Archief - Gamer Girls topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

f33db4ck

Legacy Member
Saphira zei:
kga kik geen vasten aanschaffen alsk nog studeer, da's voor later :p. Alsk da continu heen en weer moet meesleuren, dan houd ik het maar bij een gewone laptop :D.
Trouwens geen slechte commentaar op mijn laptop, he's lovely

Je zie gin echte e ;)

Saphira

Legacy Member
aangestoken door ex-vriendje. Dervoor gamede ik wel al maar kende ik er niet zoveel van.
Dan was het voornamelijk Unreal Tournament, Age of Empires, Prince of Persia, Football Manager en da was het (denk ik)

f33db4ck

Legacy Member
Saphira zei:
aangestoken door ex-vriendje. Dervoor gamede ik wel al maar kende ik er niet zoveel van.
Dan was het voornamelijk Unreal Tournament, Age of Empires, Prince of Persia, Football Manager en da was het (denk ik)

pfff krijg de mijne niks gespeeld da ik graag speel :s
Farmville ... da ist :(

Btw, en eerlijk eh :p, edde nie veel gasten ge-friendzoned doordage ne girlgamer bent?

Nooby4Ever

Legacy Member
Saphira zei:
aangestoken door ex-vriendje. Dervoor gamede ik wel al maar kende ik er niet zoveel van.
Dan was het voornamelijk Unreal Tournament, Age of Empires, Prince of Persia, Football Manager en da was het (denk ik)

:love:

u4ea

Legacy Member
Saphira zei:
Hebbek ook op zitten letten. Maar eerst ook nog eens installeren :unsure:

Khad dieje ook, ma vind de doos nimeer :(
Was toen dachtek zo'n kartonnen doos me 5 cd's, just voor de dvd's uitkwamen op pc.

Waarschijnlijk is uitgeleend en nooit terug gehad. :(

kh_puma

Legacy Member
picasso123 zei:
Wel spijtig dat weinig vrouwen interesse tonen in games.
Heb eigenlijk geen idee waarom dat zo is :unsure:

Aangezien de meesten mannen ook niet van jurkjes houden. Het is met geweld, en daarom zeggen ze dat ze het niet leuk vinden

Marginal0

Legacy Member
kh_puma zei:
Aangezien de meesten mannen ook niet van jurkjes houden. Het is met geweld, en daarom zeggen ze dat ze het niet leuk vinden

Maar net als bij jurkjes moet je het soms gewoon eens proberen. Het zit eigenlijk verbazend goed tbh.

Kenneke10

Legacy Member
Men vriendin is een op en top vrouw, maar die kan gerust even een resident evil game op haar eentje uitspelen.

Ook coop games zijn geen probleem fps en voetbal moet ik wel niet mee afkomen:D

Maar puzzels oplossen in games heeft ze altijd sneller door dan ikzelf:$

lotzie

Legacy Member
Kenneke10 zei:
Men vriendin is een op en top vrouw, maar die kan gerust even een resident evil game op haar eentje uitspelen.

Ook coop games zijn geen probleem fps en voetbal moet ik wel niet mee afkomen:D

Maar puzzels oplossen in games heeft ze altijd sneller door dan ikzelf:$

:$

Beramode

Legacy Member
Saphira zei:
aangestoken door ex-vriendje. Dervoor gamede ik wel al maar kende ik er niet zoveel van.
Dan was het voornamelijk Unreal Tournament, Age of Empires, Prince of Persia, Football Manager en da was het (denk ik)

Football Manager?:unsure:

Een belachelijke vraag even als ik je gamelijst zie, waarom geen Skyrim? En nee ik ben geen die hard fan, vond het gewoon opmerkelijk:p


En waarom schaf je geen console aan? Heb je ook niet veel gesleur mee, moet natuurlijk wel een TV hebben staan. Zou ik toch een pak handiger vinden dan een laptop, maarja ik zie wel dat je meer PC geneigd bent

Saphira

Legacy Member
Beramode zei:
Football Manager?:unsure:

Een belachelijke vraag even als ik je gamelijst zie, waarom geen Skyrim? En nee ik ben geen die hard fan, vond het gewoon opmerkelijk:p


En waarom schaf je geen console aan? Heb je ook niet veel gesleur mee, moet natuurlijk wel een TV hebben staan. Zou ik toch een pak handiger vinden dan een laptop, maarja ik zie wel dat je meer PC geneigd bent

Jep FM04, FM07 en FM10 gespeeld. Nu al 'n eindje niet meer :'). Kcheatte ook meestal met een editor :'). Zo kon ik makkelijk Villa kopen omdat plots zijn contract afgelopen was :unsure:

Console schaf ik niet aan omdat ik nog thuis woon en thuis zijn ze nogal anti-gamergirls. Krijg continu op mijn dak dat ik aan 't gamen ben :p. Dus op dit moment gewoon nog op de laptop, maar hij kan het wel aan (ook speciaal een iets zwaardere laptop gekocht dan ik eigenlijk nodig heb voor schoolwerk).

En Skyrim spreekt mij wel aan, maar kmoet eerst es beginnen met Oblivion. Staat ook geïnstalleerd
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan