m1dnight
Legacy Member
valdemaniak zei:ik heb voor mijn 30e...
aan u vrouw! Wa ne kado 
Ik heb hier gelezen dat er een gratis "weekend" komt van de 25e november vanaf 6 uur tot 30 november 6 uur, wanneer er voor iedereen gratis xbox live gold is.
Misschien is da wel een goede gelegenheid om eens te racen met andere 9livers? Ik heb normaal gezien geen gold, hoewel ik mij net een maand gekocht heb, maar nu wacht ik even tot na dat weekend om die kaart te gebruiken.
.
.