Archief - Gran Turismo 5 Prologue

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

megamold

Legacy Member
als ze wa meer vaart achter hun prepaid kaarte zoude zette (ps3 <> 360) dan zoude ze der veel meer geld uittrekke en dan zoude ze zich wel wa meer bezighoude met regelmatig nieuwe content op de store te gooien

Liquid Li0n

Legacy Member
wel leuk gevonden, maar als ze daar hun tijd in gaan steken, gaat het spel nooit afgeraken, we mogen nu al blij zijn als we het in 2008 nog in onze PS3 kunnen "sliden"

btw: heb net voor de fun die Impreza WRX STi gekocht...man wat een bangelijke auto...net zoals in het echt dus. Ook al blijf ik er bij dat het 2007 model knapper is!

diknmuis

Legacy Member
vraagje
hoe zit da met die datum, die staat van mij op 12 dec
kunt ge da veranderen?

Goldrusher

Legacy Member
12 = december ;)

Kijk eens op de kalender zelf (dat veld met al die cijfers van 1 tot en met 31 :p), staat daar toevallig geen lijntje onder de 23 ?

Liquid Li0n

Legacy Member
ik ga volledig klaar zijn met het spel tegen dat online begint, dan kunnen we hier een 9lives clan oprichten en tegen die japannerkes racen :)

diknmuis

Legacy Member
Goldrusher zei:
12 = december ;)

Kijk eens op de kalender zelf (dat veld met al die cijfers van 1 tot en met 31 :p), staat daar toevallig geen lijntje onder de 23 ?
khad het ondertss al gezien (mij IQ 0,35 )
nog een vraagje
zijn er hier mensen die hem delen? kzou hem ook delen met iemand dak ken maar gaat da werken voor online? normaal wel zeker (25dec toch é? )

Liquid Li0n

Legacy Member
ik zet net men GT op en er komt een vraag die ik niet kan lezen, maar wss zal het zijn van wil je een update downloaden want nu staat er een schermpje met enkel het woord HDD dat ik versta en een balkje dat volloopt dus ik neem aan dat de update er is :-)

UPDATE: de update is binnen en er is een icoontje bijgekomen van Online en van Ranking
Net even online geraced maar was wel laggy shit, hopelijk wordt dat nog verbeterd.
Ook zullen veel servers in Japan staan en voor ons dus voor LAG zorgen.
Ik ga nu is proberen met men BT Headset en is testen dat we kunnen spreken met de andere.

UPDATE: BT headset disconnect als ik GT opstart dus blijkbaar werkt dit (nog) niet om in-game te praten zoals bij MotorStorm e.d.

c3c

Legacy Member
Is dat spel delen nu mogelijk? Zo ja ben ik ook wel bereid om een bijdrage te doen zodat iemand aan mij zijn accountgegevens geeft.

diknmuis

Legacy Member
kheb nu ook ff online geweest, idd veel lag
lukt het met gedeelde versies om online tegaan?
want kheb al enkele kanidaten om te delen

Goldrusher

Legacy Member
Updates...

&#9679; Online (online)
You can now race online.

&#9679; Ranking (ranking)
Online rankings are now available

&#9679; You can now save best times

&#9679; You can now download best ghost times

&#9679; Museum (Museum)
My page has added Museum Link

&#9679; Option (optional)
Steering Wheels can now be adjusted to 10 levels of strength

Screen resolution can be changed through the options screen

Network updates to UPnP fixes. (SHould be quicker?)

&#9679; Manual (Manual)
Manual is updated to include online.

Liquid Li0n

Legacy Member
voor de rest zijn er minor updates zoals de Last Lap time in het rood als die slechter is

maar voor de rest ni echt verandering, geen nieuwe auto's noch tracks

weet er iemand wanneer de volgende grote update komt? Was dat niet weereffecten in februari?

rikush

Legacy Member
voor t delen van een account ben ik eventueel ook wel kandidaat.

Als iemand zo goed wil zijn om te delen, pm me plz.

:)

Spacid

Legacy Member
Die update duurt vrij lang,
lukt het online zonder lag bij u Goldrusher?

Echt nice, zelfs met rankings!

Liquid Li0n

Legacy Member
bij mij was het vooral int begin LAG, na een tijdje racen is het beter en beter gegaan
en die tijdritten zijn natuurlijk helemaal zonder lag, precies of ge rijdt offline.

er moet nog wa getweaked worden natuurlijk maar het is nog niet de final he
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan