Archief - GTA V Verwachtingen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JDS-82

Legacy Member
woensdag komt de 2de trailer er eindelijk, weet iemand welk uur deze hier zal te bekijken zijn( onze tijd) en waar?

CL4P-TP

Legacy Member
Zal wel op R* zelf zijn.

Op IGN is het trouwens een volledige week, elke dag nieuwe info over GTA V.

Royal Belgium

Legacy Member
Op Rockstar Games zal de trailer sowieso verschijnen, en iets later hier op 9lives door de vriendelijke mods en redactiepeople ;)

Om hoe laat is niet geweten. Check gewoon 's avonds, en dan moet je niet een hele dag 9lives refreshen :p

Romeo Carpaccio

Legacy Member
Morgen om "9am Pacific time" = 18u onze tijd als ik goed heb gerekend, begint IGN met de eerste info ;)

JDS-82

Legacy Member
en van welke bron komt dit? want ik vind niet direct iets terug op hun site

kakature

Legacy Member
Grand Theft Auto V preview | Xbox 360 games nieuws
'GTA hoort thuis in Amerika, niet in Amsterdam? | Xbox 360 games
Beslissing drie personages GTA 5 was 'kwestie van paar mailtjes' | Xbox 360 games
Rockstar ziet GTA niet als een serie | Xbox 360 games
Screenshots van GTA V | games nieuws
Interview met Dan Houser van Rockstar Games | Xbox 360 games nieuws

GTA 5 Preview - GTA 5 artikel - InsideGamer

Niets dat we nog niet wisten eigenlijk. Wel enkele nieuwe screenshots (http://media.gamer.nl/site/dump/20121112092241-rsg_gtav_screenshot_041.jpg :love:)



More importantly, the whole map is open from the start. Players can take a chopper and fly out over the hills, parachuting down onto the peak of Mount Chiliad. They can jet-ski, mountain bike, play golf, exercise. They don't have to, they just can.

Salton City, California - Wikipedia, the free encyclopedia
Stadje waarop de stad gebaseerd is waar Trevor woont.

w3bb3r

Legacy Member
Godmiljaar da ziet er een vette screenshot uit. Kzie mij daar al van rijden met zon audi r8 en eruit springen en skydiven :love:

w3bb3r

Legacy Member
GNL: Is er een reden dat geen van de drie een vrouw is. Zou een vrouwelijke GTA-held werken?DH:*Euhm…. Ik weet het niet. Weet je, we maken deze games niet via een checklist. We zitten daar niet van, oké, we hebben een donker iemand, een lesbienne en een dwerg nodig. Zo doen we het niet. We komen uiteindelijk natuurlijk en gebalanceerd tot onze keuzes. Het is niet zo dat een vrouwelijk personage wel of niet zou werken, het is gewoon zo dat het in deze game niet past. Misschien in de toekomst. Het is er simpelweg bij deze game niet van gekomen.

Moest gewoon spontaan lachen hier :lol:

ChasingRabbits

Legacy Member
Yup, kgan zeker met een horde flikke achter mij aan van die berg rijde en de mayham zien :D

kakature

Legacy Member
- The map is 3 times larger than RDR, if you count the sea (explorable) it's 5 times.
- The map is fully explorable since the beginning.
- Wild dogs confirmed, there will be animals.

Cool. Na al die ervaring met RDR en Max Payne 3 kan het gewoon niet anders dat GTA V het beste van both worlds combineert.

moeder_theresa

Legacy Member
Die mannen heb ik een paar weken geleden nog live aan het werk gezien in de studios van Joe FM.

Voor hun leeftijd, echt vet. :niceone:

sluysen

Legacy Member
Die 2e screen is precies "schoon van ver maar ver van schoon". Zo blokkerig/wazig dat alles is
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan