Archief - GTA V Verwachtingen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kAstAr

Legacy Member
Awesome trailer :niceone:

w3bb3r zei:
een truck MET trailer. normaal had je alleen trucks zonder trailer dacht ik

Is toch niet de eerste keer? In SA was er zelfs een missie om zo'n trailer te stelen.

CL4P-TP

Legacy Member
w3bb3r zei:
dit zijn mijn aandachtspunten :p

Darkgnome zei:
Er rijden toch al lang bussen mee en nog nooit was dat een van de mogelijkheden.

In Vice City kon je met een bus rijden en mensen oppikken en afzetten hoor :p Voor elke halte of passagier kreeg je geld.

4strokepriest

Legacy Member
Assholes, zo ne mens laten afzien! Het zo verboden moete zijn om trailers meer dan 1 maand voor de release uit brengen!

w3bb3r

Legacy Member
CL4P-TP zei:
In Vice City kon je met een bus rijden en mensen oppikken en afzetten hoor :p Voor elke halte of passagier kreeg je geld.

ja inderdaad in vice city, maar niet meer in de opvolgers

kvind da wel plezant om zo dan een plots heel normaal leven te leiden in gta :p


CL4P-TP zei:

:evil: vol gas met een dikke vette suv daar "tussen" de mensen rijden..

Gentei

Legacy Member
als ge die graphics ziet lol @ systeemeisen voor PC, deze ga ik toch wel voor mijn ps 3 aanschaffen.

xIO3Y

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
als ge die graphics ziet lol @ systeemeisen voor PC, deze ga ik toch wel voor mijn ps 3 aanschaffen.
PC-versie is nog niet eens bevestigd. Kan nog een jaar langer duren eer we die kunnen spelen.

Valt me ook op dat de pedestrians wat meer gevarieerd zijn. Niet meer om de 10 meter dezelfde voetganger, maar verschillende uiterlijken/kledij.

Philharmoniker

Legacy Member
w3bb3r zei:
ja inderdaad in vice city, maar niet meer in de opvolgers

kvind da wel plezant om zo dan een plots heel normaal leven te leiden in gta :p




:evil: vol gas met een dikke vette suv daar "tussen" de mensen rijden..

uhu tussen de mensen...:evil::evil::evil:

w3bb3r

Legacy Member
Cheacker zei:
Valt me ook op dat de pedestrians wat meer gevarieerd zijn. Niet meer om de 10 meter dezelfde voetganger, maar verschillende uiterlijken/kledij.
was soms wel grappig dat er plots 3 dezelfde naast elkaar stonden :p

Xperia zei:
uhu tussen de mensen...:evil::evil::evil:
of met een heli en de schroeven lichtje vooruit :evil:

Furyan187

Legacy Member
Cheacker zei:
Valt me ook op dat de pedestrians wat meer gevarieerd zijn. Niet meer om de 10 meter dezelfde voetganger, maar verschillende uiterlijken/kledij.

Ik moet zeggen dat ik het in GTA IV ook al redelijk gevarieerd vond (of ben ik verkeerd?) :p

Yusifer

Legacy Member
Jezus, nu wou ik echt graag dat ik geld had voor ne Xbox 360 of PS3 want 'k wil helemaal niet langer wachten voor de PC-versie. :(

JasonC

Legacy Member
w3bb3r zei:
:evil: vol gas met een dikke vette suv daar "tussen" de mensen rijden..

tumblr_mdcwoqiAmv1qbflwn.png
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan