Archief - Gamer Girls topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Beramode

Legacy Member
Saphira zei:
En Skyrim spreekt mij wel aan, maar kmoet eerst es beginnen met Oblivion. Staat ook geïnstalleerd

Aha! Zo moet het:p Mensen die nog oudere kwaliteit kunnen appreciëren<3

En um... anti-gamergirls? Moet ik dat letterlijk opvatten à la mannen mogen gamen en vrouwen niet? Er zijn nog veel debiele ouders die denken dat gamen slecht is maar specifiek tegen meisjes is redelijk lachwekkend

f33db4ck

Legacy Member
Saphira zei:
Jep FM04, FM07 en FM10 gespeeld. Nu al 'n eindje niet meer :'). Kcheatte ook meestal met een editor :'). Zo kon ik makkelijk Villa kopen omdat plots zijn contract afgelopen was :unsure:

Console schaf ik niet aan omdat ik nog thuis woon en thuis zijn ze nogal anti-gamergirls. Krijg continu op mijn dak dat ik aan 't gamen ben :p. Dus op dit moment gewoon nog op de laptop, maar hij kan het wel aan (ook speciaal een iets zwaardere laptop gekocht dan ik eigenlijk nodig heb voor schoolwerk).

En Skyrim spreekt mij wel aan, maar kmoet eerst es beginnen met Oblivion. Staat ook geïnstalleerd

Kzou dan direct gaan voe Morrowind, Oblivion is maar meh (met mods al een stuk beter), Skyrim daarintegen <3

Beramode

Legacy Member
Morrowind is een grote aanrader maar Oblivion moet zeker niet onderdoen voor Skyrim.

f33db4ck

Legacy Member
Beramode zei:
Morrowind is een grote aanrader maar Oblivion moet zeker niet onderdoen voor Skyrim.

mja het algemeen gevoel bij Skyrim is aangenamer, Oblivion leek me een incest game :p
om nog maar te zwijgen of die Oblivion-KUTportals :s

Saphira

Legacy Member
Beramode zei:
Aha! Zo moet het:p Mensen die nog oudere kwaliteit kunnen appreciëren<3

En um... anti-gamergirls? Moet ik dat letterlijk opvatten à la mannen mogen gamen en vrouwen niet? Er zijn nog veel debiele ouders die denken dat gamen slecht is maar specifiek tegen meisjes is redelijk lachwekkend

Jep. Ik mag niet gamen want zo heb ik geen leven :unsure:. Geen vriendjes en zo zal ik nooit goed terechtkomen later in mijn leven want ik heb geen grip op de realiteit en zo.
Vrouwen moeten achter 't fornuis staan en kuisen en de was en de plas en dergelijke doen :')

Kheb gehoord dat Morrowind inderdaad wel goed is, maar heel heel heel breed qua wereld en quests. Ik ben nu gewoon om 'geleid' te worden door 't spel aan de hand van quests. In plaats van ze zelf te moeten opzoeken.
Nu denk dat The Witcher, Oblivion en Kingdoms of Amalur hierin wat verandering zullen brengen.
Bij Divinity II (aanrader trouwens, en van belgische makelij) vond ik het soms ook wat moeilijk om mijn weg te vinden :D

f33db4ck

Legacy Member
Saphira zei:
Jep. Ik mag niet gamen want zo heb ik geen leven :unsure:. Geen vriendjes en zo zal ik nooit goed terechtkomen later in mijn leven want ik heb geen grip op de realiteit en zo.
Vrouwen moeten achter 't fornuis staan en kuisen en de was en de plas en dergelijke doen :')

Kheb gehoord dat Morrowind inderdaad wel goed is, maar heel heel heel breed qua wereld en quests. Ik ben nu gewoon om 'geleid' te worden door 't spel aan de hand van quests. In plaats van ze zelf te moeten opzoeken.
Nu denk dat The Witcher, Oblivion en Kingdoms of Amalur hierin wat verandering zullen brengen.
Bij Divinity II (aanrader trouwens, en van belgische makelij) vond ik het soms ook wat moeilijk om mijn weg te vinden :D

Try Buldar's Gate ;)

f33db4ck

Legacy Member
Saphira zei:
I of II? :p kheb die blijkbaar liggen tussen een heleboel verzameling dvd's dak gekregen heb van een vroegere baas

de chronologische volgorde respecteren ;)

f33db4ck

Legacy Member
Saphira zei:
kheb enkel ma de 2e :(

2bw7cj.png

Beramode

Legacy Member
Saphira zei:
Jep. Ik mag niet gamen want zo heb ik geen leven :unsure:. Geen vriendjes en zo zal ik nooit goed terechtkomen later in mijn leven want ik heb geen grip op de realiteit en zo.
Vrouwen moeten achter 't fornuis staan en kuisen en de was en de plas en dergelijke doen :')

En voor mannen geldt dat niet?:wtf: Wreed gestoord. Mijn vriend werd ook vaak lastiggevallen door zijn ma, bij mij was dat gelukkig rap voorbij.

Doet me allemaal beetje denken aan die comments die je hier soms leest op forum dat gamen een haast vulgaire hobby is voor een meisje, vraag me af waar ze het halen nja:p


En 't is Baldur's Gate btw, aapje.

f33db4ck

Legacy Member
Beramode zei:
En voor mannen geldt dat niet?:wtf: Wreed gestoord. Mijn vriend werd ook vaak lastiggevallen door zijn ma, bij mij was dat gelukkig rap voorbij.

Doet me allemaal beetje denken aan die comments die je hier soms leest op forum dat gamen een haast vulgaire hobby is voor een meisje, vraag me af waar ze het halen nja:p


En 't is Baldur's Gate btw, aapje.
ik schrijf et al sinds het uitkwam verkeerd :) Kben ouder e!!! Repect your elder monkies

edit: FAAAAK kben nie ouder!!!! ma kzit ier al langer opt forum :tongue:

kh_puma

Legacy Member
Maar je verwacht ook niet dat meisjes spelen als Skyrim en Call Of Duty. Farmville ofso eerder. Ik zeg niet dat er met 1 van de 2 iets mis is

GeneralUrsus

Legacy Member
Mensen die Farmville spelen zijn irritant :D met hun stomme requests altijd. NEE IK WIL UW KOEIEN NIE MELKEN OF WHATEVER

Kenneke10

Legacy Member
GeneralUrsus zei:
Mensen die Farmville spelen zijn irritant :D met hun stomme requests altijd. NEE IK WIL UW KOEIEN NIE MELKEN OF WHATEVER

Dat zijn geen games ook das bezigheids therapie:D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan