kAstAr
Legacy Member
Awesome trailer 
Is toch niet de eerste keer? In SA was er zelfs een missie om zo'n trailer te stelen.
w3bb3r zei:een truck MET trailer. normaal had je alleen trucks zonder trailer dacht ik
Is toch niet de eerste keer? In SA was er zelfs een missie om zo'n trailer te stelen.



vol gas met een dikke vette suv daar "tussen" de mensen rijden..