden, zal ook wel lukken denk :)

Kriminal

Legacy Member
Vandaag online geweest met men Focus RS in B klasse op het maximum. En jezus khad alle assists uit en kon voor geen meter mee met de rest. Hoe komt dit? :p
Tweede race wou ik iedereen voorbijvlammen in eerste bocht gevolg 4 auto's van de baan en nen helen boel flames naar men kop :d

Implar

Legacy Member
DJ Kriminal zei:
Vandaag online geweest met men Focus RS in B klasse op het maximum. En jezus khad alle assists uit en kon voor geen meter mee met de rest. Hoe komt dit? :p
Tweede race wou ik iedereen voorbijvlammen in eerste bocht gevolg 4 auto's van de baan en nen helen boel flames naar men kop :d

Hoe slaag je erin op een normale manier 4 auto's van de baan te kegelen?:wtf:

Cerulean

Legacy Member
Allé, 't soort volk waar ik het online dus serieus van op mijn heupen krijg.

Karre

Legacy Member
Er komt toch wel bitter weinig Mazda Laguna Seca tijdens de races in voor vind ik persoonlijk. Heb het zelfs in de career nog niet moeten doen.

Cerulean

Legacy Member
Is mij ook al opgevallen. Niet erg, heb in de vorige edities mijn overdosis gehad.

Rubmifer

Legacy Member
Iemand geïnteresseerd in een Carrera GT? :p Zet er normaal vanavond eentje te koop voor een redelijke prijs. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan