kiewitcity
Legacy Member
ik zit level 50 voorbij en laatste seizoen ..maar heb de indruk da ik nog uren en uren mag spelen als ik het achievement wil van alls goud... bij momenten is de game zo makkelijk en ander momenten vloek ik me kapot.. speel altijd game op medium ai op hard ..lekker ..
Die auto weegt 2 ton en heeft een enorme kracht, natuurlijk ging die enorm stroef zijn om mee te sturen. Dat zat ik zelfs al van in het begin te zeggen.


