Archief - Gran Turismo 5 Prologue

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Punksjot

Legacy Member
aha bedankt :)

volgende vraag nu: iemand zin om zijn game te sharen, pm me maar voor betalingsgegevens te geven

Daggie

Legacy Member
Ik wil ook wel 20 Eur geven voor een account waarmee ik het kan downloaden.

Liquid Li0n

Legacy Member
ik heb het ook op die manier met een maat gedaan, hebben de prijs gedeeld 15euro dus en had het redelijk snel

spel is wel de moeite en op den duur let je ni mer op die japanse tekens :)

Punksjot

Legacy Member
Mijn visa wordt niet aanvaard.
straks nog es proberen met die van mijn ma, hopelijk werkt het

edit: lukt ook niet :(

Goldrusher

Legacy Member
Ik zie hier al vier man die het spel willen. Dat er ene op eBay een prepaid kaartje zoekt (maximaal 60 euro), deel de account en voila...jullie hebben het allemaal aan 15 euro. -Spacid- en Daggie doen dan zelfs nog profijt.

Thomatchef

Legacy Member
Hier ook wel intresse, als iemand visa heeft en het spel wil kopen of al heeft mag contact met me zoeken. Dan wil ik zonder probleem de kosten delen.

dr.salt

Legacy Member
ik wil ook wel

maar als ge zo'n spel me nen hoop koopt, moete dan om te beurt spelen of hoe werkt da percies

Liquid Li0n

Legacy Member
dr.salt zei:
ik wil ook wel

maar als ge zo'n spel me nen hoop koopt, moete dan om te beurt spelen of hoe werkt da percies

Nee de eerste koopt, dl en installeert het
daarna geeft die koper zijn gegevens (uid, pwd van de japanse account) door aan de volgende, deze kan dan in de downloadlijst het spel opnieuw dlen en installeren, daarna is het weer aan de volgende, zo kan je dit dus 4x doen terwijl maar 1 account het gekocht heeft.

Daarna speel je dit gewoon met je andere accounts en moet je dus die account waarmee je het hebt gedl met zen allen niet meer gebruiken.

megamold

Legacy Member
ik weiger iets te kope op psn tot ze met prepaid kaarten komen

Svax

Legacy Member
ik kon ook nie meer wachten dus heb ik maar de disc versie bij playasia besteld :)

ikbenben

Legacy Member
Ja,maar dat lukt wel :p
Goldrusher heeft btw al een tutorial gepost voor de japanse versie ;)

Goldrusher

Legacy Member
Gamer 01 zei:
zit er ook een photo mode in?

Nee.

De belangrijkste modes momenteel:

Arcade: random race of time trial
Event: 8 C-races, 8 B-races, 8 A-races, 8 S-races
Showroom: per fabrikant een race met allemaal dezelfde auto's, bij Audi bvb. is het met TT's

Verder nog een replay theatre, GT-TV en news. Die twee laatste wel volledig in't Japans.

Vanaf 25 december online races.

Liquid Li0n

Legacy Member
Ik moet enkel de Acura NSX race nog doen en kan ook aan de S-races beginnen

wel spijtig dat er nog geen R-races (Rally) bij zitten want ben eens benieuwd of de auto's nu wel beslijkt/besneeuwd gaan worden.

Spacid

Legacy Member
Mja je kan geen autos upgraden met nieuwe engines ofzo...
flauw.. Op de online mode zal ik me op 25 december wel amuseren ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan