Liquid Li0n
Legacy Member
Implar zei:Forza 3 zou een reden zijn om een 360 te kopen voor mij
(mocht ik nog geen hebben)
Silent Thunder zei:Idem, samen met de episodic content voor GTA IV.
Klopt idd, ik heb me voor 100 euro een xbox gekocht en Forza 3 en de uitbreidingen van GTA IV, 2 games die ik perse wou spelen, en voor die 100 euro kan je niet sukkelen. Ik speel dit wel tot wanneer ergens volgend jaar GT5 uitkomt.

.
het is dus afkomstig van mijn forza 3 zelf; kan dan toch moeilijk aan mijn console liggen..
ben blij dat ik nu weet dat het "normaal" is 
Wa eene coole kado is me da nie !!!