Tuninboy
Legacy Member
Therapy zei:Is dit voor iedereen of voor degene die een preorder hebben bij GM?
Kzou het ook graag weten.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Therapy zei:Is dit voor iedereen of voor degene die een preorder hebben bij GM?

Tuninboy zei:Kzou het ook graag weten.![]()
Musk zei:Dat komt toch ook op de PC uit mag ik hopen?

TeOtWaWkI zei:GTAIV+RDR+GTASA qua grootte? Wat voor een gigantische map gaat dat wel niet zijn..

Therapy zei:Is dit voor iedereen of voor degene die een preorder hebben bij GM?

PsYroN zei:Ik denk dat enkel degene die een preorder hebben gezet een berichtje krijgen maar ik ben gewoon binnegestapt en heb gezegt: "Ik heb een berichtje gehad dat ik een gta-poster mag komen afhalen." En ik kreeg hem meteen mee. Moest mijn bericht niet laten zien ofzo.
Ge kunt proberen
De poster bestaat uit 1 zijde dit en andere zijde dit.
w3bb3r zei:kheb ook een dag of 3 moeten wachten achter mijne sms..
kheb zelfs nog niet kunnen gaan achter mijne poster
de vriendin ga terug content zijn met die madam op de poster![]()
PsYroN zei:25 augustus had ik de pre-order geplaatst. Sms gekregen deze donderdag.

Royal Belgium zei:woeps![]()

w3bb3r zei:Niet erg ze..
enkel geef ik u wel de factuur van de pre-order door en we staan effen..![]()
