Archief - GTA V Verwachtingen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Royal Belgium

Legacy Member
Tuninboy zei:
Kzou het ook graag weten. :)

In België denk ik alleen voor mensen die bij Game Mania bestellen. :)
Heb hem daar gisterenavond ook gepre-ordered, hopelijk zijn er nog voldoende posters over.

kakature

Legacy Member
TeOtWaWkI zei:
GTAIV+RDR+GTASA qua grootte? Wat voor een gigantische map gaat dat wel niet zijn..

Zal natuurlijk wel een beetje overdreven zijn, zoals ze altijd doen bij een nieuwe GTA.

De quote is trouwens: "When you include interior and exterior spaces together, Los Santos is bigger than the worlds of Red Dead Redemption, San Andreas, and Grand Theft Auto IV combined, with room to spare."

Dus interior ook. En als je de oceaanfloor er al bijtelt gaat het snel :p

Romeo Carpaccio

Legacy Member
Lol, wat een bende losers in de Saturn :( nog altijd niet pre-orderbaar, 'k zal toch eens de moed moeten bijeenrapen om naar de frs te stappen :/

6stwb

Legacy Member
Ik koop normaal altijd mijn nieuwe games bij dreamland. Maar voorlopig ook geen pre-orders daar?

PsYroN

Legacy Member
Therapy zei:
Is dit voor iedereen of voor degene die een preorder hebben bij GM?

Ik denk dat enkel degene die een preorder hebben gezet een berichtje krijgen maar ik ben gewoon binnegestapt en heb gezegt: "Ik heb een berichtje gehad dat ik een gta-poster mag komen afhalen." En ik kreeg hem meteen mee. Moest mijn bericht niet laten zien ofzo.
Ge kunt proberen ;)
De poster bestaat uit 1 zijde dit en andere zijde dit.

Royal Belgium

Legacy Member
PsYroN zei:
Ik denk dat enkel degene die een preorder hebben gezet een berichtje krijgen maar ik ben gewoon binnegestapt en heb gezegt: "Ik heb een berichtje gehad dat ik een gta-poster mag komen afhalen." En ik kreeg hem meteen mee. Moest mijn bericht niet laten zien ofzo.
Ge kunt proberen ;)
De poster bestaat uit 1 zijde dit en andere zijde dit.

Dat is aanzetten tot niet preorderen en mensen met een preorder buiten spel zetten! :naughty:

Heb jij een smsje gehad? Heb de 8e dan maar gepre-ordered, maar heb nog niets ontvangen.

w3bb3r

Legacy Member
kheb ook een dag of 3 moeten wachten achter mijne sms..

kheb zelfs nog niet kunnen gaan achter mijne poster :p
de vriendin ga terug content zijn met die madam op de poster :D

PsYroN

Legacy Member
25 augustus had ik de pre-order geplaatst. Sms gekregen deze donderdag.

Royal Belgium

Legacy Member
w3bb3r zei:
kheb ook een dag of 3 moeten wachten achter mijne sms..

kheb zelfs nog niet kunnen gaan achter mijne poster :p
de vriendin ga terug content zijn met die madam op de poster :D

PsYroN zei:
25 augustus had ik de pre-order geplaatst. Sms gekregen deze donderdag.

Dankjewel w3vv3r en PsYroN :)

Royal Belgium

Legacy Member
w3bb3r zei:
Niet erg ze..
enkel geef ik u wel de factuur van de pre-order door en we staan effen.. :unsure:

Geen probleem, stuur je factuur maar naar Brederodestraat 16, 1000 Brussel, België :baard:

w3bb3r

Legacy Member
zou die ook een GTA fan zijn?
da kan toch nie anders dat ze ook wel eens een spelleke spelen of ..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan