Archief - Gran Turismo 5 Prologue

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

megamold

Legacy Member
ni upgraden?
ook geen banden, luchtfilters, .... ?

als da int volledige spel zo ga zijn is het toch ma een zwakke sim
dan durf ik et zelfs geen sim noemen.

Liquid Li0n

Legacy Member
mannekes, dit is een prologue he, een soort van open beta, het ziet er nu al prachtig uit en dit is nog niet eens het volledig spel!

megamold

Legacy Member
jama ze kunne der ma beter car upgrades bijdoen anders ga et toch ma sucken.
en liefst zoveel mogelijk upgrade opties

enginetuning ftw ! :D

diknmuis

Legacy Member
kheb ergens gelezen dat het alleen in de prolugue is dat je niet kan tunen

Svax

Legacy Member
in alle prologue edities heb je nooit kunnen tunen en dit zal deze keer ook niet anders zijn, enkel de full version zal je volledig kunnen bekoren ;)

megamold

Legacy Member
dan ist goe :)

ma die prologue kost ook geld zeker?
ma kga echt geen visa halen omdat sony te lui is om prepaid cards uit te brengen ( na bijna een jaar enkel in japan ( ik denk toch da het japan was )

Liquid Li0n

Legacy Member
megamold zei:
dan ist goe :)

ma die prologue kost ook geld zeker?
ma kga echt geen visa halen omdat sony te lui is om prepaid cards uit te brengen ( na bijna een jaar enkel in japan ( ik denk toch da het japan was )

De meeste kopen er op ebay en kunnen zo ook dinge op de store kopen

heil to ebay :bow: (ja ik wou die emoticon gewoon nog is gebruike :lol:)

megamold

Legacy Member
ah nice da wistk ni :D zeker is probere dan
wel wachte tot men ps3 trug is :(

Liquid Li0n

Legacy Member
zit nu ook in de S races maar die zijn verdomd moeilijk, mijn auto drift altijd, bij GT4 moest je het er om doen, nu kan je dit heel gemakkelijk, net zoals bij een echte auto natuurlijk.


Btw, goed dat je het hier wat hebt ingekort Goldrusher :-)
het draait tenslotte toch maar om de OP

Goldrusher

Legacy Member
Ja, de posts over de demo zijn verhuisd naar een eigen (gesloten) thread. Die demo is er toch niet meer.
Nieuwe schone lei voor 't volledige spel.

diknmuis

Legacy Member
is er al iemand in geslaagd om hem te downen die hem wil delen? mits betaling natuurlijk

Spookiekiller

Legacy Member
@ Liquid Lion

Bij de Prologue demo vind ik dat er te weinig Anti-Aliasing wordt toegepast. Ook zijn er daar geen remsporen.

Hoe is de volledige versie nu? Ziet ge nog van die kartellijnen rond de auto's?

Razor 81

Legacy Member
is de handeling beter dan die van GT HD? Want dat was echt om te huilen..

Spookiekiller

Legacy Member
Vond ge? Kvond GTHD een echte uitdaging. Kwas 40ste geworden op de reverse track met Toyota Corola, had er wel een nachtje op moeten oefenen :p. Driften daar was super.

Spacid

Legacy Member
Zeg Goldrusher,
of iemand anders :p
weten jullie hoe je die Trialchallenges kunt klaren want ik zit altijd op 1.10min.
echt moeilijk, zeker als je die ferraris zo ziet passeren.

En welke auto moet je gebruiken voor de lightweight?

Punksjot

Legacy Member
Waarschijnlijk heb ik er over gelezen maar ik vind het toch nergens, maar is er al ondersteuning voor de G25?

Squealer

Legacy Member
Wat is het nut van Prologue in huis te halen eigenlijk? Zijt toch beter te wachten tot de full uitkomt en dán geld neer te leggen?

Aethenor

Legacy Member
Er zijn genoeg mensen die enorm van racegames houden, en bijgevolg niet nog een heel jaar kunnen wachten eer ze GT5 kunnen spelen. GT5P heeft heel wat te bieden om je een jaartje zoet te houden. Niemand is natuurlijk verplicht om het te kopen, maar de goeie 30 euro die je uitgeeft aan GT5P is nu ook geen onoverkomelijk bedrag.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan