Archief - Gran Turismo 5 Prologue

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ikbenben

Legacy Member
Voila,heb het ook net maar besteld via Yesasia :D
Nog eventjes een code opgezocht voor een kortingsbon van 5$...totaal is net geen 30€ :)

Goldrusher

Legacy Member
Jar Jar Binks zei:
En qua gesproken talen zoals bv bij Rachet & Clanck?

Vrijwel alle games hebben (dankzij de capaciteit van Blu-ray) alle talen voor alle regio's op één en dezelfde schijf. Ook Ratchet & Clank. Taal wordt gekozen op basis van de taal van je XMB.
Dat games in de USA goedkoper zijn heeft te maken met hun lagere belastingen én de huidige wisselkoersen. Amper een paar jaar geleden was import zelfs duurder.

Maar nu terug on-topic.

GT5 !

diknmuis

Legacy Member
is het storend dat japans(dingen waar je nie aan uit kunt) of valt het mee? zoals de demo

Jar Jar Binks

Legacy Member
Awel mijn vraag is dus ... GT5 is ook in het nederlandse/engelse taal te krijgen met de japanse versie?

diknmuis

Legacy Member
fuck man da lukt nie met m'n visa- kaart, kan mijn gegevens invullen maar m'n adres lukt natuurlijk nie, kan da lukken zonder adres in te geven ook?

Goldrusher

Legacy Member
Voor sommige kaarten wel, voor andere niet. Je kon het maar proberen, maar als't nie lukt, dan heb je pech en moet je zo'n puntenkaart zoeken.

ncsx.com
yesasia.com
ebay.com

Bl4ckburn

Legacy Member
zonder adres lukt da normaal gezien niet nee . heb er geen problemen mee gehad met men mastercard

diknmuis

Legacy Member
op mijn amerikaanse acc heb ik een bestaand adres en daar lukt het
een japans adres en nog juist kunnen invullen lijkt me niet zo evident

Liquid Li0n

Legacy Member
het japans valt goed mee zenne, zoals op bij de demo.

En Goldrusher zal binnenkort toch wel vertalingen vinden die in de OP komen :-)

diknmuis

Legacy Member
weet iemand wanneer hij in de hongkong store komt?
kheb een acc gemaakt en daar kan je engels kiezen en makkelijk met je visa werken

Goldrusher

Legacy Member
Nog een vertaling toegevoegd, van de drie knoppen bij een auto in je garage.
Dat je niet per ongeluk ene verkoopt (zoals den deze :p)...

Liquid Li0n

Legacy Member
tis toch een veel technischer en realitischer spel dan GT4, en dan is het nog maar de prologue...
Ik ben echt benieuwd hoe de full versie er volgend jaar (eind 2008 tothiertoe) nog gaat uitzien als je ziet hoe goed dit spel er al uitziet...

ballou007

Legacy Member
Wanneer is de eigenlijke releasedate gepland voor hier in Europa?

Punksjot

Legacy Member
Kan je ook de gedownloade versie gebruiken op meerdere ps3's?
Dus ik veronderstel dan dat je de download overzet met een usb stickske ofzo.

hummel

Legacy Member
da gaat nie werken denk ik want anders moet ge het maar ene keer dwnl en gewoon doorgeven aan iedereen

Punksjot

Legacy Member
ik had op de vorige pagina gelezen dat je de licentie kon delen onder een bepaald aantal personen, de vraag is dan hoe je het dan kan doorgeven?

Den_John

Legacy Member
Punksjot zei:
ik had op de vorige pagina gelezen dat je de licentie kon delen onder een bepaald aantal personen, de vraag is dan hoe je het dan kan doorgeven?

1 iemand koopt het en geeft zijn PSN login+paswoord aan max. 4 personen. Deze personen maken een nieuwe gebruiker aan op uw PS3, voeren de gezamelijke PSN login+paswoord in. Gaan tenslotte naar PlayStation Store -> downloadlijst -> downloaden, installeren en spelen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan