Archief - Forza Motorsport 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

m1dnight

Legacy Member
valdemaniak zei:
ik heb voor mijn 30e...

:bow: aan u vrouw! Wa ne kado :)


Ik heb hier gelezen dat er een gratis "weekend" komt van de 25e november vanaf 6 uur tot 30 november 6 uur, wanneer er voor iedereen gratis xbox live gold is.

Misschien is da wel een goede gelegenheid om eens te racen met andere 9livers? Ik heb normaal gezien geen gold, hoewel ik mij net een maand gekocht heb, maar nu wacht ik even tot na dat weekend om die kaart te gebruiken.

de kletkop

Legacy Member
Hamiltoe zei:
Zalig spel! Twee problemen: (Hebben jullie dit ook?)
-bij het optrekken online en offline gameplay heb ik soms (en soms ook niet) een tikkend geluid, heel raar!
-soms start het spel niet direct op en wil hij een dvd afspelen, dan steek ik het opnieuw in en herkent hij wel Forza 3

iemand die één van deze problemen ook ervaart?

Anders is dit een ZALIG spel. Ik zou graag na mijn examens (18 januari 2010) een 9lives tournament organiseren met een reglement (clean racing!) en redelijk endurance. Online kom je nogal wat kindjes tegen die niet weten hoe je een auto moet inhalen volgens de regels van de racesport ;).

Zoiets ???

360Racing.nl • De Nederlandse Xbox 360 race site

Th4 G4m3r

Legacy Member
Is idd een fijn gedacht om een race te rijden met zoals op de site die de kletkop hier laat zien.
-allemaal de zelfde auto's of pk's
-vaste raceregels vastleggen

Als er iemand hier zich geroepen vind zo iets te organiseren ,dan ...count me in ;)

Reggaesmurf

Legacy Member
Ik zen ook wel mee dan, vind het gedacht om in zo'n league te gaan al een tijdje aantrekkelijk. Een belgische league zou wel tof zijn .

Hamiltoe

Legacy Member
Vanaf 18 januari heb ik tijd zat om dat te organiseren ;). Zo een Seat Leon Cupje zag er niet mis uit zoals op hun site te zien hé.

P.S.: hebben jullie soms last van framedrops? in het stadje waar je kan racen zag ik iets die erop leek of kan dit niet met een 60 fps game gebeuren?

Cerulean

Legacy Member
Fucking cool!!! Wil ik ook doen.

En wat is er nu stom aan om ABS af te zetten? Ik speel altijd zonder.

Karre

Legacy Member
Eens je ABS af hebt gezet en het gewoon bent is dat echt even gemakkelijk als met of zonder rijden. Leer gewoon uw remmen doseren als je ABS echt vandoen hebt. Ik gebruik maar één hulpmiddel en dat is mijn automatische versnelling. Als is dat ook een reflex dat je moet aankweken in het spel maar daar heb ik niet echt zin in :p.

Cerulean

Legacy Member
Allé allé, probeer eens gewoon manueel te schakelen, dat maakt het allemaal veel interessanter, en een beetje minder saai op lange races (oefenen om ideale schakelpunten in bepaalde bochten te vinden).
F3 is wel het eerste spel waar ik manueel schakel, en ik wil niet meer met automatic spelen. Clutch is er mij wel te veel aan (zit dus aan 95% credits bonus, tenzij ik de AI op echt moeilijke cups op medium zet)

Vantham

Legacy Member
heb het me gisteren dan ook maar uiteindelijk besteld bij thehut.com

nog even geduld...

GeoBem007

Legacy Member
Ook altijd zonder assists..

Nu ik aan de R2-cup heb moeten beginnen, zet ik wel de TC op. Anders loopt mijn start mis en moet ik teveel snelheid/terrein weggeven met de meeste bochten.
Op Hard heb ik nu eentje gereden en heb de race gewonnen met minstens 10-15sec voorsprong..

Silent Thunder

Legacy Member
Ik race met alle assists uit, behalve ABS en automatisch schakelen (voorlopig). AI level op Expert/Hard (of hoe't moeilijkste niveau ook heet).

GMotha

Legacy Member
Silent Thunder zei:
Ik race met alle assists uit, behalve ABS en automatisch schakelen (voorlopig).
Same here, maar eerder vanwege de voordelen dan de moeilijkheidsgraad. Zoals die "automatic brake" -> WTF? Nergens goed voor.

kiewitcity

Legacy Member
Silent Thunder zei:
Ik race met alle assists uit, behalve ABS en automatisch schakelen (voorlopig). AI level op Expert/Hard (of hoe't moeilijkste niveau ook heet).

easy medium hard ...ai ...waarom op advanced of expert zetten als ge de abs en automatisch schakelen opzet ,heeft totaal geen nut ..op medium en ai op hard .. dan is het bij momenten vies doen...

-Helld0g-

Legacy Member
hier enkel automatisch schakelen en suggested raceline aan (ben nog de tracks aan't leren en te weinig tijd om veel te oefenen!)

jammer dat mijn DFP niet werkt op de xbox anders schakelde ik al lang manueel, maar op een controller heb je dan echt wel je handen (te) vol denk ik zo!

Silent Thunder

Legacy Member
kiewitcity zei:
easy medium hard ...ai ...waarom op advanced of expert zetten als ge de abs en automatisch schakelen opzet ,heeft totaal geen nut ..op medium en ai op hard .. dan is het bij momenten vies doen...
Ik heb het niet over de algemene moeilijkheidsgraden voor de rijhulpen he. Die stel ik gewoon stuk per stuk zelf in ('Custom' dus), met alles 'off' behalve ABS en autoshift. En de AI zet ik op't moeilijkste, want anders is het gewoon niet realistisch.

Ik snap niet wat voor problemen jij daarmee hebt?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan