Archief - GTA V Verwachtingen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Romeo Carpaccio

Legacy Member
nieuwe screen ?
1


EDIT: deze ook
1

kakature

Legacy Member
We do have a bunch of missions in GTA V that are far more freeform than anything we have done before. We tell you to go get something and the player decides how to do it - what characters they need on the job and what tools they need for those characters.

Animals aren't just a backdrop - you can expect to see dogs guarding areas and causing the player trouble when they try to sneak past them.

If the player wants to get their hands on one of the more 'high end' vehicles early in the game they'll have to work for it. For instance, airport security won't let you just wander in and steal a jet, they'll give you some serious opposition.

Weapons are slightly different since we have to find a balance between giving the player freedom and giving them a challenge. Letting players have any weapon they want, whenever they want it, would make earlier missions less of a challenge and less satisfying. That being said, as the player makes progress through the game they will build up a satisfying arsenal.

Refining open world multiplayer into something really special has been a huge focus of development and we are very excited to share more information with people soon.

Uit het interview met Leslie Benzies van Rockstar North.

daboy

Legacy Member
beetje schrik dat de trailer wat overhyped is, zeker na al de info die ze vrijgegeven hebben gaat de trailer veel moeten laten zien!

JDS-82

Legacy Member
volledig mee eens daboy...zat het ook al te denken....nog 25min trouwens :)

daboy

Legacy Member
inderdaad..zit al volledig klaar (beetje ironisch want ik draag echt wel toe aan de hype ma dammit, tis GTA voor iets he!)

Philharmoniker

Legacy Member
Weapons are slightly different since we have to find a balance between giving the player freedom and giving them a challenge. Letting players have any weapon they want, whenever they want it, would make earlier missions less of a challenge and less satisfying. That being said, as the player makes progress through the game they will build up a satisfying arsenal.


nochtans als ik net een bzank heb overvallen moet ik zonder probs kunnen kopen wat ik wil za..ne mix van realisme en niet realisme is willen maar niet kunnen..

daboy

Legacy Member
Xperia zei:
Weapons are slightly different since we have to find a balance between giving the player freedom and giving them a challenge. Letting players have any weapon they want, whenever they want it, would make earlier missions less of a challenge and less satisfying. That being said, as the player makes progress through the game they will build up a satisfying arsenal.


nochtans als ik net een bzank heb overvallen moet ik zonder probs kunnen kopen wat ik wil za..ne mix van realisme en niet realisme is willen maar niet kunnen..

volgens mij zal het eerder zijn dat de stevigere wapens wat moeilijker te verkrijgen zijn (beveiligde militaire basis e.d.), dus wel beschikbaar van het begin maar moeilijk, en op termijn na bepaalde missies zo voor het grijpen

Yunastie

Legacy Member
Zalig :D Omgosh die treincrash zag er epic uit, khoop dat dat geen scripted scene is. Nice BreakingBad referentie ook :D

MaximumOfBass

Legacy Member
precies toch meer een idee van de wereld willen hebben , maar al die details maken het voor mij gewoon weer dubbel zo goed :D :D :D

w3bb3r

Legacy Member
dit zijn mijn aandachtspunten :p

0:24 een truck MET trailer. normaal had je alleen trucks zonder trailer dacht ik
0:36 op de achtergrond een bmw?
0:39 een bus, hopelijk als je 1 steelt en zelf stopt aan een halte dat mensen op en afstappen :evil:
0:57 masarati?
1:03 Mr Whoopee? :D .. ook wel vet dat er trailers zijn met uitzonderlijk vervoer
1:14 :love:
1:24 groooooooooote map
1:25 sanchez races in de bergen?
1:27 tow truck :cool:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan